FANDOM

Angry Birds Star Wars III jest grą opartą na dalszych losach zjednoczonej galaktyki z imperium od roku 12 BBY. Strzela się tam ptakami i świniami, ale nawet i... ludźmi!

Fabuła

Gra opowiada o 275687657 letniej Amisai, która stworzyła swoją gromadkę. Kiedy grupa zwiedza piękno Smoczego Lasu, galaktykę napada Czarlandia i niszczy technologię pod okiem księżniczki Amber. I w ten cała grupa zdobywa moce.

Epizody

Naboo help- tam zaczęły się nowe losy Sary. Ptaki i świnie walczą na śmierć i życie. W tym epizodzie debiutuje Maul i tytułowa Amisaia. Nasza bochaterka ratuje zabrackiego wojownika.

Fast Courusand- Zam została wysłana na misję zabicia Padme. Mimo dobrego srzętu, jej uwagę odwraca Sara i Maul. Podczas celowania w senatorkę, Jango hybi przez Sarę i przypadkowo celuje w Zam. Ale ona zrobiła mocne tornado niewiadomo jak. Niestety, strzałka trafia w Jango i otruwa go. Nad nim widać płaczącego Bobę.

Darthomira battle- Właśnie odbywa się czwarta próba, w której Savage pod czarami Sióstr Nocy ma zabić brata Ferala! Jednak przeszkadza mu w tym Sara, która łapie Ferala za rękę. I on zdobywa moc rogu.

Tatoine warfare- trwa zaciekła bitwa. Obi i Adi szykują się na to. W środku bitwy z Savage zjawiają się wszyscy przyjaciele Sary i ona. Adi zyskuje moc i po pokonaniu Savage, odlatuja z resztą, a Obi-Van Kenobi płacze.

Gold Golden Island- Gale została usypana przez kamienie w wulkanie ze złotym jajkiem. Po godzinie budzi się w swom nowym pałacu. wtedy poznaje Sarę.

Kamino city- Savage jest rażony błyskawicami mocy przez Dartha Sitiousa. Wojownik jednak obracz się szybko o 360 stopni i razi sitha, a ten odlatuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki