FANDOM

Tick Ta postać jest wolnego użytku. Oznacza to, że możesz jej używać w każdej fanowskiej stronie bez zgody autora.
Flaming
Flaming
Umiejętność brak
Debiut Angry Birds Planeta Y
Płeć mężczyzna
Gatunek Flaming strachliwy
Lokalizacja Planeta Y
Wielkość średnia
Siła Słaba

Flaming to ptaszek z Angry Birds Planeta Y. Nie ma mocy. Jest bardzo strachliwy, dzięki czemu udało mu 

się uniknąć schwytania przez Świniogluty. W zimowej trylogii ma moc. Jest to sterowanie swoim pojazdem tak jak Anakin w Angry Birds Star Wars II.

Bardzo lubi Mr. Pinker

Angry Birds lord of the ring

W tej części jego moc to rzut toporem. Wygląd jednak jest bardzo zmieniony. 

Gimli

W Angry Birds lord of the ring

W tej części Flaming jest 

Flaming w Krainie Lodu

W zimowej trylogii ze swoim pojazdem.

krasnoludem. 

Kostiumy

Flaming ma wiele różnych strojów. Oto niektóre z nich. Każdy zmienia osobowość ptaka.

Zimowy

W zimowym kostiumie ma moc. Jest to kierowanie pojazdem jak Anakin Episod 1 z Angry Birds Star Wars II. Ma białą skurzaną kurtkę, z futerkiem na kapturze i przy guzikach. Ma również google narciarskie i opaskę na dziób, by śnieg nie dostał się do jego wnętrza. Jest lekko odważniejszy, gdyż nie boji się ataku świnioglutów.

Kucharz

Flaming kucharz

Kucharz

W tym kostiumie prowadzi program "Gotuj z Flamingiem", gdzie pokazuje jak przyrządzać dania wegetariańskie. Ma kilka guzików i czapkę. Kostium powoduje, że Flaming jest szybszy, ostrożniejszy i ma wyćwiczoną podzielną uwagę. Oczywiście tylko tak się czuje, bo rzeczywiście jest jeszcze popularniejszy.

Imprezowy

Na imprezach
Ten kostium to nie ubranie, tylko zbiór dodatków. Na planecie Y organizuje się wiele różnych przyjęć. Na takie Flaming właśnie zakłada ten kostium. W nim jest pewniejszy siebie i czuje się niesamowitym tancerzem. Dziwne jest to, że nikt nie poznaje kto to jest.

Smoking

Flaming w smokingu
W tym kostiumie uważa, że jest wyższą sferą. Jest poważny i sztywny. Ma biały garniturek, czarną muszkę i kieszeń. Sam nie wie po co ją ma. Jedynie w tym stroju może wejść na przyjęcia dla eleganckich ptaków. Jedynie w tym kostiumie ma poprawioną pamięć, przez zwiększoną koncetrację.

Ciekawostki

  • Nie ma mocy
  • Jest bardzo strachliwy
  • Mimo, że jest flamingiem, to nie lubi ryb.
  • Uwielbia Coca-Colę.
  • Nie lubi Pepsi.
  • Jest wegetarianinem.
  • Tasha Bird się w nim zakochała a Flaming jej nie zauważa
  • Uważa, że Frank powinien zostać wybrany na ptaka miesiąca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki