FANDOM

Abhus

Angry Birds Hussars to gra stworzona przez Mat.a. W grze przenosimy się do krainy zwanej Rzeczptasiolita. Cała gra, jak i postacie inspirowane są średniowieczną Polską i toczącymi się w tamtym okresie wojnami.

Fabuła

Gry Polski Orzeł wraca z wyprawy wojennej do swojej ojczyzny, okazuje się, że jego królestwo jest w ogromnych tarapatach. Rzeczptasiolitą zawładnęły plemiona świń, które sięją strach i zniszczenie na wyspie. Nowym władcą staje się okrutny Sultan Pig. Orzeł, wraz z wierną załogą husarzy postanawia odbić tron z rąk złego króla i przywrócić porządek. Po drodze czeka go jednak wiele bitw i potyczek...

Poziomy

Rzeczptasiolita

Akt 1 - Krzyżacy

  • I - Powrót

Gdy królewska świta z Orłem na czele wraca do ojczyzny, zastaje całkiem inny świat niż przed wypłynięciem na wyprawę. Rozpoczyna się pojedynek o zdobycie portu.

  • II - Zamek Krzyżacki

W czasie marszu, wojsko Rzeczptasiolitej dostrzega ogromny Zamek w Marlboroku. Za wszelką cenę trzeba go zdobyć, by pokonać potęgę Krzyżaków.

  • III - Bitwa pod Chrum-waldem

Świnie bronią swej ostatniej twierdzy Chrum-waldu. Rozpoczyna się ostateczna bitwa. Rzeczptasiolita musi zwyciężyć z armią KrzyżakoMistrza!

Akt 2 - Rozbójnicy

  • IV - Odbicie miasta

Kruków został zajęty przez dzikich świńskich barbarzyńców. Drużyna Orła musi przekroczyć bramy grodu i wypędzić złoczyńców!

  • V - Góry

Pokonując góry Tarty, oddział zostaje napadnięty przez zbójów. Trzeba oczyścić górski szlak z opryszków, by ruszyć w dalszą drogę.

  • VI - Jaskinia zbójców

Wojsko Polskiego Orła gubi się w lesie. Napotykają oni na jaskinię, która jest główną siedzibą rozbójników. Czy uda się ich pokonać?

Akt 3 - Tatarzy

  • VII - Pole

Na pustkowiu armia Orla dostrzega tatarskie namioty. To kolejni przeciwnicy...

  • VIII - Ogromny meczet

Warczawa zostaje zajęta przez Tatarów, którzy sieją spustoszenie i rabują wszystko co znajdą. Czas ich wypędzić!

  • IX - Wyjście z lasu

Ukryci w zaroślach, rycerze dostrzegają Tatrów pilnujących granic. By móc wyjść z lasu, trzeba pokonać przeciwników.

Akt 4 - Pałac

  • X - Tron

Drużyna musi dostać się do Królewskiego Pałacu na bezludnej wyspie i wypędzić Sułtana. W Rzeczptasiolitej musi zapanować pokój!

Postacie

Polish EagleHussar BirdPolish II BirdPolish I Bird

Sultan PigTatar PigBarbar PigTeutoMaster PigTeuto Pig

Więcej z Fandomu

Losowa wiki