FANDOM

Witaj. Czy kiedyś chciałeś sprawić, aby przebieg zdarzeń w serialu był taki jaki chcesz? Trafiłeś więc na dobrą stronę.

Angry Birds Your Story to oczywiście serial Angry Birds. Każdy odcinek jest kontynuacją poprzedniego (oprócz pierwszego). Pod koniec odcinka pojawia się numer ankiety na stronie strawpoll.me. Widzowie mają tydzień, aby zagłosować przed nowym odcinkiem. Odcinki pojawiają się w środy (oprócz pierwszego).

Odcinki

Odcinek Pierwszy - (nie)Zwykła wizyta

Frank jedzie do miasta Syrox, aby zasmakować wyjątkowych lodów o smaku OGNIA! Wchodzi do domu ŁPN, myśląc, że to lodziarnia. Łysol, zajęty pracą nie zauważa tostomaniaka. Frank widzi czerwony płyn wlany do jakiegoś naczynia. Ptak myśli, że to rozpuszczone lody, więc zaczyna lizać. Nagle słychać jęk: "łyyyggg". Ptak Naukowiec odwraca się i zauważa zielonego Franka.

Co ŁPN powinien zrobić?

Numer strawpolla:1418739 (głosowanie skończone = ŁPN nic nie robi)

Odcinek Drugi - W więzieniu

Frank ewouluje w... Charizarda! Nagle przybywa policja i aresztuje ŁPN za nielegalną hodowlę pokemonów. W więzieniu Naukowiec dostaje celę z... Bendą! Trafiła tam za bycie nie-fajnym-ptakiem. Następnego dnia Benda i ŁPN dostają śniadanie ze śmieci. Ptak Naukowiec trochę eksperymentuje i tworzy jakąś miksturę. Potem wychodzi siusiu, a do celi wchodzi wspólokatorka...

Co ma się stać?

Numer strawpolla:1423642 (Benda zje to cacko)

Odcinek Trzeci - Przeprosiny na pożegnanie

Na początku odcinka pojawia się Frak. Mówi, że z powodu braku pomysłów twórcy, odcinki zostały zawieszone. Dodaje: "Ale Ty możesz zostać nowym twórcą!". Następnie wyświetla się link. "Czas do Dnia Dziecka".

Benda zjada miksturę i zamienia się się w blender! Strażnicy widząc to wywożą maszynę poza teren paki. ŁPN wraca do celi i widząc, że Benda zniknęła, krzyczy: "Hurra!"

Strażnicy wyrzucają blender do śmietnika. Odnajduje go VXYZ. Odczarowuje Bendę, a ta widząc go nazywa go "Wyzek". Potem streszcza mu co się wydarzyło, powtarzając: "jednak nie tak dobrze jak ja". VXYZ zgadza się pomóc, pod jednym warunkiem, którego Benda nie słyszała. Ustalają, że pierwszy wchodzi ten, kto wygra w papier, kamień, nożyce. Benda zdradza złoczyńcy, że pokona go wyrzucając kamień.

Co "Wyzek" powinien wybrać?

Numer strawpolla: 1754227 (papier - jak misja ma się powieść, to niech zrobi to ktoś mądry)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki