FANDOM

Jest serialem, na podstawie Angry Birds MF.Będzie więcej sezonów niż 2. Wystąpią w nim postacie z Angry Birds Malva 's Friends, a w drugim sezonie będzie możliwe zgłaszanie.

Sezon Pierwszy

Odcinek 1 ,,Gdzieś, niedaleko Piggy Island "

Na początku widzimy kamerę, która przelatuje po różnych wyspach. Po minucie kamera zbliża się ku Eletric Island. Wtedy przybliża na drzewo dwutysięcolecia, a z niego zeskakują główni bohaterowie: Malva, Milley, Lighty, Eris, Viki, Mica, Polo, Luko, oraz  Lisa i Loi kiedy były jeszcze dobre. Następnie później prezentują oni swe umiejętności.

Odcinek trwa 3 minuty.

Wystąpili: Malva, Milley, Lighty, Eris, Mica, Viki, Lisa (dobra) , Loi (dobra) , Polo, Luko.

Debiut: wszyscy. 

Odcinek 2 ,,Zdrada "

Jest piękny, słoneczny dzień. Malva obudziła się w najlepszym humorze. Po zjedzeniu bułki zastanawiała się, co można tu zaplanować.  Postanowiła pojechać nad morze, na Złotą Plażę. Malva zeszła na dół, po swojej deskorolce, która była czarna w żarówiaste żółte pioruny. Za pomocą dzwonka ( nim informowała swoją grupę, o tym, że jest pewna sprawa i mają zejść ) zebrała swoich przyjaciół, na ,, Salę Konferencyjną " ( jest to miejsce, gdzie zamiast sceny jest wielki pniak, a przed nim ławki ) i opowiedziała o swoim planie. Ptaki uznały to za genialny pomysł. Z wyjątkiem Lisy, która wołała zostać w swoim przytulnym domku. Loi próbowała ją przekonać, że na plaży równie dobrze może odpocząć, a Violet dodała, że słońce da jej ciepło. W końcu Milley udało się nakłonić Lisę do wyjazdu. Obiecywała jej, że da jej korale o których marzyła. Lisa niezbyt chętnie się zgodziła. 

Podczas drogi, Loi z Lisą zauważyły cudowną polanę, która była taka piękna, że poszła w jej stronę. Luko zapytał się jej, po co tam idzie. Lisa tylko odburknęła, a także Loi. Polo powiedział, że to strata czasu na takie paplanie i poszedł w stronę plaży. Luko go dogonił. 

Podczas kiedy Malva, razem z Milley rzucały sobie piłkę, zauważyły, że nie ma Loi i Lisy. Lighty odpowiedziała Malvie, że Luko widział, jak szły w stronę pewnej łąki. Viki nieco rozpaczała. To zdenerwowało Micę. Eris starała się ją pocieszyć, że na pewno wrócą, a Milley powiedziała, że to ich strata. 

Potem, kiedy przyjaciółką znudziła się łąka, zauważyły w pobliżu las. Polanę postanowiły nazwać LIO, od ich imion. Kiedy szły w stronę lasu, Lisa zobaczyła, jak Jewel przejeżdża na wozie. Wystraszona Lisa schowała się w krzakach. Nieco uszczęśliwiona zauważyła, że spadła jej korona. Przyszła Bad Queen cicho do niej podreptała. Zachwycona włożyła koronę na siebie. W tym czasie Loi podeszła do niej i wściekła się, że ją zostawiła, ale kiedy zobaczyła, co Lisa ma na sobie, oniemiała. 

Odcinek trwa 15 minut. 

Wystąpili:  te same postacie z poprzedniego odcinka. 

Debiut: Lisa, Loi ( dobre )

Odc. 3 ,, Dlaczego?! "

Zasmuceni przyjaciele Malvy szukali Lisę i Loi. Kiedy wyszedli z plaży, Milley zauważyła światło, pochodzące z lasu. Gromadka Malvy postanowiła tam sprawdzić, czy nie ma czasem tam poszukiwanych. Kiedy byli w lesie, Viki zaczęła marudzić, że chce do domu. Tymczasem Polo znalazł Lisę! Prawie nadepnął na jej ogon. Lisa spojrzała na niego z wściekłością. Dudek zauważył, że jego dawna przyjaciółka miała koronę i czerwone oczy! Chciał uciekać, ale Loi mocno go poraziła prądem. Na szczęście, całą sytuację zauważyła Lighty. Rozwścieczona rzuciła się na Lisę, prawie strącając jej koronę. Zobaczyła to reszta gromadki Malvy. Eris chciała z nią na spokojnie porozmawiać, ale ta na nią fuknęła. Violet wyzwała ją od przedszkolaka. Loi zdenerwowała się i wybuchła kłótnia. Luko, Malva, Milley i Eris stwierdzili, że nie ma co się kłócić i odeszli, jak i reszta grupy Malvy. Loi szepnęła do Lisy, że cała gromadka Malvy to smarkacze. Bad Queen to potwierdziła. Podczas drogi złe przyjaciółki spotkały miniony, które się jej pokłoniły i zaprowadziły do pięknego pałacu. 

Odcinek trwa 10 minut. 

Debiuty: nieokreślone 

Wystąpili: główna gromadka Malvy, Lisa i Loi

Odc. 4 ,, Co się stało? "

Viki była bardzo zdenerwowana tym, co się wydarzyło. Dlatego nie mogła zasnąć. Dopiero po bardzo długiej bezsenności udało się jej zamknąć oczy.

Tymczasem o świcie Lisa razem z Loi uroczyście wszeszła do pięknego pałacu. Była nim zachwycona, jednak nie zadowoliła ją kolorystyka. Dlatego kazała świniom przemalować zamek na granotowo, fioletowo i żółto. 

ODCINEK W BUDOWIE

Więcej z Fandomu

Losowa wiki