Wesja 1,1 nowe roździały

Angry Birds:Boom! New Generation-Jest to kontynuacja gry Angry Birds:Boom! która zakończyła się w wersji 1.6 i z 8 roździałami.Jeśli chcecie zgłosić ptaki napiszcie ja dostosuje im moce.Gra jest zrealizoana w technologi 2D która jednak jest bardzo zaawansowana jak na ten wymiar.ra wykorzystuje popularną technologie Telepods.Równie dorze możemy wejść w zakładke Shop i kupić tam postać.Możemy zagrać zarówno ptakami jak i świniami.Gra będzie posiadała premium z bonusowym roździałem i 6 postaciami które można tylko kupić.W grze da się dodać przyjaciela(Można go znaleść po nicku który sobie nadajesz na początku gry).Niejest znana liczba postaci ani roździalów.W proce jest wbudowany celownik

Aktualna Wersja:1,1

Postacie

Ptaki

  • Red-Brak(B1-1)
  • Chuck-Przyśpieszenie(B1-2)
  • The Blues-Roztrojenie(B1-3)
  • Fireball-Zmiana w kule ognia(B2-5)
  • Bomb-Wybuch(B2-21)
  • Terence-Siła(B2-29)
  • ZXYV-Cięcie mieczem(B3-10)
  • Hal-Bumerang(Do zakupu)
  • Stella:Bańki(Do zakupu)
  • Drill Bird-Wiercenie dziur w materiałach(Do zakupu)
  • Matylda-Spuszczanie jajka(Do zakupu)
  • Drazzer-Rażenie prądem(Do zakupu)
  • Willow-Zmienianie wszystkich materiałów w słabsze farbowane części(Do zakupu)
  • Tele Bird-Hipnotyzowanie na skutek czego zabijanie świń(Do zakpu)
  • Love Bird -Przyciąganie świń(Premium w okresie walentynek,jeśli kupimy go raz w okresie walentynek mamy na zawsze)/już niedostępny

Świnie

  • Minion-Brak(P1-1)
  • Speedy Pig-Przyśpieszenie(P1-2)
  • Trój-Świnki-Roztrojenie(P1-3)
  • Foreman-Rzuty dynamitami(P2-1)
  • Kapral-Szarża w wybraną stronę(P2-25)
  • Król Świń-Jedzenie materiałów(P2-31)
  • Freckled-Rzuty drewnem(P3-1)
  • Fat Pig-Siła(P3-8)
  • Kronikarz-Rzut zawracającą książką(P3-25)
  • Magnetic Virus-Przyciąganie metalu(Do zakupu)
  • Tedar -Niszczenie kamienia i metalu w linii prostej(Do zakupu)
  • Dark Mask-Cięcie mieczem(Do zakupu)
  • Zly Fireball-Zmiana w kule ognia(Do zakupu)
  • Handsome Pig-Pomnażanie swoich świńskich Fanek(Jak Ewock)(Do zakupu)
  • Amore Pig-Strzały z łuku(Premium w okresie walentynek,jeśli kupimy go raz w okresie walentynek mamy na zawsze)/już niedostępny

Ikonki

Tryby Gry

Story Mode

Jest to typ gry w którym przechodzimy klasyczne roździały według chronologicznego ustawienia.W tym trybie również odblokowujemy postacie które będziemy mogli włożyć na procę w trybie Sandbox.

Sandbox Mode

Typ gry w którym ustawiamy tło,rozstawienie poszczególnych materiałów oraz ptaki które najpierw musimy odblokować w trybie Story.

Weekly Tourmament

Cotygodniowe nowe poziomy w których od poniedziałku do niedzieli(1 level,1 dzień) odblokowujemy nowy poziom.W trybie są dwie opcje Friends i Leagues.Friends pozwala na porównanie wyników z przyjaciółmi,Leagues natomiast pozwala na pokazanie osiągnięć w porównaniu do ludzi z całego świata.

1vs1

Tryb w który możemy wejść tylko gdy nasz przyjaciel któremu rzuciliśmy wyzwanie jest aktywny.Wtedy obaj walczycie w jednym losowo dostosowanym poziomie ten który będzie miał więcej punktów zwycięży i zapisze sie to w historii trybu.

Challange Mode

Wybieramy Side.Gra dobiera 3 losowe ptaki/świnie i wroga(NPC'a) który ma trzy losowe świnie/ptaki.Kto zdobędzie więcej punktów wygra coinsy.

Opcje Sklepu

Characters

Możemy kupić tu każdą postać lecz za określoną cenę.Nieznajdziemy tu postaci na przecenach które aktualnie są w opcji Sale.

Sale

Tu możemy kupić postacie bądź pakiety lecz tańsze o określoną liczbe procent.

Packs

Tu możemy kupić określone pakiety postaci za zwykle atńszą cene niż wyszło by kupywać pojedyńczo.Nieznajdziemy tu pakietów na przecenach które aktualnie są w opcji Sale.

Packi postaci

Firepower Bundle

Fireball Bird x3

ZXYV Bird x3

Zły Fireball x2

730 coins

Silent Justice Pack

Terence x10

Drazzer x7

800 coins

Love is in the air?

Love Bird x1

Amore Pig x1

100 coins

Bad Birds Box

Tedar x15

Zły Fireball x15

2000 1100 coins

The Rescue Squad

Red x3

Stella x3

Chuck x2

Blues x2

Bomb x2

Hal x1

Matylda x1

3000 coins

Randomize pack

Przypadkowy ptak

Przypadkowa świnia

100 coins

Telepod Pack

Zestaw  to zabawki a nie postacie z gry

Randomowy Ptak trzy różne

Randomowa świnia trzy różne

telepod

5,75 zł

Figures

Randomowa figurka

telepod

1,00 zł

Aktualizacje

31.01.2015

Wydano 6 pierwszych leveli zawartych w demo i testowa wersja innych trybów.

13.02.2015 wersja 1,0

Wydano 2 pierwsze roździały(1 bonusowy) i dodano kilka postaci.

14.02.2015 wersja 1,1

Trzy bonusowe roździały i jeden fabularny a także 4 nowe grywalne postacie i eventy.

Roździały

Eventy

Co jakiś czas jest kilka wydarzeń podczas świąt są levele związane z daną okazją.

1.Turtioal

Ptaki

brak fabuły

Poziomy:3

Boss:Brak

Debiuty:Red,Chuck,The Blues

Świnie

brak fabuły

Poziomy:3

Boss:Brak

Debiuty:Minion,Speedy,Trój-Świnki

2.Advance Generation

Ptaki

Ptaki podróżuja przez Phoenixus island są w małej wsi ale widzą jak świnie znęcają sie nad niewinnymi ptaszkami.Po pokonaniu świń pojawiają się kolejne tym razem pokonał je Fireball.Potem zauważyli śpiącego na hamaku Bomba którego świnie chcą okraść! Ptaki je owstrzymały a Bomb do nich dołączył.Na końcu przyłączył sie do nich Terence.Potem spotykają Foremana i pokonują go.

Poziomy:45

Boss:Foreman

Debiuty:Fireball,Bomb,Terence

Świnie

Fabuła  uświń jest luźna biją ptaki i do.łączają do nich kolejne świnie.Na koniec walczą z Redem

Poziomy:45

Boss:Red

Debiuty:Foreman,Kapral,Król

3.Deep and Shallow

Ptaki

Ptaki sobie pływają.Nagle koło ich łodzi zjawiają sie świnie.Uwięźiły ZXYV birda.Ptaki go ratują jednak świnie ciągle napierają.

Poziomy:30

Boss:Król

Debiuty:ZXYV bird

Świnie

Freckled wygania ptaki z bagien.Dołączają do niego inne świnki.Potem poznaje Fat Piga który mu pomaga.Pod sam koniec wezwali Kronikarza.

Poziomy:31

Boss:Bomb

Debiuty:Freckled,Fat,Kronikarz

B.Characters levels

Levele postaci tak jak Reward Chapter po zebraniu postacią odpowiedniej ilości punktów pojawia się jego level

B.All Stars game

Po zebraniu wszystkich gwiazdek fabularnego  roździału pojawia sie bardzo trudny poziom po którego przejściu otrzymujemy 300 coinsów.

B.Choose Boxes

Po 12 leveli dla każdej strony gdzie postacie wybieramy z kupionych bądź dzięki telepodowi.Przypomina Master You Destiny.

B.Hidden Tokens

W grze możemy znaleść również Ukryte Żetony gdy znajdziemy taki żeton dostajemy 100 monet, po ich zdobyciu możemy wejść w roździał z tym tytułem i zagrać w poziom z żetona.
HT.png