FANDOM

Angry Birds Lighty.png

Przyjaciółka Malvy i Milley. Potrafi strzelać piorunami w świnie. Jest szara, ma różowe oczy i na oku bliznę. Jej gatunek to wrona siwa. 

Informacje

Kiedy się wścieka?

Kiedy ktoś nie daje jej spokoju.

Umiejętności

Lighty jest niezwykle inteligentna i dość szybko biegnie i z łatwością pokonuje przeszkody.

Super ruch

Smuga prądu. 

Lubi i nie lubi 

Lubi:

  • Biegać 
  • Boże Narodzenie 
  • Czasami straszyć świnie prądem 
  • Wielkanoc 
  • Skały 
  • Czekoladę 

Nie lubi: 

  • Halloween 
  • Głośnej muzyki 
  • Nudzić się 
  • Wszystkiego co jest złe 
  • Gdy coś jej się nie uda 
  • Świń zombie 

Historia

Na początku Lighty była zupełnie normalnym ptakiem z ogonem i bez blizny, jednak mogła robić prąd. Jednak pewnego dnia, musiała walczyć ze świnią wojownikem. Podczas walki wieprz machnął mieczem po powiece ptaszyny. Mimo tego obrażenia, Lighty wygrała walkę. 

Po pewnym czasie spotkała Reda, Matyldę i Chucka, którzy pilnowali jajek. Nagle przyszła świnia, uwięziła ptaki i skradła jaja. Mimo, że jajka nie należały do Lighty, wściekła się i ruszyła pędem za świnią. Długo się z nią biła, aż w końcu dziewczyna wyładowała część prądu na knura. Wtedy się poddał, upuścił jajka i uciekł. Lighty wzięła je ostrożnie i zaniosła do gniazda. Potem uwięzione ptaki uwolniła. Kardynał, kanarek i kura spojrzeli na nią z wdzięcznością. Bohaterka również się cieszyła, że mogła im pomóc. 

Któregoś dnia, świnia, która wcześniej została porażona przez Lighty, postanowiła się na niej zemścić. Wtedy, kiedy ptaszyna rozmawiała z Chuckiem, świnia odcięła jej ogon, ale nikt tego nie zauważył. Dopiero po godzinie, Lighty zobaczyła, że nie ma ogona. Wtedy zauważyła swój odcięty ogon i świnię, co uciekała z nożyczkami. Ptaki wściekły się i ruszyły w pogoń za wieprzem. Jednak nie dogoniły go, ponieważ wszedł do miasta świń, a tam jest zakaz wchodzenia ptakom. Nadburmuszone ptaki, szczególnie Lighty wróciły do gniazda. 

Później wróciła do swojej ojczyzny, czyli Electric Island. Tam poznaje Malvę i Milley, oraz się do nich przyłącza. 

Ciekawostki

  • Początkowo miała mieć na imię Peru, jednak autorka zmieniła zdanie.
  • Nie ma ogona, ponieważ został odcięty przez jedną z świń. 
  • Niektórzy twierdzą, że Lighty pohodzi z innego świata. W rzeczywistości to nieprawda, gdyż urodziła się na Ele island, która obecnie jest jedną z części Electric Island. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki