ABG2 - Kontynuacja AB Go!. Zaletą jest to, że ptaka/świni możemy używać zawsze, a nie tylko 5 razy. Dom dla zawodników stanowi pałac KSI'ego.

Postacie

Można zgłaszać

  • Król Słod Island (Od początku)
  • Słod Bird (Od Pałac KSI'ego)
  • Fireball Bird (Od Wulkan Piekła)
  • Cybirdo (Od Szpital Nieprzytomności)
  • Saw Ek (Od Laboratorium Roleży)
  • Kail Bird (Od krainy "Awatarów")
  • Victor, Nicolas, "Archae", Nyan Bird i Trudy (od Pomóżcie mi!)
  • Bill (Od Krainy czasu)
  • Bumerang (Od Zawrotów tornada)
  • Hal (Od zawrotów Tornada)
  • Gid Bird (uczy nas jeżdżenia i używania supermocy. W reszcie komentuje rozgrywkę (np jak zniszczymy auto przeciwnika to powie: "O to chodziło!". Czasami może się spóźnić i dopiero po sześciu sekundach zacznie komentować.)

Super ruchy

  • KSI - Rzut berłem do tyłu i do przodu (berło może uszkodzić koło samochodu).
  • Słod Bird - Jako NPC spanie (xD). Jako grywalny też spanie, ale włącza autopilota (drzemka trwa przez 30 sekund)
  • Fireball Bird - Jako NPC strzela do tyłu kulami ognia. Jako gracz rozrzarza drogę po której przejechał.
  • Cybirdo - Jako NPC strzela do tyłu laserem (laser może wywalić kierowcę z auta :V). Jako gracz strzela rakietą, która uderzy w najbliższego gracza z przodu (rakieta może zniszczyć auto)
  • Saw ek - Jako NPC leje do tyłu mieszankę cytryny, czosnku i coli, co spowalnia auto. Jako gracz wyskakuje z auta i je auto przeciwnika.
  • Kail Bird - Jako NPC niespodziewanie magicznym sposobem spowalnia gracza reklamą jego filmów (czasami i samymi filmami). Jako gracz podjeżdża do najbliższego auta, daje mu film i przeciwnik zawraca by obejrzeć (po około dziesięciu sekundach wraca.).
  • Victor - Jako NPC daje przeciwnikowi efekt: ogień: zniszczenie pojazdu, woda: poślizgnięcie się pojazdu i kraksa, ziemia: Ostre spowolnienie, śnieg: przez 5 sekund koła przeciwnika są zamarznięte. Jako gracz atakuje losowym żywiołem
  • Nowe Zło - Jako NPC w wersji Cyber Zalera niszczy pojazd przeciwnika (da się uniknąć szkody). Jako gracz spowalnia ciemną energią przeciwnika.
  • Bill - Jako NPC powoduje ogromną eksplozję. Jako gracz zatrzymuje czas na 10 sekund
  • Nicolas - Jako NPC zatrzymuje wszystkich zawodników. Jako gracz teleportuje się pięć metrów w przód
  • Archaeopteryx - Jako NPC atakuje pojazd przeciwnika. Jako gracz wzlatuje 15 metrów w niebo
  • Nyan Bird - Jako NPC zasłania drogę tęczą. Jako gracz przyspieszenie takie jak Chuck, tylko tęczowe.
  • Trudy - Jako NPC rzut latarnią (może podpalić wóz). Jako gracz przyczepia się i wyprzedza pierwszego z przodu przeciwnika.
  • Bumerang - Jako NPC spowalniające tornado. Jako gracz rzucenie do przodu i do tyłu bumeranga (może zniszczyć auto).
  • Hal - To samo co w oryginalnym AB Go!.

Rozdziały

Gdzie mój dom?

W rozdziale uczymy się jeździć i używać supermocy przy morzu Słod Island. Uczy nas Gid Bird. Po treningu KSI idzie odszukać swojego pałacu

Pałac KSI'ego

Tutaj Król ściga się głównie z armią Słod Piga, by odnaleźć zahipnotyzowanego Słod birda, którego musi pokonać.

Wrogowie: Armia Słod Piga, Słod bird

Boss: Słod bird

Wulkan piekła

Tutaj ścigamy się z królem świń i ognistymi kulkami, by dojść do uwięzionego Fireballa, który później stawia Nam wyzwanie

Przeciwnicy: Król świń, ogniste kulki

Boss: Fireball Bird

Szpital Nieprzytomności

Tutaj musimy osłaniać doktora, który przegramowuje Cybirdo, w czym pomaga nam granatnik i minigun. Na końcu musimy pokonać samego przywódcę, który później ucieka. Po rozdziale Cybirdo dołącza do nas, ale najpierw stawia nam wyzwanie...

Wrogowie: Grupa Roleży

Boss: Przywódca Roleży, Cybirdo

Laboratorium Roleży

Tutaj musimy dojechać do laboratorium Roleży, by uratować Saw eka. Po drodze ścigamy się z miejscową policją. Po uratowaniu Sawka ten stawia nam wyzwanie.

Wrogowie: Policja

Boss: Dowódca policji, Saw ek

Kraina "avatarów"

Tutaj jedziemy sobie przez krainę ptaków "awatarów" z tej Wiki. Pod koniec Kail Bird chce się z nami pościgać. Po wygranej w wyścigu Kail do nas dołącza.

Wrogowie: Brak

Boss: Kail Bird

Pomóżcie mi!

Tutaj Victor, Nicolas, "Archae", Nyan Bird i Trudy atakują nas naraz. Graczowi pomagają wcześniej zdobyte postacie (pomagające mają moc NPC).

Wrogowie: Brak

Boss: Victor, Nicolas, "Archae", Nyan Bird i Trudy.

Kraina czasu

Tutaj ścigamy się z cyferkami. Na końcu musimy pokonać Bill Birda.

Wrogowie: Cyferki

Boss: Bill

Zawrotne tornada

Tutaj musimy ścigać się z bumerangami. Na koniec ścigamy się z Halem i Bumerangiem naraz.

Wrogowie: Bumerangi

Boss: Hal, Bumerang