FANDOM

Dziewczyna ZXYV Birda , obecna władczyni ziemii. 

Koniata Birdy
[[Plik:

Koniata Birdy 2.png

Koniata Birdy Film Pierwszy.png

|250px]]
Zielonooka piękność
Umiejętność Spinball ze strzelaniem
Pierwsze pojawienie Angry Birds: Akcja (seria)
Płeć Dziewczyna
Gatunek Skowronek
Lokalizacja Zed Island
Siła Sama - Średnia

Moc Ziemii - Ogromna

Rozmiar Średni

Historia

Przed opowiadaniem jej historii warto wspomnieć, że jest o rok młodsza od ZXYV Birda. 

Najdalszy okres w jej historii rozpoczyna się, gdy miała 5 lat. Jej rodzice byli okropni. Ojciec był cały czas pijany, a matka się do niej nie przyznawała (jednak jak ojciec akurat nie pił, to ją kochał, jednak to jego żona go w to wpędziła). Wszystkie pieniądze dla niej przepadały na rzecz kogoś innego. Była zmuszona do kradzieży. Pewnego dnia, ukradła jedną rzecz sklepikarzowi, jednak ją przyłapał i chciał pobić. Jednak młody ZXYV Bird za nią zapłacił. Z podzięki go pocałowała. Następnym razem tej dwójce było dane spotkać się 10 lat później. Przez ten czas była bardzo pilną uczennicą w szkołach. Nigdy nie dostała mniejszej oceny niż 5. Nosiłą okulary, by dodać sobie powagi, ale ich nie potrzebowała. W tym czasie działa się akcja filmu. ZX wiedział, że skądś ją kojarzy, jednak nie mógł sobie przypomnieć skąd. Pod koniec filmu doszło między nimi do drugiego pocałunku, ponownie z wdzięczności (pieprzony romantyk ze mnie, iks de). Jej najlepszą przyjaciółką jest Susan. Nie wystąpiła w sezonie 1 "Akcji" z powodu tego, że była bardziej skupiona na nauce. Podczas Ery Lodu w połowie tego sezonu odnalazła Zyksyfa i razem z nim pokonali Ice King Piga. A także podczas tego sezonu zdobyła moc ziemii. W sezonie 3 pomagała także w pokonywaniu Mistrza. Pomiędzy 3 a 4 sezonem została dziewczyną ZXYV Birda....

więcej wkrótce ;)

Umiejętności

Całkowita władza nad żywiołem ziemii. Jest też bardzo dobrze wysportowana. Opanowała do perfekcji technikę strzelania z łuku (może trafić kamień z 10 kilometrów). Ponadto jest bardzo inteligentna. 

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki