Angry Birds Galactic Epic- Gra wydana przez ROVIO i Jakelight. Jest wersją Epic w uniwersum Galactic Battles. Rozgrywka toczy się w kosmosie.

                                            Klasy w Angry Birds Galactic Epic

Galaxy Bird

Galaxy Posiada klasy związane ze służbą w centrali ptaków, na początku jednak jest najemnikiem.

Hessian

Hessian to pierwsza klasa Galaxy Birda. Jest podstawową klasą na początku gry. 
Hessian

Hessian

Umiejętności

  • Podstawowy Atak- Galaxy używa swojego miecza i uderza na 60% możliwości. Może go użyć dwukrotnie i mieć 100% i 20%. Niestety po podwójnym ataku następnym razem daje tylko 40% możliwości.
  • Podstawowa Tarcza- Galaxy broni się przed przeciwnikiem tarczą. Osłabia to atak przeciwnika o połowę. Po dwóch atakach stuprocentowych, Galaxy nie może użyć tej tarczy przez jedną kolejkę.
  • Papryczka Chili- Galaxy umacnia swój atak/obronę do stu procent.

Galaxy Guard

Galaxy Guard to druga klasa Galaxy Birda. Jest pierwszą klasą służby w centrali. Został znaleziony w Birds Centraly. 
Guard

Galaxy Guard

Umiejętności

  • Laserowy Atak- Galaxy używa swojej włóczni laserowej i uderza na 80% swoich możliwości. Można go zadać trzem wrogom na raz przez co jest bardzo silny. Jednakże po użyciu potrójnym nie można go użyć przez 2 kolejki. Guard ma także wzmocnienie za 78 Snoutlingów pozwalające na użycie Laserowej Halabardy, 100% możliwości.
  • Wzmocniona Tarcza- Guard może bronić się swoją tarczą. Jest mocniejsza i osłabia atak przciwnika o 70%. Na dodatek działa tak na wszystkie twoje ptaki, jeśli twoje ptaki mają tarcze to są wzmocnione o 30%
  • Zaćmienie- Po użyciu zaćmienia, wybrany przeciwnik nie rusza się przez 2 kolejki.

Good Guardian

Good Guardian to trzecia klasa Galaxy Birda. Jest wersją Galaxy Guarda który został ulepszony, i postawiony. Jest też inaczej znany jako Guardian Capitan. Został znaleziony w Battle for Centraly.

  • Protonowy Atak- Galaxy używa swojej zaawansowanej broni-Protonowej Halabardy która daje 100% ataku, i jest
    G.Guardian

    Good Guardian

    potrójna. Potrójny atak niestety ma wadę, nie może się ruszać przez 1 kolejkę. 
  • Defensywny Rozkaz- Po użyciu tej mocy wszystkie twoje ptaki łącznie z Good Guardianem mają Platynowe Tarcze. Guadian ma już taką tarczę, a więc jego obrona jest podwójna. Pojedyncza to 80% zmniejszenia ataku, a więc 160% zmniejszenia ataku, czyli atak wroga został całkowicie wyczerpany, a jeszcze 60% atakuje wybranego wroga. Niestety po rozkazie nie ruszasz się 2 kolejki.
  • Skrzyżowanie- Wróg nie może ci zadać ciosu przez dwie kolejki, ale i ty nie możesz się ruszać.

Ranger

Ranger to czwarta klasa Galaxy Birda. Jest wielkim obrońcą wszystkich z Ptasiej Centrali. Znaleziony w Battle for
No Guard. IS RANGER

Ranger

Centraly II.
  • Atak Króla- Galaxy używa Protonowego Miecza który daje 150% ataku. Można go użyć 2 razy. Nie ma ostrzeżeń że czeka się po tym ataku jedną lub dwie kolejki bo nie czekasz.
  • Mistrzowska Obrona- Ptak twój blokuje wrogów na jedną kolejkę. Jeśli wróg spróbuje zaatakować, jego broń się odbije. Niestety przez jedną kolejkę nie będziesz mógł ruszać tym ptakiem.
  • Geniusz- Tego ataku można użyć tylko raz. Likwiduje on wybranego wroga z którym walczysz. Nie można go użyć na Arenie.

Ultimate Ranger

Ultimate Ranger to ulepszona wersja Rangera kupiona za Lucky Coins (500 Lucky Coins). Nie znajduje się go tylko
Ultimate Ranger

Ultimate Ranger

kupuje.
  • Atak Cesarza- Po tym ataku przeciwnik ma tylko ćwierć życia. Niestety aby go znów użyć trzeba czekać 3 kolejki.
  • Cesarska Obrona- Twój ptak anuluje kolejkę wroga.
  • Cesarz- Twój ptak likwiduje najpotężniejszego wroga. Można użyć tylko raz i nie można użyć na arenie!

Orbite Bird

Orbite Bird posiada klasy wojskowe. Jego klasy to coraz wyższe rangi w ruchu oporu.

Private

Podstawowa klasa Orbite Birda. Jest pierwszą klasą wojskową.

  • Cios- Orbite zadaje podstawowy cios o małej sile. Odbiera on przeciwnikowi 10% życia.
  • CDN