FANDOM

Angry Plants vs Zombies to po prostu Plants vs Zombies 2, tylko w ptasiej wersji. Świnie nie zjadają ptaków, lecz biją je, aż wymiękną i znikną. Słońca zastępują nasiona, a Plant Food - Power Potion. Pod koniec każdego świata walczysz z Havoc Birdem.

Historia

Havoc Bird potrzebuje jaj do zrobienia megabomby do zniszczenia Wyspy PS. Zmawia się z Gale i za pomocą świń chcą je zdobyć. Po przejściu treningu dostajesz... coś. Nagle pojawia się Camo Bird, który będzie cię prowadził. Okazuje się, że to plany Havoc Birda.  Używa maszyny Prof. Bird-a-linga - Jamie, by wrócić do chwili odpowiedniej do obezwładnienia Havoc Birda. Coś jednak nie wychodzi...

Światy

0. Trening. Tu dowiadujesz się, że świnie chcą zjeść twoje jajka. Dostępne ptaki to Red Shooter, Matylda Flower, Wall Chuck i Stella Mine. Świnie tutaj to normalna świnia, świnia z czapką i świnia z hełmem budowlanym.

  1. Starożytny Ptagipt. Tu nowe ptaki to: Halmerang, Red z procą, siostry Matyldy, Lodowoptakowa mina, Grave Bomb, Bonk Chuck i Silny Red. Świnie to: świnia magik, świnie z cegłami, odkrywca świnia, świnia zombie, świnia faraon i Egyptian Brute.
  2. Świńskie Morza - Nowe ptaki: Chuck z procą, Bomb z papryczką chilli, KolcoHal, Bombowa armata, Bomb, Podskakujący Jim, Super KolcoHal i potrójny Red. Świnie: Piracka świnia, Świnia jeniec, Świnia z beczką z miniświniami, Miniświniowa armata, Kapitan Świnia i Pirate Brute.
  3. Dzikki Ptakód - Ptaki: Obrotowy Red, Bomba pierdziuszka, Lightning Bird, Terence, Multi Red, Bomb z procą i mroźny ptak z procą. Świnie: świnia z poncho, świnia pianista, świnia górnik, kurczakowa świnia, miniświnia na byku i Wild Brute.
  4. Daleka przyszłość - Nowe ptaki: Laserowy Chuck, Wietrzny Hal, Działko Terencowe, Elektryczny Bomb, Kosmiczny Red, Chuck z lupą i Karate Chuck. Świnie: świnia z jetpackiem, tarczoświnia, mała świnia-robot, Mechaświnia, Discobot, disco świnie na jetpackach, mecha futbolświnia, Mecha Brute.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki