FANDOM

Neptun Bird- Neptun to 7 ptak w Galactic Battles. Jego moc to Tsunami. Jest jednym z najpotężniejszych ptaków. 
Neptun
Poseidon Romanium
Personalia
Moc Wywoływanie Tsunami
Pierwszy Poziom: Neptun's Attack-1
Płeć: Męska
Gatunek: Neptuński Ptak
Lokalizacja: Neptun
Siła Duża
Wielkość: Duża
Autor: DarthMaul

Wygląd

Neptun jest jasnoniebieskim ptakiem. Ma granatowe dołki pod oczami, morskimi oczami. Na czole ma narysowany trójząb Posejdona. Ma cienkie brwi, a nad nimi starannie uczesaną grzywkę. Kształtem przypomina Poppy. Jego oczy są duże i płaczące, wyglądają jakby zaraz miał się rozpłakać, jednak tak się nigdy nie stanie. Ma piękny trójkolorowy ogon uczesany tak jak grzywka. Ma duży, granatowy dziób na którym są jeszcze kolory:cyjanowy i jasnoniebieski. Jego dziób jest jak 2,5/4 dzioba Hala. Ma granatowy brzuszek na którym są uczesane kosmyki koloru cyjanowego.

Zalety i Wady

Zalety

Neptun dobrze niszczy używając Tsunami. Działka bojowe wybuchają, co zwiększa niszczycielską moc Mistrza Wody, nawet bez użycia mocy jest dobry, ale przy użyciu mocy jest supersilny. Woda nie niszczy wszystkich materiałów, ale budowle świnek legną w gruzach pod takim napięciem. 

Wady

Niestety Neptun nie gwarantuje że wszystkie świnki zginą. Nie zniszczy też niektórych materiałów, a jego Tsunami to tylko fala, która czasami nie przebije się przez niektóre przedmioty i potrzeba większej ilości ptaków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki