Nowa gra. wzorowana na grach 2D (platformówki) Będzie mieć ok 10 rozdziałów (10 to bonusowy)

Historia

ZXYV Bird kombinuje coś w laboratorium. Nic mu się nie udaje. Słyszy dziwny głos w radiu. Głos zaoferował mu każdą , nawet antyczną , nieznaną wiedzę ! Zgodził się. Trafił w niego dziwny promień i nagle wiedział wszystko. Zaczął budowę nad nowym , nieznanym jeszcze wynalazkiem. Wreszcie go zbudował. Chciał go aktywować lecz przez chwilę się zawahał. Głos z radia powiedział : ZRÓB TO !. ZXYV Bird pociągnął za dźwignię. Okazało się że to pułapka wynalazek zaczął pochłaniać cały świat a ZXYV Bird wpadł do próżni czasowej. Teraz , by odzyskać świat musi użyć tego wynalazku , czyli WEHIKUŁU CZASU ! Znaleźć nadawcę tej wiadomości z radia i nie dopuścić by świat został zniszczony.

Rozgrywka

Zaczynamy w centrum (próżni) jednak zanim zaczniemy musimy znaleźć 5 elemetów potrzebnych do naprawy maszyny (zaczyna się tutorial) po znalezieniu możemy zacząć przygodę

Na końcu rozdziału znajduje się postać w próżni , musimy pokonać Bossa by uwolnić postać. W centrum jest sklep z dodatkowymi postaciami

Lista postaci

Oto lista dostępnych postaci. Można zgłaszać ptaki i/lub świnie trzeba podać jak będzie odblokowana (tylko od rozdziału 4 w trybie historii)

ZXYV Bird (dostępny od początku)

Warianty

Fireblast (przejdź poziom 10)

Technologiczny (do kupienia w sklepie za 1000 birdcoins)

Sezon trzeci (Wariant premium : W DLC)

VYXZ Bird (po przejściu pierwszego świata)

Warianty

Armagedon (Kupno za 100000 birdcoins)

Średniowieczny strój (Kupno za 1000 Birdcoins)

Strój hipisa (Wariant Premium : za 17.00 zł[prawdziwych pieniędzy])

Hevy Bird (po przejściu 2 świata)

Warianty

Strój Surfera (9080 Birdcoins)

Strój agenta (Wariant Premium 14.00[prawdziwych pieniędzy])

Firon (znajdź ognistą kulę na 5 poziomie)

Warianty

Ognista poświata (50 birdcoins)

Strój zimowy (10000 birdcoins)

Hotbird (znajdź ognistą kulę na 20 poziomie)

Warianty

Strój egipcjanina (7500 Birdcoins)

Strój plażowy (Wariant premium 109 Rubinów)

Light Bird (Znaleźć błyszczący , lazurowy klucz)

Warianty

Strój ciemności (2300 Birdcoins)

Kosmiczny (Wariant Premium 90 rubinów)

Night Bird (Przejść tajny poziom w poziomie 36)

Warianty

Strój światła (2300 Birdcoins)

Kosmiczny (Wariant Premium 90 rubinów)

Król Słod Island (znaleźć jego berło w poziomie 21)

Warianty

Strój żołnierza (Wariant premium w DLC)

Strój Cara (Wariant premium w DLC)

Wynajmiarz (znaleźć go w 5 poziomie i zapłacić mu 1000000000000000000 Birdcoins)

Warianty

Zabójca (45000000 Birdcoins)

Przestępca (Wariant premium 78000 rubinów)

Ptak Snajper (Znaleźć hologramowy plecak [później okazuje się że ten prawdziwy cały czas miał])

Warianty

Strój kanoniera (7100 Birdcoins)

Strój Łucznika (230000 Birdcoins)

Słod Bird (Zniszczyć klatkę na 1 poziomie)

Warianty

Gorz Bird (900000 Birdcoins)

Another Bird (Wariant premium w DLC)

Rozdziały

Prehistoria

20 poziomów

Boss : Mirror (w prehistorycznym pancerzu)

Odblokowane postacie : VYXZ Bird (po pokonaniu bossa)

Starożytny egipt

poziomy 21 - 40

Boss : Mirror (w Egipskim robocie)

Odblokowane postacie : Hevy Bird (po pokonaniu bossa)