FANDOM

Kapral Robotico

Kapraluś

Robotio

Robotico

Personalia
Moc Laserowe działka
Pierwszy Poziom: brak
Płeć: męska
Gatunek: cyborg
Lokalizacja: Angry Birds: Piggy Revange
Siła ogromna
Wielkość: duża
Autor: SonGotenSSJGod
Robotico jest praprapradziadkiem świni kapral zamrożonym w kapsule lodowej dawno temu przez nieznanego naukowca. Pół jego twarzy nie udało się rozmrozić, więc Profesor Bang zrobił mu Techno zbroję i 2 działka laserowe po bokach. Po zbuntowaniu się ma siniaki, zadrapania i liczne uszkodzenia w zbroi. Obecnie Prof. Porkstein traktuje go jako sługusa.

Opis i historia

Jest złym dyktatorem i dowódcą oddziałów obronnych świń. Dowodzi wielką armią cyborgów i Robopigów. Zabił Profesora Banga wysadzając mu laboratorium. Ledwo co przeżył. Przegrzało mu obwody, przez co zbroja nim zawładnęła, oszalał i chciał sam zjeść jajka. Nazwał się nowym królem świń i postanowił zniszczyć ptaki i króla razem z służbą. Potem został pokonany przez Shadowa. Po jakimś czasie jego szczątki zostały zebrane przez Porksteina i wyhodowane od podstaw, tworząc nowe ciało. Porkstein jednak nie był tak nierozważny jak Bang i zamontował Roboticowi na czole kontroler mocy, który ogranicza jego siłę, umiejętności i moce.

Czouguś

Fan Arcik od Gohana.

Ciekawostki

  • Nie wiadomo kto go zamroził, ale są hipotezy, że zrobił to ON.
  • Po śmierci został wyhodowany sztucznie z komórek ciała.

ABG

Jest w tej grze pierwszym bossem.

Aai

Wygląd w ABG

Umiejętności

  • Laser eye - Robotico strzela z oka namierzającym laserem;
  • Flash explosion - wybuch odrzuca wszystkich i otępia na 10 sekund;
  • Electrical charge - Robotico elektryzuje się, a następnie strzela laserami w losowych ptaków (z czerwonych kółek na ciele).

Statystyki

  • Siła: 9/10
  • Szybkość: 4/10
  • Życie: 10/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki