FANDOM

To horror o apokalipsie Angry Birds.

Treść

Jest normalny dzień. Corproal Pig biegnie wszystkich obudzić. Pokazuje się King Pig. Budzi się o 15:00. Okazuje się że Corproal Pig zniknął. Moustache pig idzie go szukać. On też znika. Gdy Red się budzi widzi że nie ma Hala, Bluesów, Chucka i Bucka. Chuck i Buck mogli zgłupieć, a reszta? Nagle znikają : 100 świń, Profesor, Voldrun, Murtucen i Reszta. Zostają tylko Red, Terence, Starlys, Bubbles i Bomberman. Starlys idzie sprawdzić co się dzieje. Znika. Ptaki wskakują do zarośli i gdzieś się teleporują. Red, Terence, Bubbles i Bomberman teleportują się w dziwne miejsce. Wygląda jak księżyc. Są na nim ciała ich przyjaciół. Red, Bubbles gdzieś znikają. Bomberman wyrzuca 10 bomb bracich. To miejsce wybucha. Terence odzyskuje przytomność. Jest w szpitalu. Okazuje się że jako jedyny przeżył z całej grupy. Później Terence płacze nad grobem Bombermana. On go uratował, oddając życie. Łza nagle spada na grób. Bomberman, Red, Bubbles, Atomic i Voldrun ożywają. Nagle przychodzi morderca. Scina i zabija Voldruna. Terence na niego leci. Uderza go ale to nie przynosi skutku. Voldrun w ostatniej sekundzie życia wyrzuca błyskawice która niszczy morderce. Nagle pojawia się białe światło. Dzień zaczyna się od początku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki