FANDOM

Bliżniaki to dwójka braci. Jeden ma na imię Spazmatism, a drugi to Retinazer.

Bliźniaki
Spazmatism
Umiejetność zianie trującym ogniem
Pierwsze Pojawienie Angry Birds Epic Adventure
Płeć Manbot
Lokalizacja Zmienne
Wielkość Ogromna
Siła Wielka

Jego mocą jest zianie trującym ogniem. Uwielbia kolor zielony. Jest złym, metalowym ptakiem. Można powiedzieć, że to maszyna. Nie lubi prawdziwych ptaków. Nie jest też po stronie świń. Z tyłu wystają mu śmieszne "dyngsy", ale tak naprawdę to są jego ręce. Dzięki nim, Spazmatism chwyta ofiary i leci z nimi w siną dal. Ważne, że umie latać. Jest silniejszy od swojego brata, ale głupszy. Razem ze swoim bratem są połączeni liną, by nie mogli od siebie uciec. Tracą wtedy moc. Świetnie się dogaduje ze swym bratem. Na rzecz swojej misji musieli zostać rozdzieleni. Jego rozmiar może przypominać rozmiar Mighty Eagle. Jego ulubione jedzenie to papryka. Nienawidzi lodów. Nie jest celny tak jak jego brat. Rekompensuje to jednak zasięg jego ognia, który umie przekroczyć 40 metrów odległości, 3 metry szerokości i 10 metrów wysokości. Można stwierdzić u niego także ogromną wściekłość. Jest wścibski i uparty. Jak postawi sobie jakiś cel, to musi go zrealizować. Kiedyś nosił garnitur, ale (nie wiedzieć czemu) się spalił.

Bliźniaki
Retinazer
Umiejetność Strzelanie laserem
Płeć Manbot
Lokalizacja Zmienne
Wielkość Duża
Siła Średnia

Retinazer to ptak bliźniak Spazmatisma. Jest od niego mniejszy, słabszy, ale inteligentniejszy. Głównie to on dowodzi misją. Jego strzał może sięgać 100 metrów i być bardzo szybki. Sam jest robotem. Ma puste, czerwone oczy, z których strzela laserami. Umie też szybko szarżować. Jednak moc samej szarża pozostawia wiele do życzenia. Tak jak jego brat ma śmieszne "dyngsy", którymi łapie ofiarę i leci z nią w siną dal. Ważne, że umie latać. Nie angażuje się w walkę pomiędzy ptakami, a świniami. Woli siedzieć w ukryciu. Jest cierpliwy. Potrafi wykonać cicho swoją robotę. Jest także posłuszny. Na potrzeby misji, oddzielono go od brata. Sam nie umie sobie poradzić. Boi się ciemności. Wierzy w moc pradawnego wybrańca. Jest także łatwowierny i wierzy w zabobony. Celowo zgadza się na wszystko, co Spazmatism chce, ponieważ wie, iż jego brat w innym wypadku zrobi mu krzywdę. Nie lubi przemocy. Jest pacyfistą i każdy spór rozwiązuje w miarę możliwości, bez wymiany siniaków.

Ciekawostki

  • Są na podstawie (jeżeli boisz się mózgów z oczami, oczów z paszczami i głów szkieleta, to nie wchodź na ten link) The Twins z gry Terraria
  • Spazmatism jest bardziej nachalny od Retinazera.
  • Obaj są robotami.
  • Nie są znani ich twórcy. Prawdopodobnie nie żyją.
  • Spazmatism jest większy.
  • Retinazer boi sie ciemności.
  • Są bezlitośni dla Spamerów i niszczycieli tej wiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki