FANDOM

To drugi sezon Totalnej Porażki Pawel1631! Rywalizacja będzie się odbywać niedaleko Trójkątu Bermudzkiego. Przegrani uczestnicy będą wrzucani do Tajemniczego Trójkątu!

Produkcja

Drużyny

Pokręcone Proce

  • Hal
  • Red
  • Red Girl
  • Stella
  • Chuck
  • VYXZ Bird
  • Gale
  • Freedy Mercury
  • Peter Vesterbacka
  • Cavani Bird
  • Neymar Bird
  • Teresa Bird
  • Strange
  • Ptak Ślimak Slurm

Śmierdzące Świnie

  • ZXYV Bird
  • Benda
  • Tobiasz
  • Terence
  • Bluesi
  • Willow

  • Dahila
  • Jaakko Lisalo
  • Cherry Bird
  • Brown Bird
  • Ginger
  • Bubbles
  • Atomic Bird

Królewskie Krowy

  • Matylda

  • Bomb

  • Wielkanocny Ptak
  • Hevy Bird
  • Bender Bird
  • Ice Bird
  • Poppy
  • Luca
  • Serdar Soganci
  • Hokejowy Ptak
  • Green Bird
  • Skarbelka
  • PSG Bird

  • Finn Bird

W odcinku Pradawność

  • Bender Bird
  • Sonic Bird
  • Ptak Ślimak Slurm
  • Gale
  • Atomic Bird
  • ZXYV Bird
  • VYXZ Bird

Odcinki

Odcinek 1 - Powrót "Angry Birds Totalna Porażka"!

Pawel1631 Bird podpisał kontrakt, że zrobi Angry Birds Totalna Porażka jeszcze raz, ale w okolicach Trójkąta Bermudzkiego! Zwołuje starych uczestników jak i zupełnie nowych! Każe on znowu rywalizować o milion Ptasich Monet! Dzieli ich na drużyny: "Pokręcone Proce", "Śmierdzące Świnie" i "Królewskie Krowy". Pierwsze zadanie to pompki, przysiady i inne dyspycliny sportowe! Wszyscy sobie radzą oprócz Terence'a. Przez Niego "Śmierdzące Świnie" przegrywają! Prawie wszyscy na Niego zagłosowali! Zostaje wrzucony do Trójkąta Bermudzkiego!

Odcinek 2 - Czas Nagrania!!

Pawel1631 Bird ma nowe wyzwanie! Każe on uczestnikom nagrać plan filmowy z rolami! Mają zbudować tło, dekoracje, rekwizyty i kostiumy! VYXZ sabotuje prace Królewskich Krów, a Strange Śmierdzących Świń. Dzięki im staraniom Pokręcone Proce miały najlepsze przedstawienie, a Śmierdzące Świnie już najgorsze! Wrzucony do Trójkąta Bermudzkiego zostaje Jaakko Lisalo!

Odcinek 3 - Ahoj, kamraci!

Dzisiejsze wyzwanie to Złapanie Króla Piratów. Otóż ukradł on Milion Ptasich Monet i figurkę niezwyciężoności! Pawel1631 Bird mówi, że ten kto znajdzie figurkę może ją zatrzymać. VYXZ Bird jest bez skrupułów i przywiązuje Strange'a! Sam roznosi w pył armię piratów i pokonuje ich Króla. Strange się uwalnia, ale wpada pod pokład. Znajduje tam figurkę niezwyciężoności! VXYZ okrada amunicję Króla Piratów. Na wypadek, gdyby się dowiedział, że ktoś znalazł figurkę. Tak też się dzieje! Przed głosowanie kradnie figurkę i wali Strange'a kulami armatnimi. Z powodu, że zwycięstwo miało być drużynowe, Pokręcone Proce przegrywają! Wszyscy (oprócz Strange'a, która wydała głos na przypadkową osobę) głosują na Strange'a. Zostaje wrzucona do Trójkąta Bermudzkiego! VYXZ Bird cieszy się z nowego łupu!

Odcinek 4 - Od wyspy do wyspy

Pawel1631 Bird daje nowe wyzwanie! Każe on szukać skarbu na Puerto Rico - na jednej z trzech lądów tworzących Trójkąt Bermudzki. Żeby urozmaicić wyzwanie skrzynia jest z metalu, Wykrywacz metalu jest w porcie (ukryty), a do Puerto Rico trzeba dopłynąć drużynowo na własno zbudowanej łodzi! Pierwsi docierają Królewskie Krowy, jednak nie mogą znaleźć Wykrywacza! Drudzy docierają Pokręcone Proce i znajdują wykrywacz metalu! jednak urządzenie nie działa! Neymar Bird się wścieka i niszczy wykrywacz. Znajduje się w nim łopata i mapa! Królewskie Krowy są wściekłe! Śmierdzące Świnie zbudowali (dzięki Dahili) odrzutową łódź! Jadą za Pokręconymi Procami! Przydarza się im wypadek! Pokręcone Proce wykopują skarb. Królewskie Krowy dobiegają do zwycięzców jednak jest już za późno! Przegrywają Śmierdzące Świnie! Odpada Dahila! Zostaje wrzucona do Trójkątu Bermurdzkiego!

Odcinek 5 - Sylabowanie i Uciekanie

Tym ramem Pawel1631 Bird ogłasza wyzwanie naukowe. Każe on uczestnikom sylabować trudne wrazy podczas uciekania przed wskrzeszonymi dinozaurami! Wygrywają Śmierdzące Świnie dzięki Bubblesowi! Najmniej punktów zdobywają Królewskie Krowy! Wypada Hevy Bird, bo nie zdobył punktu dla drużyny! Zostaje wrzucony do Trójkątu Bermudzkiego!

Odcinek 6 - Czy ty nas masz za durniów?!

Dahila majstrowała przy kapatulcie kiedy była jeszcze w programie. Dzięki temu nie dotarła do Trójkątu Bermudzkiego. Hevy Bird też się uratował. Razem płyną dopracowaną odrzutową łodzią i docierają na Bermudy. Pawel1631 Bird jest zdziwiony, że wyrzucone osoby nie są w Trójkącie Bermudzkim. Dahila i Hevy Bird opowiadają straszną historię! Strange'a walczyła z kosmitami, lecz przegrała. Te wrzuciły ją do kokonu i wróciły do dziury w Ziemi! Pawel1631 Bird jest zdziwiony, ale musi przenocować ofiary. Hevy Bird i Dahila nie mogą brać udziału w grze, ale opowiadają wszystkim uczestnikom o strasznych rzeczach. Zawodnicy są wystraszeni, jednak Pawel1631 Bird zmusza ich do zawodów pływackich drużynowych. Wszyscy uczestnicy z drużyny muszą pływać, żeby nieutoneła cała drużyna. Wygrywają Śmierdzące Świnie, a Pawel1631 Bird ogłasza, że nie będzie eliminacji dzisiaj. Drużyny są ucieszone!

Odcinek 7 - Życie toczy się dalej!

Pawel1631 Bird mówi, że dzisiaj musi kogoś wywalić, bo inaczej by nie było gry. Dowiedział się, że Dahila majstrowała przy katapulcie, więc ją uwięził, a z Hevy Birda zrobił stażystę. Dzisiejsze wyzwanie polega na drużynowym zrobieniu działka ze wszystkiego co jest na wyspie. Luca prosi Dahilę, by zrobiła projekt działa. Dziewczyna zgadza się. Z tego powodu Królewskie Krowy mają najlepsze działka. Drugie miejsce mają Śmierdzące Świnie, ale przegrywają Pokręcone Procę! Odpada Freedy Mercury, za ciągłe chwalenie się koroną. Został rzucony do Trójkątu Bermudzkiego z naprawonej katapulty.

Odcinek 8 - Bohater, ale złoczyńca,

VXYZ majstrował przy katapulcie, by nikt więcej nie trafił na pożarcie Trójkątu Bermudzkiemu. Chce jak najwięcej wiedzieć o magicznej figurze. Raptem pojawia się fioletowa postać z bronią. VYXZ stanął do walki i wygrał! Zwycięzca związał przegranego. Na zajutrz ZXYV Bird przyniósł jęca Pawel1631 Bird. Prowadzący nie wierzyłwłasnym oczom. Kazał zawołać Dahilę i Hevy Birda. Kiedy oni również ujrzeli kosmitę aż zemdleli ze strachu. Prowadzący kazał zamknąć go w Arenie 51! Niestety kosmita wyłączył zasięg. Bohaterowie byli odcięci i praktycznie zgubieni. Dzisiejsze wyzwanie to naprawa łączy telefonicznych i/lub komputerowych. Wygrała drużyna Pokręconych Proc, a przegrała drużyna Królewskich Krów. Dziś odpadł Skarbelka zapłakana zniknięciem kryształu. Tak naprawdę ukradł go VYXZ podczas dzisiejszego wyzwania. Została rzucona ku Trójkątowi Bermudzkiemu, jednka tam nie trafiła. Kosmita przemówił i powiedział "Jedzonko, Mniam!". W tej samej chwili przyjechała straż z Areny 51 i zabrała kosmitę.

Odcinek 9 - Mapa od której wszystko zależy

Pawel1631 Bird dostaje pierwszego oświecenia i koszmarów. Mówią mu one o mapie do odkrycia tajemnicy Trójkątu Bermudzkiego! Pawel1631 Bird ogłasza, że znowu będzie musiał wywalić 2 osoby! Zawodnicy są przestraszeni! Każe on znaleźć mapę na Północnej części Bermud. Mape zdobywają Śmierdzące Świnie, więc to oni wywalą po jednej osobie z przeciwnych drużyn! Odpadają Hal i Poppy. Zostają rzuceni do Trójkątu Bermudzkiemu jednak tam nie trafiają jak i Skarbelka! W tym samym momencie biała woda falą się rzuciła się na skała na której siedzieli bohaterowie. Kiedy już odpłyneła z tamtąd bohaterów tamnie było ani skały, tylko wir wodny!

Odcinek 10 - Konflikty

Na Bermudach nie dzieje się zbyt dobrze! Red Girl kłóci się ze Stellą, Red z Chuckiem, Bluesi z Bubblesem, ZXYV Bird ze VYXZ Birdm, a Wielkanocny Ptak z Luciem. Pawel1631 Bird ogłasza nowe wyzwanie: Walka na Ringu! Specjalnie losuje przeciwników! Będą walczyć z kimś innym! Choćby byli w tej samej drużynie! Wygrywają Królewskie Krowy! Pawel1631 Bird znowu ogłasza, że dziś wywali 2 osoby! Przegrały Pokręcone Proce, więc jeden odpadnie przez swoją drużyne, a jeden dzięki zwycięzcom! Odpada Teresa Bird i Chuck! Zostają rzuceni na pożarcie kosmitom!

Odcinek 11 - Zemsta Paczki Stelli!

Stella patrzy ku morzu. Wspomina spędzone chwile z Chuckiem. Nie wie, że jest obserwowana przez swoją byłą paczkę! Chcą one wyrzucić Stellę! Pawel1631 Bird rankiem ogłasza nowe wyzwanie! Każe on drużynowo ułożyć 10.000 puzzle! Wygrywają Śmierdzące Świnie! Przegrywają Pokręcone Proce (specjalnie przez Gale, które przeszkadzała Stelli)! Przed głosowaniem Paczka Stelli ogłusza Stellę, a Luca daje jej samobójnego głosa! Przegrywa jednomyślie Stella! Zostaje rzucona na pożarcie kosmitom!

Odcinek 12 - Ponowna Wizja

Pawel1631 Bird znowu ma wizję! Widzi mu się, że jutrzejszy księżyc pokaże tajemnicze znaki z mapy! Haczyk jest taki, że trzeba być bardzo daleko! Pawel1631 Bird ogłasza wyzwanie! Będzie otwierał mapę, a drużyny złożone w totemy będą patrzeć jak najbliżej! Przegrywają Królewskie Krowy dzięki Sedarowi Seganciowi! Zostaje rzucony na pożarcie kosmitom!

Odcinek 13 - Legenda ognistej wyspy

Pawel1631 Bird mówi, że dzisiesze wyzwanie to praca w hucie. Kiedy uczestnicy są już w hucie, uwięziony kosmita przeklina zawodników, by walczyli z piorunem lodu. Wielki Lód zjawił się na wyspie, a zawodnicy przez uderzenie trafili do lawy. Pawel1631 Bird jest zrozpaczony. Każdy człowiek może go pozwać jeśli jakiś uczestnik zginie w trakcie programu. Przez lód zawodnicy przemienili się w ogniste postacie. Ogień zaczął pokazywać czas. Pawel1631 Bird dostał oświecenia, że to czas w którym mają panowanie nad ogniem! Teraz drużyny mają pokonać błyskawicę! Najgorsze jest, że lód nadchodzi i zamarza postać w trwały lód! Jedyną tarczą może być ogień! Wygrywają Pokręcone Proce, a przegrywają Śmierdzące Świnie! Odpada Cherry Bird! Zostaje rzucony na pożarcie kosmitom!

Odcinek 14 - Wewnętrzne sprawy!

Ptak Ślimak Slurm powiedział, że Luca i Wielkanocny Ptak są słodcy! Komplement stał się przyczyną sporu! Można było go pielegnować w prawda albo fałsz! Pawel1631 Bird pytał się o wstydliwe rzeczy drużyny, a żeby zespół dostał punkt ten kto to zrobił musi się przyznać! Każdy oprócz Luci powiedział sekret! Kiedy Pawel1631 Bird wyjawił przez kogo drużyna przegrała! Na głosowaniu odpada Luca! Zostaje rzucona na pożarcie kosmitom!

Odcinek 15 - Unia!

Wielkanocny Ptak i Bluesi wiążą siły by wyrzucić z programu Bubblesa. Pawel1631 Bird ogłasza nowe wyzwanie przejechać Bicyklem przez zupełnie nowe przeszkody! Wspólnie zbudowanym gokarcie! Wygrywają Pokręcone Proce! Drugie są Królewskie Krowy, a trzecie Śmierdzące Świnie! Dziś nie dochodzi do głosowania! Pawel1631 Bird mówi, że to Królewskie Krowy i Pokręcone Proce będą dziś decydowali kto odpadnie! Królewskie Krowy wyrzucają Bubblesa, a Pokręcone Proce Ginger! Zostają rzuceni na pożarcie kosmitom!

Odcinek 16 - Kopiemy!

Pawel1631 Bird ma kolejne wizje! Widzi zakopane minerały, które pomogą w stworzeniu przedziwnego robota! Dzisiejsze wyzwanie to wykopać odpowiedni minerał - Wielokolorową, przetopioną już sztabkę - ogromną sztabkę! Przegrywają Królewskie Krowy, a wygrywają Pokręcone Proce! Pawel1631 Bird chcę, by zwycięzcy wybrali przegranego! Wypada Hokejowy Ptak! Zostaje rzucony na pożarcie kosmitom!

Odcinek 17 - Do zrzygania!

Pawel1631 Bird ogłasza nowe wyzwanie! Każe zjeść cały talerz największych obrzydlistw na Bermudach (Pasożyty, odchody, części ludzkiego ciała, muchomory i rozdynki), przejść przez tor przeszkód i wstąpić na obracające się z prędkością dźwięku Diabelskie Koło! Nie wolno wymiotować! Jeśli jakiś uczestnik zwymiotuje to drużyna nie dostaje punktu! Drużyna z największym wynikiem wygrywa! Przegrywają Śmierdzące Świnie, dzięki Bluesom i Atomicowi Bird! Odpadają Bluesi! Zostają rzuceni na pożarcie kosmitom!

Odcinek 18 - Zżera mnie kuchnia

Pawel1631 Bird ogłasza nowe wyzwanie! Każe on uczestnikom wybrać w drużynie kucharza i niech on ugotuje obiad dla Gesler Pig! Wygrywają ku zdziwienia wszystkich Królewskie Krowy dzięki Matyldzie! Przegrywają Pokręcone Proce, dzięki nie rozgarniętej w kuchni Red Girl! Red Girl odpada i zostaje rzucona na pożarcie kosmiotom!

Odcinek 19 - Dzień, który zmienił Trójkąt Bermudzki

Pawel1631 Bird ma wizje. Widzi ogromnych obcych, którzy niszczą Ziemie. Postanawia ich zniszczyć, ale najpierw trzeba przeżyć! Ptak ogłasza wyzwanie, zbudować trzy ogromne tarcze nad ich obozem na Bermudach. Dzisiaj odpadną dwie osoby z każdej drużyny, zwycięzcy tylko nie stracą gracza. Najsilniejszą i największą tarcze zbudowali Królewskie Krowy, reszta była dopiero w połowie. Tymczasem kosmici odrywają trzy kąty Trójkąta jak najbliżej środka i wywołują trzęsienia ziemi, osłony padają, a kosmici porywają dwie osoby (z przegranych drużyn). Pawel1631 Bird uznaje, że kosmici sami dokonali wyboru. Kosmici zjedli Cavani Bird i Bende!

Odcinek 20 - Rekord oglądalności!!!

Dyplomata Kosmitów podszedł do Pawel1631 Bird. Ten powiedział, że Reality Show bankrutuje i trzeba pobić rekord oglądalnosci, czyli rekord odpadnięć, czyli niezłe najedzenie kosmitów.  Pawel1631 Bird nie miał wyboru! Powiedział, że wszyscy bawią się w Zaraze! Kogo dotknie Hevy Bird ten odpada! Najpierw dotknął Reda i Slurma, którzy utkneli w krecich dołkach (takie małe urozmaicenie ;) ) Tobiasz, Willow i Wielkanocny Ptak padli w ucieczce. Bender Bird ukrył się w konarze drzewa i się uchronił przed mrówkami. Matylda rzuciła Cavaniego Birda w Heviego i tak uciekła, ale zderzyła się z ścianą i też odpadła. Bomb próbował wybuchnąć i odgonić Heviego, ale Ice mu przeszkodził i zamarzł. Hevy zdążył dotknąć go i Ice'a. Neymar, PSG i Brown zbudowali piramide i uciekli na dach budynku, ale Hevy uruchomił Jetpack i pokonał ich. Peter i Cherry padli na palmie, a Finn w ucieczce z ZXYV Bird, ale ZXYV Bird nie odpadł, bo już limit 15 padł. Katapulta zatrzeszczała, ale wyrzuciła ptaki. W drodze, Sonic Bird w Jetpacku Heviego ratuje jednego ptaka (jednego tylko zdołał unieść), był to Slurm. Reszte zjedli kosmici.

Odcinek 21 - Pradawność

Kosmici nie dostali 15 ptaków, tylko 14. Byli wściekli! Postanowili sami wziąć co im należne ich maskotkami... W tym dniu Pawel1631 Bird nie mógł zasnąć, miał koszmary. Śnili mu się kosmici! Kosmici płyneli wielką arką. Kiedy dotarli pod wyspę uczestników, jedno było pewne - konfotancja - wyzwanie: przeżycie! Kosmici atakowali, a prowadzący usunął podział drużynowy. W tem pojawili się zjedzeni uczestnicy. Jednak oni trzymali spluwy. Zaczeli atakować ptaki! Sonic Bird i Slurm dołączyli do uczestników. Sonic wykorzystująć swoje moce zaatakował Bubblesa i go uwolnił z pod kontroli kosmitów. Była więc nadzieja. Ptaki po krótkim momencie uwolniły swych kolegów i zaatakowali. Kosmici zaatakowli wielką dziurą z ziemii, gdzie wylądował ich statek przed laty. Ptaki nie maiły szans, ale Pawel1631 Bird rzucił okulary do dziury i wszystko ustało. Prowadzący powiedział: "To oślepia!". W końcu okulary zaczeły odbijać światło, które wyparowało kosmitów. Zdecydowano, że będzie dogrywka finałowa w następnym odcinku, jednak do tego czasu, odpadną 2 osoby...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki