Angry birds II wojna światowa - gra angry birds (fanowska) która mówi o II wojnie światowej.

Postacie

Ptaki:

Bubbles i Niebiescy - dzieci cywile

Matylda - kobieta cywil

Stella - lekarz rannych żołnierzy

Red - generał polskich wojsk ptaków

Bomb - porucznik

Chuck - pułkownik

Hal - dowódca wojsk lotniczych

Terence - marszałek

Ptak snajper - snajper

Fireball - Kapral.

Świnie:

Joskwik Stalin - Józef Stalin

Swainkolf Hitler - Adolf Hitler

świnka żołnierz - zwykły żołnierz

świnka sierżant - sierżant

świnka chorąży - chorąży

świnka porucznik - porucznik

świnka kapitan - kapitan

świnka major - major

świnka pułkownik - pułkownik

świnka generał - generał

świnka admirał - admirał

polityk Swan Kron - jest ostatnią ofiarą ptaka snajpera.

Prolog

Jest rok 1990, jakiś stary ptak mówi jak to było w czasach wojny. przenosimy się do 31 lipca 1939 roku, polskie ptasie dzieci (Jake, Jay i Jim i Bubbles) udają się do pociągu który ma ich zaprowadzić do bezpiecznego miejsca, rodzice biorą dzieci do kasjerki, rodzice mówią imię i nazwisko, późnej kasjerka daje dziecku numerek i przechodzą dalej. potem dwaj żołnierze mówią że stęp ma tylko dziecko, rodzic ma zostać, nagle stary ptak jako młody chłopiec nie chcę odejść od mamy jednak kasjerka ostatecznie wyprowadza go siłowo do pociągu. teraz jest się kierowcą pociągu, trzeba przenieść dzieci do bezpiecznego miejsca, w czasie drogi widać Niemca, on nie chcę przepuścić pociągu. Niemiec bierze kolegów i robią w pociągu demolkę, stary ptak (1990) mówi ze wiele dzieci zginęło, stary ptak powiedział że nie dożył by zaledwie 17 lat.

Ciekawostka: Historia nawiązuję się do Filmu dokumentalnego "II wojna światowa, dzień pierwszy"

1939

wojna. Bomby wybuchają. twoje zadanie jest dojście dzieckiem (jednym z bluesów). zadanie na początku nie jest trudne, późnej strzelają w nas żołnierze. potem bomby spadają, i tak dalej aż skończysz poziom. potem jest filmik że dziecko się ucieszyło, ale były jednostki nie Niemców, rodzina ucieka. teraz jest poważna misja, jest się kapralem polskich wojsk ptaków. Zadanie: przeprowadzenie twojego oddziału do okopów, wyeliminowanie w nich wrogich żołnierzy i uratowanie sierżanta. na początku jest się w Krakowie, w czasie misji jest helikopter. na początku ma się dużo żołnierzy, ale do helikoptera wchodzi 9 osób (8 żołnierzy i 9 ty). Późnej zmieniasz się w pilota, trzeba przeprowadzić oddział do okopów w Lublinie, doszliśmy. dostało nam tylko 2 kilometry do okopów, strzelamy strzelamy... bla... bla... bla.. bla... i jesteśmy w okopach, teraz trzeba wyeliminować wrogich żołnierzy. Po tym sierżant jest uratowany, misja się kończy sukcesem!

ciekawostka: jak się gra bluesem to można zobaczyć rannego kapitana

1940

W tym roku zaczyna się grać Ptakiem Snajperem, jednak na razie jest się tym samym kapralem co pojawiał się w 1939. Dalej z sierżantem i innymi żołnierzami jesteście w okopach, sierżant karze ci wyruszyć na misje zniszczenia okopów wrogów. Rozmowa ta była o 20:00, teraz samodzielnie wybierasz żołnierzy na misje. Jest ich dziesięciu ale na misje wybierasz 4. Razem żołnierzy będzie 5 (4 twoich i ty), Po wyborze wyruszasz na misje, potem cicho atakujesz nożem dowódcę. Żołnierze to zauważyli i zaczęli atakować, po krótkiej walce żołnierze twoi są bez szans. Nagle przybyło wsparcie i wyeliminowało żołnierzy. Później jest filmik, gdzie Snajper dostaje misję zabicia jednego z generałów, ponieważ miał kartkę z BARDZO tajnym kodem. Snajper po czasie zajął pozycję. Niestety kula trafiła w ziemię, Został wywołany alarm. Ktoś rzucił granat i nagle BUUM!!!!!. jest się na ziemi, generał zaczął uciec. celem jest wzięcie pistoletu i zabić nim Generała, po udanym zabiciu trzeba wziąć kartkę i się uciec. Po tym rozdział zakończony

1941

Na początku rozdziału jest się sierżantem z 1940, musimy dojść do porucznika. Gdy się to zrobi, zmieniamy postać na porucznika, jedziemy ciężarówką, zatrzymujemy się na bagnach. Zobaczyliśmy jakąś linę, jeden żołnierz podchodzi do niej i to była pułapka! Zaatakowali nas Rosjanie. Po długiej walce znajdujemy czołgi, naszym zadaniem jest wysadzenie ich. Jeśli nam się to uda, zaatakują nas Niemcy. Uciekamy do ciężarówki, wsiadamy i uciekamy, 1 misja się konczy.