FANDOM

Ten artykuł jest za długi. Czytanie go może spowodować przypalenie się drugiego dania. Upewnij się, że jesteś na siłach lub wylosuj sobie coś krótszego.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Angry Birds Tibia-Gra opowiadająca o kolejnych przygodach wściekłych ptaszków i złych świnek ALE...w Tibii.

W grze wybierasz postać, ale nie plemię, do którego będzie należeć. Zabijasz w niej potworki. Wybierasz postać bez przerwy! Dostępne na tableta z systemem Android o wersji 3.2 lub wyższej. Gra stosuje telepody.

Fabuła

Był sobie taki dzień, w którym Świnki znowu ukradły Ptaszkom jajka. Red zostawił włączony komputer. Zanim wszyscy się obejrzeli, pojawili się w Tibii! Ptaki to rycerze i czarodzieje, Świnie to druidzi i paladyni, a jajka? Ptaszki i Świnki muszą połączyć siły. Zapomniałem powiedzieć, że ptaki to nie tylko rycerze i czarodzieje, ale i...ziomy? Nieważne. Do boju!

Postacie i plemiona

Rycerze i Czarodzieje

Red (przywódca rycerzy)

Chuck (premier/doradca rycerzy (zastępca i następca przywódcy, zbieracz podatków, łącznik z dobrami plemiennymi))

Bomb (przywódca czarodziei)

Terence (doradca czarodziei)

Red (obywatel rycerzy)

Druidzi i Paladyni

Król Świń (przywódca druidów)

Wąsata Świnia (doradca druidów (zastępca i następca))

Mistrz Chrumkuchni (doradca druidów (zbieracz podatków i łącznik z dobrami plemiennymi))

Zwykła Świnia (obywatel druidów)

Kapral (przywódca paladynów)

Mistrz Chrumkuchni (premier paladynów)

Piegowata Świnia (obywatel paladynów)

Król Świń (obywatel paladynów)

Ziomy

Bubbles (przywódca ziomów)

Bluesi (doradcy ziomów)

Potworki

Prawdopodobnie potworki pochodzą z jajek. Potworków jest tyle, co w Tibii (nie aż tyle), czyli z tysiąc (może trochę przesadziłem), więc nie chcę Cię zanudzać, a potworki sam poznasz w grze. Tak jak w Tibii, są też i silniejsze wersje:

Bossy

Są takie jak w Tibii.

Bossy Areny

Takie jak w Tibii.

Potwory questowe

Jak w Tibii.

Bossy questowe

Znasz odpowiedź.

Inne takie

Na poziomie 50 odkrywasz ulepszonego Reda(nowego przywódcę rycerzy), ulepszonego Chucka (obywatela rycerzy), Hala (doradcę ziomów),15 poziomów później-ulepszonego Hala(premiera ziomów), na 50tce kolejnego Terence'a/Terence'a z czarnymi skrzydełkami (doradcę czarodziei), ulepszonego Kaprala(nowego przywódcę paladynów), ulepszonego Mistrza Chrumkuchni(doradcę druidów), ulepszoną Wąsatą Świnię(doradcę druidów) i ulepszoną Zwykłą Świnię(obywatela paladynów).

Na poziomie 100 odkrywasz najlepiej ulepszonego Reda(nowego przywódcę rycerzy), najlepiej ulepszonego Hala(doradcę ziomów),a na 150tce-Stellę (obywatelkę rycerzy), Króla Świń (obywatela ziomów), najlepiej ulepszonego Króla Świń(nowego przywódcę druidów), Autobirdy, Deceptihogi i nowe plemiona. 

Telepods

Telepody potrafią przeteleportować takie postacie: Red Girl, Reda Coola (półrycerza-półzioma), Świnię Dziewczynę, SuperPorka i jego pomocnika, Cygan Birda i jeszcze nieodkryte postacie oraz inne postacie, których inaczej nie odkryjesz.

Muzyka

Tak jak w Tibii, dźwięków nie ma.

Questy

W grze od NPC dostajesz questy. Występują tam bossy questowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki