FANDOM

Angry Birds na olimpiadzie to serial o losach Angry Birds w Rio 2016.

Ptasia olimpiada

Spis Odcinków

1. Wycieczka do Rio

2. Angry Birds na meczu piłkarskim

3. Lekkoatleci

4. Groźna potyczka

5. Na kajaku

6. Misja: Kosmos

7. Reprezentacja Angry Birds'ów

8. Na kortach tenisowych

9. Na hali

10. Wielki finał

11. Powrót w chwale

Odcinki

1. Wycieczka do Rio

Wycieczka do Rio to pierwszy odcinek z serii Angry Birds na olimpiadzie. Odcinek trwa 20 minut.

Opis

Angry Birdsy szykują się na wyjazd. Chuck spotyka nieznanego ptaka, który zaciąga go do Rio. Reszta musi go ocalić.

Ciekawostki

  • to 1 odcinek z tej serii
  • nieznajomy ptak to VYXZ

2. Angry Birds na meczu piłkarskim

Angry Birds na meczu piłkarskim drugi odcinek z serii Angry Birds na olimpiadzie. Odcinek trwa 21 minut.

Opis

Red, Bomb, Matylda, Bubbles i Hal gonią tajemniczego ptaka. Po drodze spotykają Bluesów. Bluesi słyszeli rozmowę Chuka i tajemniczego ptaka, więc karzą jechać do Rio (w tym samochodzie jest 8 ptaków). Są w Rio i pytają się przechodniów (Neymar Bird i Cavani Bird) czy widzieli żółtego ptaka. Mówią że widzieli są na stadionie. Angry Bird'sy są na meczu piłkarskim.

3. Lekkoatleci

Lekkoatleci to trzeci odcinek z serii Angry Birds na olimpiadzie. Ten odcinek trwa 20 minut.

Opis

Kończy się mecz. Spiker zapowiada że zachwile będą biegi. Wszyscy wiedzą że Chuck nie przegapił takiej okazji. Potem były pozostałe dyscypliny lekkoatletyczne. Angry Birdsy biorą udział w olimpiadzie.

Ciekawostki

  • Jak Matylda skakała w wyż to puściła jajko, które poleciało do rzucających w dal i ustanowiło rekord.
  • Matylda prawie za nic dostała złoty medal.
  • Pod koniec odcinka pojawił się Chuck, który był uwięziony i usłyszał tylko "ZXYV Bird" co dobiegało od VYXZ Birda.
  • Ciąg dalszy tego odcinka to Groźna potyczka

4.Groźna Potyczka

Groźna potyczka to czwarty odcinek z serii Angry Birds na olimpiadzie. Ten odcinek trwa 25 minut.

Opis

Chuck próbuje się uwolnić. VYXZ Bird planuje zniszczyć świat. Terence próbuje przyjechać do Rio. ZYXV Bird wpada do VYXZ Birda. Red musi grać w Rugby. Terence musi przejść na statek. Statek zaczyna tonąć. ZYXV Bird też zostaje uwięziony.

5. Na kajaku

Trwa 30 minut.

Opis

Jake, Jay i Jim startują w zawodach kajakarskich. Red wylatuje na kajak Hermesa Birda i płynie z nim. Na trasie spotykają rozbity statek i tonącego Terence. Red i Hermes ratują mu życie. Tymczasem Chuck i ZXYV Bird mają zostać spaleni.

6. Misja: Kosmos

Trwa 26 minut

Opis

Chuck zamiast zostać spaleni, tylko wysłani w kosmos. Tam mają zostać zniszczeni przez Robo-Świnie. Terence kibicuje na zawodach kajakarskich bratu, poznaje tam Terese Bird. W kosmosie ocala Chucka i ZXYV'a Bender Bird.

Ciekawostki

  • Tytuł jest podobny to odcinka z Lab Rats Misson: Cosmos (pl. Kosmiczna Misja).

7. Reprezentacja Angry Birds'ów

Trwa 40 minut.

Opis

Zostaje podany skład AB. Cały odcinek przedstawia się szeroka kadra.

8. Na kortach tenisowych

Trwa 20 minut.

Opis

Angry Birds są w Centrum Tenisowym. Grają w np.: Squascha i Ping-Ponga.

Bohaterowie (jak ktoś chce zgłosić swojego ptaka to w komentarzach lub na blogu)

Galeria

1APtasia olimpiada PN
Ptasia olimpiada
RIO

Więcej z Fandomu

Losowa wiki