FANDOM

Angry Birds Serial
Liczba odcinków 25
Planowana liczba odcinków 25
Liczba sezonów 2
Czas trwania jednego odcinka 15 minut
Angry Birds Serial to serial o Angry Birds. Występują tam ptaki znane nam świetnie (Red, Chuck), ale i są też fanowskie. Serial zaczął się 6.1.14 roku. Planowane są 25 odcinki.

Fabuła

Sezon 1

Odcinek 1 - Pościg za jajkami

Dzień się budzi. Prócz dnia obudzili się Red i Bluesy. Jednak patrzą, że nie ma jajek! Oskarżają oto świnie. Okazuje się jednak, że Świnia Surfer wie, gdzie są jajka. Mówi Redowi, iż jajka są w drugim gnieździe. Ulgę mają dopiero, gdy widzą gnizdo pilnowane przez Matyldę. Niespodziewanie jako gość przychodzi Barney. Matylda przyjmuje gościa zapominając o jajkach. Zdenerwowany Red biegnie, by je zabrać, ale świnie je zabierają. W zamku świnia kucharz ma zaraz zacząć je gotować, ale Red zdążył na czas. Zabrał jajka do domu.

Odcinek 2 -  Żegnaj Chuck, Żegnaj

Chuck zamierza odejść od gromady. Po pożegnaniu idzie w świat. Jednak co trochę przeszkadzają mu świnie. Zmęczony odpoczywa w jaskini. Jednak tam jest zbyt ciemno i się boi, przez co wychodzi. Znajduje chatkę. Nie ma tam nic. Spędza tam noc. Następnego dnia przychodzi Król Świń. Oburzony Chuckiem w jego domu letniskowym, więzi go w lochu. Po obudzeniu się spostzrega, że jest w lochu. Szybko ucieka z więzienia. Wraca wo domu. Po powrocie ptaki ciepło go przyjęły. Pytały się go jak było. Chuck odpowiedział uśmiechem.

Odcinek 3 - Dlaczego Terence?

Umiera Terence. Ptaki opłakują jego śmierć. W tym odcinku ptaki pokazują co je łączyło z Terencem.

Odcinek 4 - Zachowaj ciszę.

Ptaki po żałobie odkrywają, że Terence nie umarł (teorytycznie)! Próbują się dowiedzieć co się stało, ale widzą bardzo starego, prawie umarłego ptaka. Odkrywają w nim Terenca i dowiadują się, że cierpi on na chorobę Benjamina Buttona (kto oglądał film "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona", ten wie o co chodzi). Jednak młodnieje bardzo szybko i pokazuje się w normalnej postaci. Ptaki nie zauważyły świń, które mają nowe urządzenie. Owy przedmiot kradnie jajka, gdy ptaki będą za głośno. One jednak wrzeszczą ile się da, a jajka zostają skradzione. Nagle przychodzi Orange Bird, rzuca ripostę, śmieje się i ucieka w krzaki. Zdenerwowana Matylda idzie za nim i znajduje jego skórę. W tle widać jednak śmiejącego się ptaka. Powracając do jajek: Terence zgniótł pojazd przenoszący jajka i je odzyskał. Ptaki cieszą się, że Terence jest razem z nimi. Ale jednak wy dowiecie się czagoś więcej. Terence umarł, ale swoją duszę przeniósł do jagody, która zmieniła się w prawie umierającego ptaka. Ze swoją chorobą Terence będzie młodniał, zamiast się starzeć.

Odcinek 5 - Magicy są częścią...niczego.

Na Piggy Island pojawia się magik. Nikt się nie przejmuje ciemnym ptakiem, więc zabija Raybirda. Wszyscy się boją i uciekają. Jedynie Red podjął z nim walkę i odesłał go na Memento Mori.

Odcinek 6 - Powrót Ciemnego ptaka

Jeden z ciemnych ptaków szykuje zemstę dla ptaków, za wysłanie jego przyjaciela, ale dzięki Frankowi ptak nic im nie robi.

Odcinek 7 - Magia, dla której kupisz lody na ptayku

Na wyspy przybywa wózek z lodami, który prowadzi Gunter. Żaden ptak nie chce ich kupić, więc czaruje je, by to wzięły. Bomb jednak wykupuje cały zapas. Nie chcąc się z nikim podzielić je wszystkie lody naraz, przez co zamraża się w bryle lodu. Przybywa Ice Bird z kosmosu i uwalnia go, po czym odlatuje. Jednak niespodziewanie przybywa Chieus w samochodziku i kupuje lód w rożku. Ptaki zachwycone kupują je (tak, Bomb też).

Odcinek 8 - Czas na Kokosy!

Bubbles, Matylda, Hal, Stella, Bomb i Red wylegują się na plaży pod drzewem kokosowym. Bubbles je cukierki, a Hal idzie do swojego dumu, który jest bardzo blisko jedynie po jedzenie. Reszta zaczyna być głodna. Po chwili wraca Hal. Uderza w palmę i wylatuje trochę kokosów. Nagle Red powiedział, że nie może się już doczekać drugiego sezonu i wylegują się tylko, by przed nim odpocząć. Nagle Bomb widzi Chieuer i Chieusa leżących na plaży. Zaprasza ich do siebie. Potem cała ósemka wskakuje do wody.

Sezon 2

Odcinek 1 - Mroczne ptaki powstają

Magik znajdujący się na Piggy Island zostaje przygnieciony przypadkiem przez Magika. Przez to, że nie żyje dostaje się na krainę umarłych. Ucieka razem z Raybirdem na normalny świat. Pragnie zemsty, więc przygniata Barneya. W zabójczym szale zabiera Raybirdowi głowę i wysyła ją bardzo daleko. Mogart w wieży zostaje wysadzony w powietrze przez Magika.

Odcinek 2 - Cichociemny morderca

Magik obserwuje Orange Bird i Passion Fruit Bird. Na pierwszego rzuca eliksirem, a drugą zabija zaklęciem. Orange przychodzi do gromadki i rzuca ripostę. Matylda go goni, aż do krzaków. Wychodzi z jego skórą i umiera. Orange bez skóry nie przeżywa. Magik widzi to i diabolicznie się śmieje. Nikt nie wie, że jego kolejnymi ofiarami ma być Joe, Gross, Stealth, Missle, Neatagodan i Murtucen.

Odcinek 3 - Tajemnicze zniknięcia

Ptaki zbierają się w starsznym domu o północy, gdy grzmi i pada deszcz. Zastanawieją się nad tajemniczym zniknięciem Murtucena. Nagle gaśnie światło i po sekundzie znika Joe. Przerażone ptaki postanawiają się rozdzielić. Po 2 godzinach wracają. Okazało się, że zniknęli Gross i Missle. Wszyscy zaczynają się bać. Wszyscy się boją. Neatagodan dotknął wystającej cegiełki, która okazała się przyciskiem do tajemniczego przejścia w które wpada on i Stealth. Nadczodzi ranek. Ptaki wezwały Ptaka strażnika, który w domu zniknął bez śladu. Nagle wszyscy patrzą na dach. Widać tam zakładników (ci co zniknęli: Murtucen, Gross, Joe, Stealth, Nissle, Neatagodan i ptak starżnik). Jest tam jescze dziwna postać w kształcie sowy. To Damile! Obok niej jest Magik. Wszyscy porwani są związani i zostają przez diaboliczną dwójkę zepchnięci z dachu. Upadają na ziemię i umierają. Magik z Damile uciekli jego wozem. Ptaki wiedzą, że to nie koniec.

Odcinek 4 - Pa Gunter

Ginger z Gunterem poszli zwiedzać ruiny Gnaark. Nagle pojawia się Damile. Rozkazuje poddać się. Ptaki uciekają, ale zatrzymuje ich magik. Gunter walczy z Ciemniakiem, ale sromotnie przegrywa. W szpitalu pisze list do Ginger. Ona go czyta i się wzrusza. 

Wy farciarze macie możliwość dowiedzenia się co było dalej, a więc Ginger nie mogąc żyć beż swojego chłopaka popełnia samobójstwo. Skacze do generatora prądu.

Ptaki zamierzają pochować poległych. Magik i Damile obserwują ich z kryształowej kuli, ale widać u nich niezadowolenie, gdyż są uwięzieni w ruinach.

Odcinek 5 - Magiczne ręce grają na fortepianie

Powróćmy do wydarzeń pełnych grozy. Magik z Damile wydostali się z ruin i pognali do Marku Maszynerii. Znajdują tam Piotra-Władcę Krainy Steampunku. Damile zaczyna go gonić, a Magik zaczyna grać na fortepianie. Piotr zatrzymuje się na moście nad przepaścią, która prowadzi do rdzenia wyspy (exclusive). Damile stacza krótki pojedynek, podczas gdy Magik wciąż gra. W końcu demonista ptaszyna strąca władcę do przepaści. Damile jest zachwycona.

Odcinek 6 - Jak poznałem waszą...Damile?!

W tym odcinku zostaje pokazane jak Magik poznał Damile. A więc: Magik spotkał Damile, gdy przechadzał się po Memento Mori. Od razu znalazł w niej bratnią duszę. Obiecał jej krew złotago ptaka, za współudział w masakrze. Na drodze stał Frank w okularach. Nie mogła się oprzeć (Magik też). Oboje popłynęli na Piggy Island. Znaleźli tam Megnusa. Bez wahania zabili go. Zobaczyli też Treeworda i Meriuna. Nie muszę tłumaczyć co z nimi zrobiono (zabito). Magik znalazł w Damile kogoś więcej niż wspólnika. Zobaczył też przyjaciółkę. Ona także. Chwila...Nie mówcie mi, że Magik staje się miękki? A gdzie ta masakra ptaków? Ale i tak Magik Jest zły!

Odcinek 7 - Czas na trochę offtopicu.

Odcinek jest offtopiciem serii. Pear Bird Spotyka Marshmallow Bird. Oboje wsiadają do samolotu. Latają po świecia, ale Magik (WHAT!?!) dzięki procy wystrzeliwuje ich na planetę Y. Spotykają tam czarną tabliczkę z krwawym napisem "Pechowa i jej mutacje". Oglądają, a tam ZOO z Pechową i jej wszystkimi około 3061 mutacjami. Pear Bird był zdumiony i kazał Marshmallow Birdowi uciekać, bo chcą wrócić do ptasiej kuchni. Uciekli dzięki dobroci Franka (WHAT!?! 2) i jego rakiecie. Jednka Magik ich ustrzelił. Więc to nie był offtopicowy odcinek, a normalny odcinek i jednocześnie lekka reklama 2 serialu twórcy obu seriali. Sprytne i pomysłowe. A Frank zjadł śluz świniogluta, bo myślał, że to budyń.

Odcinek 8 - Światło i Ciemność

Light Bird i Night Bird spotykają się w parku. Nagle zauważa ich Magik z Damile. Ciemniaczek wyskakuje z krzaków i każe im się poddać, by wykonać egzekucję. Ptaki nie poddają się i dzielnie uciekają. Jednak Damile ich łapie. W pewnej jaskini, Night Bird uwalnia się i pomaga uciec swojemu bratu. Obaj uciekają z jaskini do zamku króla świń. Tam spotyka ich Magik, którego potrącają. Damile próbuje ich złapać, ale łapie worek ze świnią. Nasi główni bohaterowie spotykają Reda i Franka (WHAT!?!, on jest na planecie Y!) i Bomba. Razem ciepło ich pzyjęli, a oni opowiedzieli wszystko. Ten odcinke nie byłby normalny, gdyby nie było zabójstwa, więc żeby pozbyć się Bomba Magik rzuca na niego zaklęcie wybuchu. Bomb go zauważa i próbuje go wybuchnąć, ale sam się zabija.

Odcinek 9 - Mogę trochę parku rozrywki?

Na Piggy Island pojawia się Park Rozrywki. Ptaki nie zważają na niebezpieczeństwo i idą się bawić. Magik i Damile widzą ogromną kolejkę. Wiedząc, iż zabicie ich wszystkich to za dużo roboty-czaruje bicz i biczuje wszystkie ptaki. Jako, że są pierwsi w kolejce to wchodzą na diabelski młyn. Spodobało im się tak bardzo, że wywalili siędzącego z nimi w kabinie Sercela. Po 6 godzinach wychodzą z lunaparku, oczywiście zamrozili wszystkie ptaki, które nie są opisane na wiki. 

Odcinek 10 - Igrzyska zimowe w Ananasowie

W Ananasowie zaczynają się igrzyska zimowe! Pierwszą konkurencją jest zjeżdżanie na nartach. Przystępują tam : ŁPN, Frank, jakiś anonim, Magik i Stella. Magik zabija anonima i wysuwa się na prowadzenie, ale Frank go wyprzedza razem w ŁPN i Stellą. Pod koniec Magik jest czwarty, Stella trzecia, Łysy Ptak Naukowiec jest drugi, a Frank pierwszy. Następną konkurencją jest grupowe budowanie zamku ze śniegu. Są 4 grupy: Frank z ŁPN, Stella z Halem, Anonim ze zwykłym ptakiem i Magik z Damile. Ci ostatni zabijają grupę numer 3 i grupę numer 2, ale grupa 2 skończyła zamek. Grupy 1 i 4 także, ale sędziowie zdecydowali, że wygrywa grupa 1, 2 miejsce otrzymuje grupa numer 2, a 3 miejsce grupa numer 4. Nagle z głośników wydobywa się głos każący ptakom udać się na Biegi Narciarskie...

Odcinek 11 - Terror na igrzyskach zimowych w Ananasowie

W poprzednim odcinku: Magik nie zdobywa żadnego medalu. Na biegi narciarskie zgłasza się Magnebo, Magik, Świnioglut, Świnia Ulubieniec i Ptak. Magik spogląda na Magneba i zawiązuje z nim sojusz, gdzie Magnebo sabotuje pozostałych, dostaje super narty od Magika, a oni we dwaj mają remis na pierwszym miejscu. Podstęp udaje się. Magik przedstawia Magneba Damile. W trójkę uciekają z igrzysk i zaczynają terroryzować wszystkich. Komentator sportowy znika we mgle w dziwnych okolicznościach, ale to nie Magik. To były Świniogluty! Wszyscy co byli na igrzyskach uckielki, a nasza trójka złych niszczy statek. Nasi nieBohaterowie idą do teatru...

Odcinek 12 - Magiczne ręce grają na fortepianie 2

Magik, Damile i Magneto-Robo idą do teatru. Nagle Matylda się ocknęła. Okazuje się, że tylko zemdlała. Gra w operze razem z Whitem, a publika jest zachwycona. Nagle nasza złowieszcza trójka przejmuje inicjatywę. Magik gra na fortepiania, a Magnebo i Damile śpiewają (tekstu możecie się wkrótce spodziewać). Białe ptaki i publiczność również śpiewa. Pod koniec Magnebo chwyta Damile, a ona odcina mu mechaniczne ramię co go "boli". Magik wchodzi w kapelusz, a czapka zama się wessała. Damile zmieniła się w sowę i odleciała. W zamieszaniu nikt nie zauważył, że tektura z Magnebem się przewróciła (że to wogule była atrapa). Przyjeżdża ptasia i świńska policja. Widać zmanę Damile z sowy na normalną, pojawienie się kapelusza i wyjście z niego Magika, oraz ucieczka tyłami Magneba. Oczywiście nikt z policji tego nie zauważył. W międzyczasie Temr zabiera umarłe owocowe ptaki, oraz The Flock z krainy umarłych. Dzięki czemu żyją.

Odcinek 13 - Dziwna Dziwna Strange

Magik, Damile i Magneto-Robo widzą statek, którym Temr przywozi The Flock i owocowe ptaszory. Magnebo wykorzystuje okazję, by pokonać Reda, więc wychodzi z ukrycia i atakuje go. Na pomoc Redowi przychodzi Temr, ale Magik dzięki swej złem Magii, odpycha go.Magnebo zabija (sick!, przecież Magik to robi) Reda. Pozostali uciekają we wszystkie strony śwata. Nagle na niebie pokazuje się dziwny latający kształt. Kształt ląduje na ziemii. Okazuje się, że to Strange! Jako, że jest zła przystąpiła do złowieszczej trójki. Teraz to złowieszcza czwórka! Jako, że znaleźli wszyscy teatr z poprzedniego odcinka, zrobili jeszcze raz piekło na scenie. Policja znów przybyła i znowu wszyscy uciekli w ten sam sposób, tyle, że Strange po prostu wyszła niezauważona frontowym wejściem i odleciała do ich tajnej bazy-badjaskini! Ich kolejnym celem będzie Temr!

Odcinek 14 - To jest o czasie

Nasza złowroga czwórka planuje pokonać Temra w jego domu. Jednak jego tam nie ma! Okazuje się, że Temr jest w Pałacu Stwórcy i opowiadają o planie zniszczenia Magika. Po chwili Temr wraca i zauważa złych. Próbuje ich teleportować w czasie. Nasza czwórka cały czas się teleportuje, a Temr wykonuje w tym czasie plan pokonania Magika. Jednak Magik nie ma ochoty dopuścić do powstania Temra i Stwórcy, więc niszczy jedną z dwóch gwiazd, ale okazuje się, że są one z diamentów i nie da się ich tak łatwo zniszczyć! (Dla nie kumatych : Diament to najtwardszy minerał na Ziemii) Mimo to cała czwórka wraca do teraźniejszości.

Odcinek 15 - Finałowa Walka cz.1 : Armia z przyszłości

Temr otwiera portal do przyszłości, z tamtąd wychodzą ptaki z 3000 roku (Angry Birds Futurama się kłania). Magik potrzebuje pomocy Damile, Magneto-Roba i Strange, by ich wszystkich pokonać. Po chwili ukazuje się policja i chwyta Magneto i Strange, po czym wywieźli ich. Na polu bitwy zostają tylko Damile i Magik. Nagle w oślepiającej furii znika większość ptaków...

Odcinek 16 - Finałowa Walka cz.2 : Ciemna Chmura zanikania

Chwilę po uwolnieniu Chmury, ptaki zaczęły znikać. Został Tylko Magik i Temr. Nagle jednak po długiej walce Wygrywa Temr.

Odcinek trwał 2 minuty.

Odcinek 17 - Finałowa Walka cz.3 : Nieoczekiwany Koniec

Pół godziny po klęsce Magika, Ptaki zaczęły powracać. W końcu Temr Wsadził Magika do więzienia, a Damile zaklął w wazie. Wszystkie umarłe ptaki sprowadził promem i wszyscy się cieszyli. Jednak Gross stłukł wazę z Damile, ale to historia na inny sezon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki