FANDOM

Ailime Blackrose- Żona Arne, jest szturmowcem 
Ailime Blackrose

Ejlim Plakat Wojna

Ajlim

Personalia
Moc Blaster DL-44
Pierwszy Poziom: ???
Płeć: Żeńska
Gatunek: ???
Lokalizacja: Rohhonesu- Z Arne
Siła Mocna
Wielkość: Średnia
Autor: autor

Historia

Jej Mama umarła na wojnie, a jej tata uczył swą córkę na szturmowca. Kiedy posiadała 6 lat była już kadetem, jednakże jej blaster był za ciężki i nie mogła go utrzymać, więc zabrała DL-44 swojego ojca. Zawsze myślała, że wojna to taka "zabawa". Blastery to takie lasery (wiecie jakie), a jeżeli trafimy taką osobę do się kładzie na podłogę i nic nie robi. Jednkaże z wiekiem widziała, że nie jest tak, jak myślała. Raz podeszła do osoby którą trafiła laserem i powiedziała :"Wstawaj! Już koniec spania, zabawa się skończyła", osoba nic nie mówiła, nie oddcyhała no poprostu nic nie robiła. Ailime się przestraszyła, i pobiegła do ojczyna. Ojciec jej powiedział, że on nie żyje. Zabiła go. Ailime za każdą walkę coraz bardziej zaczęła się bać, płakać. Ukrywała to bo chciała wyjść na twardą, ale jej się nie udało. Kiedy miała już 19 lat jej ojczyn umarł z niewiadomych dla niej przyczyn. Za to Kai wziął ją i awansował. Kilka lat później coraz mniej płakała ale miała coraz więcej krwi na zbroi, zasmucona poszła na balkon bazy na Rohhonesu, była sama, aż Arne do niej przyszedł... I to tyle, by się o niej czegoś więcej dowiedzieć musisz oglądać Angry Birds: Aith Saga.