Angry Birds Ninjago - Fanowska gra AB wzorowana na sławnym serialu "LEGO Ninjago".

Rozdziały:

  • Atak Szkieletów
  • Rok Węży
  • Przygoda Trwa
  • Reaktywacja
  • Turniej Żywiołów
  • Przeklęta Kraina

Postacie

  • Sensei Wu - Ninjago Bird
  • Garmadon - Ninjago Pig
  • Misako - ?
  • Lloyd - Frozen Bird
  • Jay - Chuck
  • Kai - ZXYV Bird
  • Zane - Archaeopteryx
  • Cole - Mayor Bird
  • Armia szkieletów - Świnie żołnierze
  • Wężonowie - Świnie Żołnierze
  • Kamienna Armia - Świnie Żołnierze
  • Armia Nindroidów - Świnie żołnierze
  • Kultyści - Świnie Żołnierze
  • Clouse - ?
  • Chen - ?
  • Duchy - ?
  • Morro - ?

Poziomy

Atak szkieletów - lvl 1

Poziom zaczyna się na historyjce, w której wchodzi do kuźni o nazwie "4 Bronie" Sensei Wu. Patrząc na te wszystkie bronie powiedział: "Heh, same bronie dla Samuraja, a żadnych dla Ninja?". Kai mu na to "Jacy znów Ninja staruszku? Oni wyginęli gdzieś ładne 234 lat temu <śmieje się>" "Poza tym to sklep dla klientów, a nie dla krytyków, zabierz swoje komentarze tam, gdzie ludzie mogą je znosić", Sensei powiedział: "Ale masz nastawienie do klienta..." po czym poszedł gdzie indziej. Nya powiedziała "Jest chyba zbyt trochę surowy dla klientów, Kai". On nic nie odpowiedział, chwilę potem do wioski przyjechały szkielety, Kai ubrał zbroję i uzbroił się w katanę. Potem trzeba pokonać 6x Krazi, 2x Bonezaie i 10 Chopovów (razem trzeba załatwić 18 szkieletów). Po tym pojawia się boss Samukai (10 żyć), jednak trzeba mu odebrać 5 żyć. Po tym pojawia się historyjka w której Samukai kopie Kaia i go już prawie zabija, jednak Wu swoim Spinjitzu, potem Senseiem Wu (Ninjago Birdem) odebrać Samukaiowi kolejne 5 żyć, jeśli się to zrobi Samukai rzuca sztyletami w bambusową wieżę i biegnie do Czaskowozu. Na szczęście Wu uratował Kaia, Kruncha porwał Nyę i odjechali. Kai wkurzył się na Senseia, powiedział że mógł by użyć Spinjitzu i ją uratować. Sensei uspokoił Kaia i powiedział o całej historii Ninjago, biorąc go do swego Klasztoru.

  • Grywalne postacie: Sensei Wu, Kai (kowal)
  • Wrogowie: Krazi, Bonezai, Chopov.
  • Boss: Samukai
  • Postacie w tle, lub pomagające: Nya, Kruncha, Nuckal
  • Pojazdy: Czaskowóz, Motory Szkieletów
  • Ciekawostki: W trybie "Freeplay" można wejść do kuźni i wziąć mapę. Wtedy odblokuje się osiągnięcie "Mapa jest moja!"

Serial

COMING SOON