FANDOM

Angry Birds Adventures - To serial opowiadający o przygodach ptaków na Forest Island.

Sezon 1 1-40 odc                                                          
Sezon 2

41- ...

Odcinek 1 - Wyprawa na Forest Island

Red, Al, Terence i reszta ptaków postanowiła wybrać się na zaginioną Forest Island. Najpierw ptaki próbowały lecieć z procy. Nie udało się. Bubbles wpadł na pomysł, żeby zbudować Balon. Po 3 godzinach balon był gotowy. Już mieli odlatywać, aż Matylda zapytała się ,,Co z jajkami? No i kłopot. Red już nie chciał lecieć, a Matylda chciała wziąć jajka. Do kłótni dołączyli się Niebiescy. Wpadli na pomysł, żemy schować jajka w bezpiecznym miejscu. Poszli do Potężnego Orła. Jak wrócili zobaczyli tylko lecący balon... Al do nich 'krzyczał, że sznurek się urwał. Matylda, Niebiescy i Red krzyczeli ,,Zawróćcie. Lecz to nie podziałało. Odlecieli w dal...

Odcinek 2 - Lot przez Ocean

Bubbles, Al, Chuck, Bomb, Terence, Hal i Stella polecieli. Jeszcze przez dobre 20 minut widzieli Piggy Island. Lecieli cały czas. Mijali Golden Island. Potem nagle balon zaczął pękać. Wszyscy się przestraszyli. Bubbles zauważył ogień!! Bomb, Stella i Chuck próbowali go ugaśić. Lecz na nic. W końcu Bomb użył swojej mocy i zgasił cały ogień wybuchem. Niestety spadali do oceanu. Bubbles wpadł na pomysł. Nadmuchał się i utrzymał cały balon. Wszyscy wiwatowali. Po 4 dniach Bubbles wylądował na plaży. Rozejrzeli się i zobaczyli las. Tylko las. To była Forest Island.

CDN

Więcej z Fandomu

Losowa wiki