FANDOM

To nowy serial o czterech odważnych ptakach które stawiają czoło mitycznemu Slendermanowi.

Sezon 1

1 - S-Pilot

Odcinek zaczyna się w domu Oklen. W środku jest ona, Max i Tounes. Szykują się na wyjazd do mrocznego lasu na zniszczenie Slendermana (zdobycie 8 kartek). Gdy wjechali była już 18:00. Szli za słońcem. O 21:00 zaczęło się zciemniać. Max włączył latarke. To co zobaczyli było szokujące. Tam był Slenderman, odwrócony do nich tyłem. Nagle usłyszeli głośny szum i ich wzrok był zasłoniony światłem. Slenderman był tuż przed nimi, gdy światło zniknęło. Oklen wyjęła guna i strzeliła do Slendera, ale ten wyparował, zanim go trafiło. Akcja dopiero się zaczyna...

Nieobecni:Temr

2 - To co wisi na ścianie

Nasi bohaterowie szukali kartek. Nagle znaleźli porządany przedmiot. Pisało na nim "Nie odwracaj się lepiej". Tounes powiedział "Co?" i odwrócił się a tam gonił ich Slenderman. Uciekli, a Slender tak przyśpieszył że poleciał do przodu i zniknął. Włożyli kartkę do teczki aż zobaczyli istote nie podobną do Slendera. Istota zniknęła po chwili. Szli dalej i znaleźli jakieś dziwne drzewo. Na nim była kartka z napisem "Nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie". Nagle zobaczyli prześladowce. Uciekli. Włożyli kartke do teczki i poszli dalej.

Nieobecni:Temr

3 - Masakra w mrocznym lesie (cz.1)

Nasi bohaterowie szukali reszty kartek aż dotarli do pustki. Chcieli z niej wyjść ale się nie dało. Nagle zobaczyli Magika. Magik zabił Tounesa i uciekł. Max i Oklen biegli i szukali wyjścia aż w końcu znaleźli. Zauważyli Temra i Voldruna. Tego drugiego również magik zabił. W trójkę (Temr, Max, Oklen) poszli szukać reszty. Znaleźli Starlysa i Stelle. Ich również Magik zabił. Trójka stoczyła walke z Magikiem, ale również została zabita. Magik uciekł.

Nota:Ten odcinek i następny to offtopici.

4 - Masakra w mrocznym lesie (cz.2)

Odcinek zaczął się w ptasim niebie. Za pomocą Temra ptaki uciekły na zwyczajny świat (po za Tounesem). Stoczyli walkę z Magikiem, ale Starlys i Stella polegli. Końcowo do trójki doszedł Temr. Teraz muszą jeszcze wyjąć z Ptasiego nieba Tounesa, Starlysa i Stelle.

Nieobecni : Tounes

Nota : To najkrótszy odcinek w historii.

5 - Czasowy odcinek

Okazało się że Trzecia kartka była w ptasim niebie. Czwórka poszła dalej szukać. Zobaczyli za sobą Slendermana. Że byli już zmęczeni uciekaniem, Temr przeteleportował ich do 1058 roku. Tam nie doprowadzili do stworzenia Slendermana, ale pomylili się i załatwili najlepszego przyjaciela Slendera, a ten był jeszcze gorszy. Stoczyli wielką walkę, a ten się przeteleportował i zostawił po sobie kartkę.

6 - Straszna Connie

Odcinek zaczyna się w 1\2 lasu. Czwórka szuka kogoś do grupy. Nagle znajdują Connie Bird. Okazuje się że ta szaleje na punkcie Tounesa i chce go mieć tylko dla siebie. We trójke muszą zniszczyć Connie, ale na drodze staje im Slender.

Nota:Ten odcinek jest aluzją do serialu Jessie.

7 - Ucieczka przed śmiercią

Czwórka musi się rozdzielić. Temr idzie na południe. Oklen na północ. Max na zachód. Tounes na wschód. Jedynie Temr przyniósł kartki (aż dwie!), i to za pomocą stop czasu (Pingwiny z Madagaskaru). Slenderman ich goni, ale ci uciekają. Ptaki wydają się być znudzone. Czekają tylko na drugi sezon, który nastąpi wkrótce!