FANDOM

Jest to wstrzymany serial Alone Horse'a. W tym serialu 10 chętnych musi przetrwać miesiąc na Horse Island, co tydzień zmieniając miasto. Oczywiście, na wyspie może wydarzyć się dużo nieprzewidywalnych rzeczy.

Występują

  • ZXYV Bird
  • Hevy Bird
  • Koniata Birdy
  • VYXZ Bird
  • Wynajmiarz
  • Benda
  • Skarbelka
  • Treeword
  • Ksi
  • Offax Pinkuss
  • Mieszkańcy HI

Odcinki/Dni

Dzień 1

Ptaki miały pojechać do Ananasowa, ale King Pig upuścił podusię i nie można było przepłynąć statkiem, bo dookoła tylko świnie. Musieli zatrzymmać się w Maffie, ale zamiast przejść rowerem 30 km, przeszli 150km. Zdyszani, zatrzymują się w domu Franka. Ptak szybko (jak na niego) złącza koniec z końcem i organizuje gościom materace i kolację. Chłopaki dostają tosty, a dziewczyny i KSI (Frank myślał, że KSI to skrót od ksiądz, więc dał mu "prestiż") makaron. Frank zjada tosty, więc dziewczyny muszą się podzielić. Wieczorem Offax, Wynajmiarz, Treeword i Skarbelka oglądają dom Franka, a VYXZ Bird, Koniata Birdy, ZXYV Bird, Hevy Bird i Benda oglądają "Najstraszniejsze nieistniejące potwory, które nie chowają się w kuchni". Tylko gdzie jest KSI? Frank zaprowadził go do łazienki, dał mu szalik "Lech Czajkał" i każe mu święcić tosta za pomocą oleju (szaliki i olej stanowią stały element na mszach tamtejszej religii), aby był jeszcze smaczniejszy. Ksiądz wykonuje polecenie, ale olej nie pasuje do tosta, więc Frank mówi, że KSI wykorzystuje jego majątek, mówi, że polepszy mu tosta, ale tego nie robi, bo jest zwykłym kłamcą, i Frank wyrzuca KSI przez okno. Rzekomy ksiądz wraca w nocy, kiedy wszyscy śpią i zasypia na kanapie. Hevy Bird budzi się, bo śniło mu się, że jest pomarańczą i słyszy "blu-by-bup". Dźwięk dochodzi z kuchni, więc Hevy idzie to sprawdzić. Widzi Franka karmiącego talerzami trzyokiego, zielonego potwora z pięcioma maskami i dwoma butami ukrywającego się pod umywalką. Frank widzi niespodziewanego gościa i wali go patelnią. Tak mija pierwszy dzień.

Dzień 2

Hevy Bird budzi się na kanapie i widzi KSI. Opowiadają sobie o tym, co widzieli. Budzą Offax Pinkuss i proszą ją, aby sprawdziła, czy Frank śpi. Właściciel domu spał, więc chłopcy sprawdzili, co ukrywa się pod tą umywalką.Przy okazji zauważają napis "Puszek" na szafce pod umywalką. Otwierają ją i widzą potwora. Puszek atakuje Hevy Birda, ale szybka interwencja Offax za pomocą patelni pozwala ptaku zachować oko. To budzi Franka i widząc, co się stało właściciel domu mówi im, że muszą mu zapłacić za weterynarza. Trójka wychodzi znaleźć jakąś pracę. Idą do urzędu i znajdują chwilowy dorobek - praca w restauracji McPlastik. Offax zostaje kasjerką, Hevy Bird kelnerem, a KSI ochroniarzem. Rano nie było klientów, więc kuzynka Stelli poszła na zaplecze i zobaczyła z czego robią jedzenie - 0,00001% mięso, 99,99999% plastik. Nie chce serwować tego czegoś nieczego nie świadomym ptakom, więc zamienia się z KSI.

Tymczasem u Franka wszyscy dopiero się budzą. Frank gdzieś zniknął, więc Skarbelka robi im tosty z makaronem, ale Benda dostaje but znaleziony pod umywalką. Kiedy dostaje część obuwia, Puszek opuszcza schronienie i atakuje Bendę. Ta go zjada, ale zwierzak ma mechanizm obronny jak rozdymka, więc wynajmiarz dzwoni po karetkę.

ZXYV i VYXZ idą na miasto (około godzinę po przyjeździe karetki). Jest środa, ale wtedy otwarte są tylko szpitale i McPlastiki, więc tłumów nie ma. ZXYV bierze mapę i szuka jakiś zabytków, ale jego wróg mu ją zabiera, bo to on chce zdecydować. Ptaki zaczynają się bić i przychodzi Pan Policjant. Zostają aresztowani za "niszczenie map w miejscu publicznym". Zostaną tam do dnia 9. Nagle przychodzi Koniata Birdy i wycina tajną dziurę w ziemi, aby chłopcy mogli uciec, ale pod ziemią też była kamera. Kara przedłuża się do dnia 12.

Offax, Hevy i KSI wracają do mieszkania Franka. Okazuje się, że łączne koszty leczenia Bendy i weterynarza są większe, więc Frank musi dać coś warte 23 Snoutlingsy. Chce wziąść diament Skarbelki, ale jako, że nie możego wyjąć, daje ją całą. Tak mija drugi dzień.

Dzień 3

Treeword zamierza odbić Skarbelkę. Offax Pinkuss idzie z nim. Frank zapisuje Bendę i Puszka na terapię małżeńską, aby stosunki między nimi się poprawiły. Hevy Bird i Wynajmiarz zostają sami w domu. Hevy Bird idzie oglądać telewizję, a Wynajmiarz szuka pracy. Idzie do świńskiej dzielnicy. Wypełnia arkusz, który dał mu prosiak w okularach. Następnie pokazał wynik:

Sługa Króla.

Tymczasem inna świnia otrzymuje wynik:

Sługa Króla.

Jako, iż Wynajmiarz nie może opuścić Piggy Island, nie może odwiedzić króla. Zostaje więc wylany, za spóźnienie. Wypełnia jeszcze raz ankietę, ale za każdym razem wychodzi mu Sługa Króla. W końcu ze złości odgryza kawałek papieru i wynik ankiety brzmi: Księgowy.

Tymczasem Treeword i Offax śledzą gościa, który wziął zapłatę za weterynarza. Skarbelka prawdopodobnie tkwi w worku, ale się nie rusza. W końcu Treeword i Offax łapią tego gościa, ale okazuje się, że worek był pusty, a był to zwykły aktor. Pomylili go z jego bratem bliźniakiem.

Koniata Birdy tworzy portal i wpycha tam VXYZa i ZXYVa. Ci dwaj budzą się na pusyej wyspie. Znajdują leżącą mapę. VXYZ chce iść w prawo, a ZXYV w lewo. W końcu rozrywają mapę. Przychodzi policjant i aresztuje ich za drzenie mapy w miejscu publicznym, bo za nimi było miasto, a jako, że nie mają miejsca u siebie, wracają do starej paki. Spotykają tam Treeworda i Offax, którzy trafili tam za napad (i oczywiście Koniatę).

Wynajmiarz, jak to on, nie przepadał za księgowością. Powiedział, że muszą mu zapłacić z góry. Niestety, jego szef zjada pieniądze. Nasz bohater odchodzi, ale zapomniał po sobie posprzątać, więc Szefuś dzwoni na policję. Już szóstka jest w pace. Benda, Hevy i Ksi dowiadują się w wiadomościach, że ich przyjaciele są w więzieniu. Dzięki niezawodnemu węchowi Bendy rozwalają ich celę, a ściślej mówiąc - celę Świni Blondasa. Było to ogromne przewinienie, więc dołączyli do swoich przyjaciół. Kiedy Frank o tym wszystkim się dowiaduje, konsultuje się z Puszkiem. Aby ich uwolnić, Frank musi oddać 0,000000000069 tosta (hue). Frank jest wściekły i ich wyrzuca. Muszą spać pod gołym niebiem. Na deszczu.

Dzień 4

Jako, iż tkwią w bagnie, VYXZ decyduje ukraść ze sklepu tosta, którego są winni Frankowi. Zabiera ze sobą Ksi. Wynajmiarz postanawia kupić parasolkę, bo, o dziwo, przez cały czas miał kasę. Treeword i Offax zakładają maski ninja i ponawiają poszukiwania Skarbelki. Reszta (oprócz Bendy) idą do kina. Benda siada na ławce i patrzy - totalnieniedozjedzenia metal. Jednakowoż ktoś już go zajął - Puszek. Rozpoczyna się bitwa. Benda używa beknięcia! -3 do obrony. Puszek używa macki! To nie jest zbyt efektywne! Benda używa łomu! Nowy pokemon złapany - 13 XP.

VYXZ i Ksi idą po tego tosta. VYXZ rzuca Ksi'em i odwraca uwagę ochronia, również palarizator się zużywa. Tymczase VYXZ kradnie tosta. Zamiast tego daje kamień. Nagle ściana za nim się otwiera, a z niej toczy się ogromny głaz! VYXZ używa bicza i zabiera Ksi'ego. Niestety, kiedy wychodzi, Aztekowie - a ściślej mówiąc - Pan Policjant (z odc.2). Ksi spada spowrotem pod kamień, a VYXZ wskakuje do samolotu Hevy Birda, przy okazji wyrzucając węża.

Dokończę później, przepraszam. -Hors

Więcej z Fandomu

Losowa wiki