FANDOM

AngryBirds The Survival Tournament (Turniej Przetrwania)- Gra komputerowa polegająca na przetrwaniu każdego dnia w turnieju, wykonując wyzwania, zadane przez Organizatora Turnieju. Możliwe jest granie multiplayer.

Na początku wybierasz postać którą chcesz być:

Są także przeszkadzające postacie:

  • Król Świń
  • Kapral Świń

Wyzwania

Wyzwań jest tylko pięć. Jednak wszystkie bardzo trudno wykonać.

Pierwsze-Jungle Law!

Po wybraniu postaci musisz biec dżunglą, i jako pierwszy dostarczyć Ptasi Kryształ do Organizatora. W dżungli czają się jednak Świnie Szkielety, są słabe w walce, ale walka z nimi spowalnia cię w wyścigu. Kto ostatni dotrze do Organizatora- przegrywa. Kto wygra, -startuje z połowy trasy w następnym wyzwaniu.

Drugie- Mountains is a you Friend...or Nemesis...

Skaczesz po skalistych szczytach, i uważaj! Nie spadnij bo masz tylko trzy "życia". Jeśli spadniesz 4 razy-odpadasz. Jeśli ktoś inny spadnie 4 razy-odpada, a inni dalej biegną, z tym że ostatni z nich nie odpada. Ścigacie się aby donieść drogocenne kamienie do Organizatora. Uwaga! Tu są nie tylko szkielety! Pojawiają się tu także Brutalne Świnie- które są mocniejsze dwukrotnie od szkieletów, ale jest ich mało.

Trzecie-Sea Adventure!

Musisz znaleźć Ptasią Perłę, ale uważaj. Zawsze czujne Kraboświnie będą stać na straży małży! Kto ostatni odpada. Oczywiście, kto polegnie podczas zadania jest ostatnim i odpada. Później musisz uciekać po plaży, aby oddać Organizatorowi perłę. Jednak na plaży kręcą się także Brutale,Kraboświnie i Skeletoni. Organizator jest na szczycie klifu. Aby donieść mu tam perłę trzeba wziąć sprzęt wspinaczkowy z prezentu! Ale uwaga! Los może ci nie sprzyjać, i 3 razy wolniej będziesz się wspinał na klif.

Czwarte-Child's Play.

Mini Evil Pig i jego banda Skeletonów ukradli Diamentowy latawiec! Kto pierwszy pokona zlą bandę i odzyska latawiec, oraz odda go Organizatorowi zobaczy się w finale z półmetka. Jednak ciężko ich dogonić i pokonać. Organizator jest na szczycie wieży w wesołym miasteczku.

Piąte-Final of The Game

Tutaj, -niestety dla zawiedzionego zwycięzcy poprzedniego biegu, nie ma trasy jak się okazuje. Zawodnicy dostają bronie, i walczą. Na górze są statystyki czyli np.: HP i ataki do użycia.

Po Grze

Po grze, razem z innymi zwycięzcami możesz walczyć online. Walczysz tak samo jak w Finale.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki