FANDOM

TCI.png
Horse Island to wyspa. Jest położona niedaleko Lubie Island. Odbywa się tam Angry Challange

Legenda

  • Kolor pomarańczowy - Góry
  • Żółty - Wyżyny
  • Zielony - Niziny
  • Ciemnozielony -  Depresje
  • Czarne kropki z nazwami - Wioski
  • Czajkał - Stolica

Miasta

Maff

Miasto położone najbliżej gór. Słynie z robienia świetnych tostów i makaronu. Właśnie dlatego Frank tam mieszka. Początkowo miało być wybudowane na wyżynach, ale z nieznanych przyczyn tego nie zrobiono.

Syrox

Nazwa tej wioski istnieje na cześć jednego z kosmitów w serialu Doctor Who. Niektórzy twierdzą, że nawet występują tam zjawiska paranormalne. Mieszka tam Łysy Ptak Naukowiec.

Figaro

Mało znane miasto. Słynie z świetnych śpiewaków. Miasta nie odwiedzają turyści, ponieważ jest nudne. Mieszkają tam Fran i Frania.

Ananasowo

Jak sama nazwa wskazuje, ma coś wspólnego z ananasami. Bo właśnie tam je wynaleziono! Tam też powstały banany. Wiele ptaków przybyło na tą wyspę, aby zasadzić u siebie te owoce, ale tylko tutaj banany i ananasy mają taki wspaniały smak! Najpopularniejsze miasto. Odbyły się tam Igrzyska zimowe, ale nikt się nie połapał. Mieszka tam Prezydent Czesiek.

Czajkał

Stolica wyspy. Nie za bardzo wpływa na "państwo". Mało kto ma tam czelność przyjechać. A kiedy znajdzie się śmiałek, zazwyczaj mówi: "Tylko cisza...".

Warunki zamieszkania gdzie indziej

Jak pewnie zauważyłeś, w górach i na depresji nikt nie mieszka. Spowodowane jest to tym, że na depresji jest bardzo, ale to bardzo mało wody. Za to w górach są złe warunki do rolnictwa. Sam rozumiesz.

Historia (w budowie)

Notatka:Tutaj są lata Przed Wykluciem i Po Wykluciu, np. 35 lat po wykluciu jajek = 35r.

Lata 78-95

Pierwsi osadnicy odnajdują wyspę. Idąc w głąb lądu odkrywają las z nieznanymi dla nich roślinami - mianowicie ananasami i bananami. Postanawiają tam zbudować miasto - Ananasowo.

Lata 96-130

Zostaje odkryta wioska tubylców. Osadnicy się z nimi zaprzyjaźniają. Uczą ich ptasiego języka. Tubylcy w zamian pokazują im technikę pieczenia chleba na ognie (tostowanie ekologiczne). Osadnicy zauważają góry i chcą tam zbudować miasto, ale ich szef im nie pozwala. Miasto zostało zbudowane niedaleko wioski i miejscowych i nazwane Maff - w tamtejskim języku "przyjaźń".

Lata 131-145

Przy wybrzeżu pojawiają się kosmici. Jeden z tubylców nazwał ich Syrox, bo naoglądał się za dużo Doctora Who. I tam przybili odkrywcy, któczy znaleźli tabliczkę mającą napis "Tu znajduje się miasto Syrox. Odejdź stąd!". Ale nikogo to nie zraziło. Tubylcy przyszli do odkrywców i ich wygonili. 

Lata 146-164

Utworzono sąd Wyspy, ale ziemia się rozstąpiła i wszystko poszło pod ziemię. W roku 158, urodziła się gwiazda wyspy, czyli prawujek Ptaka Poety - Ptak Pisarz. Potem nic się nie działo.

Lata 165-196

Od roku 165 do roku 196 trwał wielki pokój. Wtedy na środku wyspy zbudowano wielki dom mający tylko 1 pokój i każdy mógł tam zamieszkań. Oczywiście, tylko kilka odkrywców się na to zdecydowało.

Lata 197-232

Następuje wielki rozwój technologiczny - na wyspę dostarczono maszyny parowe. Tak więc w małym miasteczku, Czajkale stworzono pierwszą linię kolejową na wyspie. Z czasem coraz więcej ludzi osiedlało się w Czajkale, więc stał się bardzo duży. Przybyło do niego z dziesięciu śpiewaków, ale nikt ich nie mógł znieść, więc utworzono im osobne miasto - Figaro.

Lata 232-331

Przez prawie dziewiędziesiąt lat w mieście rozwinęła się kolej, a bogatsi mieszkańcy mieli samochody. Czajkał został oficjalną stolicą wyspy, więc dostała własny parlament. Pierwszy prezydent, Czesław spisuje się dosyć dobrze.

Lata 333 i dalsze

Po incydencie z 332 roku parlament przestał istnieć. Prezydent osiedlił się w Ananasowie. Mimo braku władzy, przestępczość nie rozwinęła się jakoś bardzo. Mieszkańcy Lubie Island często odwiedzali Horse Island i to stało się dużym przypływem dochodów, które później zostały wydane na igrzyska zimowe w Ananasowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki