FANDOM

Alien Bird- 4 ptak w Galactic Battles. Jego moc to rażenie paralizatorem. Jest jednym z 3 ptaków w Galactic których nazwa nie bierze się od planety.
Alien
Paralizator XD
Personalia
Moc Paralizator
Pierwszy Poziom: 6- Boom!Boom!
Płeć: Męska
Gatunek: Nieznany
Lokalizacja: Nieznana
Siła Duża
Wielkość: Średnia
Autor: DarthMaul

Wygląd

Alien Bird jest jasnoniebieskim ptakiem-kosmitą. Ma fioletowe oczy w czarnych oprawkach i tego samego koloru ma brzuch. Alien znany też jako Al ma niebieski dziób, zaopatrzony w kolce, mówiące o tym że ptak jest groźny. Al jest średniego wzrostu. Ma czułki odpowiadające pra-wierzeniom że kosmici to zielone stworki zaopatrzone w takie czułki. Same czułki są jasnoniebieskie, zakończone purpurowymi kulkami. Czułki te pozwalają na użycie paralizatora, który jest rodzajem kostura. Jest zrobiony z onyksu i wysadzany szafirem który produkuje energię do szafirowych szczypców które zaświecają wtedy i tworzą kulę elektryczną, która ma zasięg na parę metrów, wykorzystywana do rzucenia (spacja) lub do porażenia (enter).

Zalety i Wady

Zalety

Alien Bird dobrze niszczy za pomocą pioruna lub kuli energii o sile która przebije wszystko prócz metalu i diamentu (nowy materiał). Kula energii niszczy dużo ale o małym zasięgu. Piorun niszczy mniej lecz na większy zasięg, dochodzi do niedostępnych miejsc.

Wady

Alien Bird nie zniszczy wspomnianych materiałów. Co złe kieruje atak głównie na Alien Villan Pig- inne świnie go nie obchodzą, oprócz bossów. Al nawet jak naciśniesz a nie naciśniesz entera/spacji nie użyje swojej mocy, a sam niszczy jak Red.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki