FANDOM

Jupiter Bird, Jupit- 3 ptak w Galactic Battles. Jego moc to wchłanianie świń i mały wybuch. Bardzo dobrze walczy gdy trzeba rozbić coś lekkiego, cięższe rzeczy może wchłonąć.
Jupit

Jupita

Lelo!

Personalia
Moc Wchłanianie Przedmiotów i Świń
Pierwszy Poziom: Boom!Boom!-1
Płeć: Męska
Gatunek: Jowiszański Ptak
Lokalizacja: Jowisz
Siła Duża
Wielkość: Duża
Autor: DarthMaul

Wygląd

Jupit wygląda jak chmura dymu która sunie się z prędkością ślimaka w gorący dzień. Jest wielką, chmurzastą kulą która ma strukturę cienką jak powietrze, ma wielki, złoty i gruby dziób który niszczy nawet kamień. Przez dzióbek przechodzi cienki pas, który biegnie aż spod oczu. Oczy ma średniej wielkości, krzaczaste brwi dominują nad nimi. Na szczycie swego monstrualnego ciała znajduje się grzywka. Ptak jest bardzo podobny do Tego.

Zalety i Wady

Zalety

Jupiter jest bardzo dobry we wchłanianiu i wybuchaniu. Wiele świń można nim zniszczyć, zwłaszcza słabych. Samym dziobem dobrze niszczy, nawet kamień. Jupiter jest dobry do konstrukcji z którymi inni sobie nie radzą. 

Wady

Jupiter niestety jak trafi o ziemię (co się często zdarza) rozpływa się w powietrzu. Nie pochłonie on też całej konstrukcji, góra połowę. Jupiter także czasami nie gwarantuje zniszczenia świń po wybuchu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki