FANDOM

Bomberman
Bomberman Bird
Moc Rzut Bombą
Pierwszy Poziom Short Fuse 45 lvl
Gatunek Bomberman
Płeć Mężczyzna
Wielkość Duża
Siła Zależna od bomby
Twórca Igi25

Bomberman to ptak-bomberman. Jest krewnym Bomba, ale Chuck i Jim go nienawidzą. Tak jak Ptak Zwiadowca ma różne typy bomb.

Ciekawostki

  • Chuck go nienawidzi bo uderzył jego kuzyna, Franka.
  • Jim go nienawidzi bo rzucił raz w niego bombą.

Bomby

  • Zwykła Bomba - Jest dosyć silna i lata daleko, ale nie jest za szybka. Aby zniszczyły planete potrzeba ich 1900.
  • Szybka Bomba - Bomba szybsza od światła, celna ale słaba. Aby zniszczyły planete potrzeba ich 2000.
  • Silna Bomba - Wielka bomba. Niewyobrażalnie silna i szybka. Nie za celna. Aby zniszczyły planete potrzeba ich 300.
  • Celna Bomba - Zawsze trafi gdzie chcesz, ale nie wybuchnie puki się nie rozwali. Aby zniszczyły planete potrzeba ich 1780.
  • Bomba Chucka - Szybka i celna. Ma niedużą siłę. Bomberman rzadko jej używa. Aby zniszczyły planete potrzeba ich 1900.
  • Bomb Bomb - Wybucha dwa razy. Aby zniszczyły planete potrzeba ich 350.
  • Niebieska Bomba - Niebieska bomba. Po jakimkolwiek kontakcie ze stałym ciałem rozwala się na trzy mniejsze. Bomberman rzadko jej używa. Aby zniszczyły planete potrzeba ich 1095.
  • Biała Bomba - Szybka. Podziela się na połówki. Przed podziałem jest beznadziejna. Aby zniszczyły planete potrzeba ich 450
  • Bumerang-bomba - Tajna Bomba. Po za tym że zawraca nic o niej nie wiadomo. Nic nie wiadomo. Nic a nic. Niet. Nom. F*** zaraz umre z ciekawości!
  • Bracia Bomba - Ekstremalnie silna i ogromna bomba. Aby zniszczyły planete potrzeba ich tylko 30.\

Więcej z Fandomu

Losowa wiki