FANDOM

Magneto-Robo
Moc Manipulacja metalem, używanie mechanicznych macek
Pierwsze Pojawienie Angry Birds Better&Worse
Lokalizacja Piggy Island, Lubie Island, Wiciu Island II, Igi Island i TheCoolIsland
Płeć chłopak
rasa mutant
Wielkosć Średnia
Siła Bardzo Duża
 Magneto-Robo (potocznie:Magnebo) - Ptak złoczyńca. Jeden z najgroźniejszych złoczyńców jacy istnieli w histori. Swoją sławę zdobył, dzięki Mutacji. Przed nią był Markiem. Zmutował się, po przemianie z Marka w Magneba. Stoczył walkę z Redem w kryjówce Pechowej i wpadł do metrowej dziury wypełnionej chemikaliami.

Mark

Mark był zwyczajnym ptakiem, ale był też drobnym złodziejaszkiem i uwielbiał rzucać wszystkim kłody pod nogi (dosłownie!). Chciał być kimś niesamowitym i postanowił ukraść jajka The Flock. Zrobił to, ale Red zaczął go gonić, aż wpadł do głębokiej na metr dziury wypełnionej chemikaliami. Zmutował się.

Jako Mark był szarym ptakiem, z brązowymi obwódkami wokół oczu.

Magneto-Robo/Magnebo

Po mutacji kompletnie nie umiał się poruszać. Jego "przyjaciele" go wyciągnęli. Zanieśli go do ich bazy (jaskini) i tam ubrano go w chełm, na którym widnieje magnez. Ma dwa kolory, równo po każdej połowie czerwony i niebieski. Na głowie widać magnez, a sam chełm jest nie symetryczny do koloru jego piór. Umie manipulować metalem, czyli podnosić go, zginać, a nawet nim rzucać. Zdobył macki, dzięki którym może chwytać niektóre orzedmioty i chodzić. Sam jest kaleką. Nie umie chodzić. Wbrew czemu umie mówić. Przez próbę włamania do 700-letniego muzeum Angry Birds imienia Mghty Dragona, zyskał na sławie jako czarny charakter. Zyskał również na inteligencji.

Ciekawostki

  • Jest jednym z najgorszych ptaków.
  • Nie lubi Matyldy i Reda.
  • Nie lubi sztywniaków
  • Ma około 30 notowań za włamania i kradzieże.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki