Another Birds- gra komputerowa wzorowana na realiach serii "AngryBirds" autorstwa Goh Studios. Zostanie wydana finalnie 2 lutego 2018.

Fabuła

Ptasiej polanie zagraża niebezpieczeństwo ze strony świń. Kilka ptaków łączy jednak siły, i wspólnymi działaniami pragnie zniszczyć fortyfikacje wrogich świń, i wyzywolić się spod tyranii...

Gracz ma za zadanie niszczyć budowle świń za pomocą owych ptaków wystrzeliwywując je z procy, tak jak w klasycznej wersji. Z tym że budowli jest więcej, świnie potrafią się lepiej bronić, a i w ptakach drzemie większa moc niż dotychczas...

Postacie

Jak w każdym AngryBirds, są tu wiecznie walczące ze sobą dwie strony.

Ptaki

Ptaki dzielą się na kilka podgrup:

Podstawowe

Magiczne

Kosmiczne

Wojownicze

Specjalne

Świnie

Rozdziały

  • Ptasia Polana- pierwszy rozdział w którym pojawiają się tylko Podstawowe ptaki. Liczy 20 poziomów, a stanowisko bossa piastuje Corpoal Axe.
  • Magic Forest- drugi rozdział, w którym dodane zostały też ptaki magiczne. Bohaterowie poznają ich brnąc w las, trudność rośnie o bardziej rozbudowane budowle. Liczy 30 poziomów, zaś bossem jest Ent.
  • Space Pirate Ship- bohaterowie zostają zwerbowani przez kosmiczne ptaki, i decydują się im pomóc w pokonaniu Avengera, pod warunkiem że oni pomogą w zmaganiu się z ich własnym problemem. Bossem jest wspomniany Avenger, całość liczy 20 poziomów. Po tym wszystkim potężniejsza gromadka przypadkiem rozbija się na kosmicznej pustynii. Ponadto na tym rozdziale można odblokować dwa tajne poziomy, dzięki którym Sky zdobywa kosmiczną klasę.
  • Desert Blaze- po niefortunnym lądowaniu na pustynii muszą zdobyć nowy statek kosmiczny. Jest to planeta trzeciego świata, więc udają się w stronę miasta. Czczony przez tamtejsze świnie- Ogromny Bóg Sandhill przeniesie ich gdzie chcą podarowywując im latający dywan, jednak wpierw muszą pokazać na co ich stać, walcząc w różnych przedsięwzięciach z jego strażą i nim samym. Na końcowym poziomie pomaga im tajemniczy 000, którego powinnością jest pokonanie Sandhilla w tej walce, ale najpierw trzeba odblokować wszystkie dźwingnie na tym poziomie, a to nie takie proste...
  • Palace of Fear- po odzyskaniu statku lądują docelowo na Czarnej Wyspie, gdzie rządzi Nightmarion- koszmarna świnia która powstała z nadmiernej nienawiści pomiędzy obiema stronami wiecznego sporu. Przywołuje ona świnie z koszmarów danych ptaków, a więc atakując daną świnię, upewnij się, że używasz właściwego ptaka! Na końcu okazuje się, że Nightmarion wyewoluował i połączył się z Królem Świń przed akcją gry. Bitwa jest uzupełniona o Wojownicze Ptaki, które wcześniej już tu dotarły i zaczęły działania. Nightmarion zdołał uciec z rąk Sky'a jednak mocno wyniszczony przez porażkę. Walka trwa, a update nadciąga.

To be continued...

Materiały

W tej grze pojawiają się różne materiały tworzące budowle, niektóre z nich pojawiały się już wcześniej, a część z nich to całkowita nowość.

  • Szkło- najsłabszy z nich- niszczy go z łatwością każdy ptak.
  • Lód- często pokrywa metal/kamień czyniąc go mocniejszym.
  • Drewno- materiał twardszy niż szkło, ale pokonywany bez większego problemu.
  • Kamień- twardy materiał, statystycznie ptak go tylko kruszy, jednak silniejsze mają szansę go zniszczyć.
  • Metal- bardzo twardy- aby go zniszczyć trzeba użyć silnej mocy jak np. laser czy metalowej broni albo błyskawicy.
  • Diament- niezniszczalny materiał, można go jednak przewrócić. Nie działa na niego żadna moc, a lasery odbijają się od niego.
  • Guma- materiał od którego ptak się odbija. Odbijając się od gumy zachowuje jednak swoją moc.

Mt

Ciekawostki

  • Jest to ostatni projekt Goh Studios.
  • Jest to także jedyny, w którym styl jest tak zbliżony do klasycznego.