FANDOM

To serial oparty na kreskówce Angry Birds Toons tylko... fanowski! Pojawią się wszystkie fanowskie ptaki! Wystarczy napisać w komentarzu propozycję dodania jakiegoś ptaka lub świni. Serial powstał dnia 21.06.2015r. Daty nie będą zapisywane, gdy dojdziemy do 2 sezonu dopiero wtedy będzie np. Odc 4- Któryś tam dzień.

Sezon 1

  1. Czemu zaprzeczasz? Opis z youtube (przetłumaczony) Red próbuje wytłumaczyć Chuckowi żeby nie wyprawiał co każdy wieczór swych urodzin. W końcu urodziny są raz na rok! Historia Red nie może zasnąć! Bo bez przerwy słyszy piosenkę sto lat! Sto lat! W końcu zdenerwowany Ptak podchodzi do Chucka i zabiera mu radio, Chuck wścieka się i zabiera z powrotem radio do siebie. Red goni z wściekłością Chucka. Pościg trwa do wulkanu, Chuck się potyka o kamień i spada do lawy. Red zasłania oczy radiem (bo gdy Chuck spadał Red mu je wyrwał). Red patrzy a Chuck... cały i zdrowy na skale pływającej po wulkanie. Red oddycha z ulgą rzuca Chuckowi radio i Chuck może sobie świętować a Red może się wyspać :). Cast (wystąpili) Red, Chuck Data 21.07.2015r.
  2. Orange bird (pol. Pomarańczowy ptak) Opis z youtube (przetłumaczony) Czy mu się kiedyś znudzą żarty? Wiecie o kim mówię... o Orange birdzie! Historia Orange bird bez przerwy robi każdemu dowcipy! Udeżył w gąg a Red zemdlał ze strachu, Zabrał Chuckowi kłodę a ten rąbnął w ziemię. Próbował wystraszyć Terenca ale on stał. W końcu postawił Bombowi lustro przed nim a on wybuchnął sam siebie, leciał z niego dym a on kaszlał. Nagle Świnie ukradły jajka! A ptaki nie mogły nic zrobić bo Red zemdlał, Chuck miał twarz w piachu, Terence stał a Bomb miał dym przed oczami i kaszlał a Orange bird zaczął się martwić i zaczął płakać. Na szczęście świnie po drodze zgubiły jajka. Cast Red, Chuck, Bomb, Terence (krótko), Orange bird, Dwie zwykłe świnie Data 28.07.2015r.
  3. Koleje losu Reda Opis z youtube (przetłumaczony) Czy rzeczywiście Kariera Reda skończy się przez jedną, głupią kłodę? Historia Red pilnuje jajek a nieopodal Chuck rozwala kołki. Nagle Chuck tak mocno walnął w kłodę że wywołało się trzęsienie ziemi, a jajka wyskakują z gniazda i spadają do przepaści. Red spojrzał się na gniazdo a potam na spadające jajka, po czym skoczył do przepaści a w tle towarzyszył temu wydarzeniu śpiew aniołów. Chuck spojrzał na puste gniazdo, po czym nieświadomy wydarzenia pognał do miasta świń. Rozwalił całe miasto, lecz nie znalazł jajek, nagle stanął za nim Red i powiedział ''E,e,em'', Chuck spojrzał się na Reda który miał na głowie oznaczenie swiętego, na plecach miał anielskie skrzydła a w ręku trzymał harfę, a w drugiej ręce trzymał jajka! Całe i zdrowe! Red podał je Chuckowi i zdenerwowany odszedł. Cast Red, Chuck, Świnie (krótko) Data 2.08.2015r. (przypadkowa emisja) 4.08.2015r. (prawdziwa emisja)
  4. Świnia za prawdę Opis z youtube (przetłumaczony) Pewna świnia chce poznać prawdę o swoich rodzicach, lecz będzie musiał się poświęcić... Historia Świnia wynajmiarz ma dosyć życia w nieświadomości! Zamierza... poznać prawdę o rodzicach! Podkradł się do biblioteki Kronikarza by ukraść mu księge wszystkich przedstawicieli swojego gatunku. Znalazł w niej zaklęcie na przywołanie Pig Jima! Wypowiedział zaklęcie po czym przemówił do niego Pig Jim. -Czego sobie życzysz młodzieńcze? Spytał się. -Życzę sobie poznać prawdę o rodzicach! Wytłumaczyła świnia. -Dobrze ale pod warunkiem że utopisz się w lawie o świcie słońca a jeśli nie ześle na ciebie piorun!(Nikt nie powiedział że to ma być bajka dla maluszków). Świnia powiedziała że tak uczyni. Nagle ukazała się mu matka i ojciec i powiedzieli że gdy był mały zostawili go w Pigobergerstanie, bo pogroził im świński czarodziej że gdy tego nie zrobią zrobi krzywdę dziecku. Świnia wysłuchała ich, po czym spakowała swoje manatki i uciekła jak najdalej by nie znalazł jej Pig Jim. Cast Pig Jim, Mama świni, Tata świni, Kronikarz (krótko), Świński Wynajmiarz Data Ciekawostka Pigobergerstan to parodia miasta wymyślonego przez Skippera w Pingwinach z Madagaskaru-Greferbergerstan. 11.08.2015r.
  5. Przesądy i głupoty Opis z youtube (przetłumaczony) The Oranges organizują imprezę, ale zachowują się po swojemu więc złości to innych... Historia The Oranges organizują imprezę NIE urodzinową. Przychodzi Red, lecz oni nie chcą go wpuścić ze względu że nie przyniósł im prezentu. Red ze ździwieniem odchodzi... Mysli Reda: Przecież to impreza NIE urodzinowa, więc co w tym złego że nie przyniósł prezentu? The Oranges wytykając języki: Nie wracaj póki nie przyniesiesz prezentu!!!!!!!!!!!!!!! Przychodzi Chuck Noris. Chuck Noris: Hello! Co tam słychać? Przyniosłem prezenty! The Oranges otwierając szybko drzwi i zabierając prezent: Dziękujemy!!! Po czym zamykają mu drzwi przed nosem. Drzwi: Trzask! Chuck Noris waląc drzwi: Heeeeeeeeeeejjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OTWIERAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co to za maniery!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????? W końcu nikt nie przyszedł na imprę a The Oranges jadły w środku pozabierane słodycze :) Cast The Oranges, Red, Chuck Noris Data 18.08.2015r.
  6. W kogo? Opis z youtube (przetłumaczony) Jest sezon polowań na świnie, lecz jedna temu protestuje i próbuje wszystkim wmówić że to sezon polowań na ptaki. Historia Wszędzie wiszą plakaty ''SEZON POLOWAŃ NA ŚWINIE''. Jedna mała świnia temu protestuje i piszę swoim świńskim długopisem ''SEZON POLOWAŃ NA PTAKI''. Nagle przychodzi myśliwy, widząc kłótnię Reda i świni o sezon polowań strzelił w świnię, a świni spadły oczy, ułożyła je na miejscu i krzyknęła do myśliwego -Jesteś NIE NORMALNY??? Przecież jest sezon polowań na ptaki!!! Red: Nie! Świnia: Tak! Red: Na świnie!!! Świnia: Na ptaki!!! Red: Na ptaki!!! Świnia: Na świnie!!! Red: Pierwsze słowo się liczy!!! Świnia: Nie bo ostatnie!!! Noi oberwała oczywiście świnia. Przez taką drobną pomyłkę! Po czym świnia podeszła do Reda i powiedziała -Ty! Ty! Ty! Ty! Ty! Ty... Nikczemny!!!!!!!!!!!!!!!! Cast Red, Świnia, Myśliwy Data 25.08.2015r.
  7. W kogo? (inna historia) Historia Jim Jim widzi że jest sezon polowań na ptaki nie zamierza się dać zestrzelić, nagle z góry spada jakiś ptak który został upolowany, a Jim Jim widząc to mówi że to nie będzie takie proste. Jim Jim przyrządza nowy Eliksir na silność, wypija go po czym idzie do myśliwego i WALI NIM Z CAŁEJ SIŁY! HEN DALEKO W GÓRY!!! Jim Jim mówi do siebie że jest za dowolony z siebie. Myśliwy wraca z gór cały w bandażach i z pobitymi okularami, stara się wysadzić Jim Jim'a w powietrze dynamitem. Jim Jim jednak to zauważa i je dynamit, ku ucieszeniu myśliwego, ale Jim Jim ma o wiele lepszy pomysł niż jedzenie dynamitu. Gryzł go po to by zrobić w nim dziurkę, a potem włożyć do niej myśliwego i rzucić nim ponownie o góry, po wykonaniu planu. Sok przestaje działać. Cast Jim Jim, myśliwy Data 25. 08. 2015r.
  8. Cybertryczni Historia Po tym jak Cybirdo i Saw-ek wylądowali w szpitalu i wyszli z niego, byli cali zrobotyzowani ale odkryli że mogą robić wiele rzeczy! Pomogli Nicolasowi, gdy na tego spadły głazy, z jego podwładni (miarionetki) nie mogli ich odsunąć, Cybirdo strzelił z swojego laserowego oka w dolny głaz a te inne rozsypały się na części. Potem Saw-ek swoją siłą pokonał mecha-świnie, gdy hal (jako Grimlock) nie mógł ich pokonać. Więc Cybirdo i Saw-ek są teraz bardzo, bardzo, bardzo szanowanymi bohaterami :) Cast Cybirdo, Saw-ek, Nicolas, Grimlock(krótko), Mecha świnie(krótko). Data 2.08.2015r.
  9. Król Chuck Historia Król świń marzy o pupilku. Każe świńskiemu listonoszowi rozwieszać plakaty KANDYDAT NA KRÓLEWSKIEGO PUPILKA. Chuck gdy ujrzał ten plakat strasznie się ucieszył, co prawda nie marzył być króla ŚWIŃ pupilkiem no ale cóż, żyć nie umierać. Na ekranie ukazują się zdjęcia. Na pierwszym widać że Król świń karmi Chucka najrozmaitszymi potrawami, ciastami i tortami. Na drugim siedzą na tronie i rozkazują zwykłym świniom. Na trzecim udają że są Wąsatą świnią, mając na sobie jego wąsy a obok widać wąsacza bez wąsów. Niespodziewanie okazało się że król świń podsłuchał Chucka, gdy ten wydał rozkaz: NIKT NIE MA KRAŚĆ JAJEK!!! Król świń podszedł do niego nawrzeszczał że ma się wynosić. Chwilę później widzimy jak znowu wiszą plakaty o kandydacie na pupilka. Red stoi zamyślony i idzie do zamku. W końcowej części słychać jak Król świń krzyczy ze strachu przed Redem. Cast Król świń, Chuck, Listonosz świń (krótko), zwyczajne świnie, wąsacz (na zdjęciu), Red. Data 8.08.2015r.
  10. Życie świnek Opis z you tube (przetłumaczony) Lubicie ich śmieszne zachowania? Lubicie ich małe zakręcone ogonki? A chcecie wiedzieć jak wygląda ich codzienny sposób życia? Obejrzyjcie sami! Historia Odcinek rozpoczyna się w chatce jednej ze zwykłych świnek, zauważa że jest już ósma, a ona spóźnia się na przemówienie Króla Świń. Zaczyna pędzić na dziedziniec najszybciej jak może. Niestety gdy wchodzi na sam początek tłumu, inne świnie wyrzucają ją na koniec tłumu. Potem scena przenosi się na początek tłumu, gdzie Kapral jest wyraźnie zakochany w dziewczyńskiej świni stojącej obok. Gdy kończy się przemówienie zwykła świnia (ta od której się zaczął odcinek) idzie na zakupy, niestety znów zostaje wyrzucona na koniec kolejki. Świnia tym razem nie ustępuje i wpycha się na początek kolejki, gdzie kupuje warzywa i odchodzi. W domu robi z nich zupę i po tak wyczerpującym dniu idzie spać. Tym czasem Kapral razem z dziewczyńską świnią siedzi przy zachodzie słońca, nie wie że jego kobieta to manekin wypchany mąką. A dziewczyńska świnia jest w oddali z świnią saksofonistą.Cast Zwykła świnia, Kapral, dziewczyna świnia, saksofonista, tłum innych świń. Data 16.08.2015r.
  11. Wojna! Historia Odcinek zaczyna się gdy Red robi przegląd procy. Okazuje się że proca wymaga kilka poprawek. Red już chce sięgnąć po potrzebne części, gdy zauważa że Świnie wołają ptaki na pojedynek. Red zaczyna się nabijać ze świń. Nagle jedna ze świń narysowała na skale Reda z wąsami. Tym razem chrumkacze przesadziły. Red zwołał Niebieskich, Bombę, Chucka, Matyldę, Pirate Bird'a i Hala. Okazało się że pojedynek polega na tym że np. Wąsata świnia walczy z Redem, Chuckiem... i tak dalej a po niej podchodzi do walki inna świnia. Najpierw do walki podchodzą cztery małe świnie i Red. Red biegnie na małe świnie, a one chowają się za kamieniem i Red uderzył w kamień. Świnie śmieją się i biegną do nowej konstrukcji z metalowymi drzwiami. Red z całej siły walnął w drzwi i cała konstrukcja (poza metalowymi drzwiami rozpada się i rozgniata świnie na miazgę. Red krzyczy 1-0! Spod konstrukcji wychodzą małe świnie (oczywiście nieco pokonane). Tym razem walczy Chuck. Chuck łapie jedną z małych świń za ogon i rzuca nie jak kulą do kręgli w pozostałe trzy. Następnie podchodzi Bomba. Małe świnie totalnie przestraszone poddają się. Następnie podchodzi Kapral z piętnastoma świniami strażnikami, którym za broń posłużyły: -widły -miotły -pistolety na wodę. Red tak się wściekł że gdy jedna z świń strażników biegła na niego z widłami on wskoczył na widły i wbił je w ziemię. Świnia nie mogła ich wyciągnąć więc Red ją popchnął na inne te nie chcąc zrobić jej krzywdy broniami zaczęły się cofać i wpadli na... Terence'a! Który im pogroził. Wąsata świnia z Profesorem chcąc zrobić ptakom wielkie KA-BOOM! Rzucili w nich dynamitem, ale Pirate bird wraz z Halem i Matyldom ostrzegli Reda, więc Red zrobił unik, a Pirate bird wesoło śpiewając One Plunder Pirates kopnął dynamit spowrotem do świń. Potem akcja przenosi się do kosmosu gdzie Wąsacz i Profesor lecą na Marsa. Sezon drugi Tutaj zmienia się grafika odcinki trwają 40 sekund każdy, dlatego ten sezon nazywa się ''Krótko, zwięźle i na temat''.
  12. Jestem od ciebie głośniejszy! Historia Ze sobą spotykają się dwie wersje Terenca. Pierwsza wersja pokazuje swój ryk ''Roooaaargh! A druga wersja pokazuje taki ryk ''RRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'' Więc pierwsza wersja zrobiła dźwięk małego pieska i uciekła ze strachu. Cast Pierwsza wersja Terenca, Druga wersja Terenca. 15.08.2015r.
  13. Wojna na pluszowe świnie! Historia Reduś opowiada Chukusiowi, Bombkowi i Bumerangowi że zrobią wojnę na pluszowe świnie! Opowiada im że pokona w nich nawet Chuckusia! Rozwali nimi El Porkadora! Zniszczy nimi potfora z głębin! Na ekran wyskakuje nam napis 27 lat później. Reduś już jako Red i inni jako dorośli, Chuck wreszcie zwraca uwagę że nie mają pluszowych świń. Cast Red, Chuck, Bomb i Hal. 29.08.2015r.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki