Angry Birds Z!- Połączenie Dragon Balla i AngryBirds. The Flock nie występuje tu, zastępują je ptaki w połączeniu z postaciami z Dragon Ball i Dragon Ball Z. Piosenka grana podczas gry to "Dragon Soul, kiedy się skończy leci YeachICanBreak, kiedy YICB się skończy leci "Kokoro No Hane" i tak w kółko.
Zetto Senshi.png

Logo Oficjalne "Zetto Senshi"

Postacie

Team Z Birds.png

Gromadka ABZ!

Birds

  • Stary Gohan (Historyjka)
  • Muten Roshi (Historyjka)
  • Yaijrobe (Historyjka)
  • Bulma (w Instrukcjach) (Historyjka)

Pigs

Ekran ładowania Z!.png

Ekran Startu

* Freezer (boss)

Rozdziały

  1. Pilaf Saga- Bossem jest Pilaf. Masz ptaki- Goku,Yamchę i Kulilina.
  2. Sayian Saga- Bossem jest Vegeta. Masz nowe ptaki- Piccolo, Gohana, Tenshina i Jiaozi
  3. Freezer Saga- Bossem jest Frieza (Freezer). Dostajesz Vegetę.
  4. Cell Saga- Bossem jest Cell. Dostajesz Trunksa z Przyszłości.
  5. Majin Bu Saga- Bossem jest Majin Buu. Brak nowych ptaków, Dodatek dla Songo SSJ3 i Fuzje Ptaków.
  6. GT-  Bossem jest Baby. Pojawiają się Goten i Trunks. SSJ4 u Sona Goku i Księcia Wymarłych Saiyan Vegety!
  7. Battle of Gods- Bossem jest Beerus. Dodatki to SSJG dla Goku i Vegety! A także Mistic dla Gohana!!!
  • Odrodzenie- Bossem jest Złoty Freezer. SSJGSSJ dla Goku i Vegety.

Planowane Rozdziały

  • Red Ribbon Saga
  • Majin Bu Saga
  • GT
  • Battle of Gods

Smocza Kula

Przykładowe Wnętnrze.png

Środek Smoczej Kuli (Przykładowy)

Smocza Kula to coś podobnego do "Jajka" z Angry Birds Star Wars II. Są w niej różne Ptaki ale także przedmioty. Co siedem dni dostaje się prezent, np. 4 Goku i 2 Vegetów. Na poziomie, jeśli ci nie wyjdzie i została ci tylko jedna świnia, lub po prostu chcesz ich wykorzystać, klikasz Smoczą Kulę u góry i pojawia się Okienko z twoim bilansem dodatkowych rzeczy. Klikasz na coś i owy ptak lub coś tam inne pojawia się na procy i możesz go wystrzelić.

Ptaki

Gdy wylosujesz ptaki po kliknięciu na nie w okienko pojawiają się na procy. Możesz użyć jednego ptaka za kliknięciem. Używasz ich dopóki ci się nie skończą. Poza tymi z Zetto Senshi są jeszcze Androptaki 16-18 i Raditz (Brat Goku). Rzadziej ale możliwie pojawia się Nappa (Kompan Vegety).

Dodatkowe przedmioty

Gdy wylosujesz dodatkowy przedmiot możesz go dopasować do danego ptaka. Np. do Goku w Pilaf Sadze można doczepić Nyio-Bo i poza Kamehamehą użyje tego Kijaszka. Dodatkowe Przedmioty: Mały Goku-Chmurka i Kij Nyio-Bo; Goku (Dorosły)- Chmurka, Dodatkowa Kikoha; Vegeta- Umiejętność Final Flashu (Promienia podobnego do Makankosappo Piccolo); Piccolo- Umiejętność Masenko; Mały Kulilin- Obciążająca i zwiększająca siłę skorupa; Yamcha Młody- Przywołanie Puara, jego kotka i wspólny atak, Użycie Noża; Yamcha- Przywołanie Puara.

Ogłoszenie

Nadchodzi nowa gra! Angry Birds Z!:Przed Dragon Ballem!