FANDOM

Angry Birds Lab Rats II to najnowsza gra. Jest sequelem Angry Birds Lab Rats. Wyjdzie 24 grudnia. Prawdopodobnie tak jak w Angry Birds Star Wars II będziemy mogli kupić ptaki do użycia w specjalnym rozdziale. Tak jak w Angry Birds Total Drama będą turnieje.

Rozdziały

1. No Going Back - 5 miesięcy po wydarzeniach z Angry Birds Lab Rats. Douglas pig wydaje rządowi Bree bird, Chase Birda i Adam Birda. EggBI szuka Bree Birda, Adam Birda i Chase Birda, a gdy ich znajduje ci mówią im że istnieje jeszcze jedna istota taka jak oni - Marcus pig.

2. Sink or Swim - Adam Birda, Bree Bird i Chase Birda znajdują Donald Bird i Leo Bird. Okazuje się że EggBI znalazło Marcus pig! Za pomocą Neuro Deletora Donald Bird cofa pamięć całemu światu.

3. Zip It - Marcus Pig staje się członkiem Lab Birds. Pierwsza misja z Marcus Pig staje się tragedią w wodzie. Frank pojawia się w tym rozdziale.

4. No So Smart Phone - Donald Bird i Tasha Bird dają szlaban Lab Birds. Kradną im Smartfony. Szczury muszą odzyskać telefony.

5. The Man Behind The Mask - Douglas Pig walczy o zło. Szczury muszą pokonać Douglas piga.

6. Osobowe postacie - Bonusowy rozdział 15 poziomowy. Są tu dostępne od początku do końca -

Zoidberg Bird, Starlys, Fry Bird, Leela Bird, Frozen Bird, Bender Bird, Voldrun.

Ptak miesiąca na bonus
 
0
 
1
 
1
 
0
 
1
 
0
 
4
 
0

Ankieta stworzona dnia sty 14, 2014, o godzinie 20:07.
Oddanych głosów: 7

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Angry Birds Lab Rats II

Więcej z Fandomu

Losowa wiki