FANDOM

New Friendship (z ang. Nowa przyjaźń) jest pierwszym odcinkiem Angry Birds Star Wars III Toons.

Strzeszczenie

Sylwia właśnie wraca do domu F-. Bardzo się boi, ale to nie koniec niespodzianek...

Historia

Sylwia wraca do domu z bardzo złą oceną ze sprawdzianu. Bała się kary od swojej samolubnej matki. Jednak przed jej dziobem stał portal do innego świata. Sylwia bez wachania do niego weszła. Ale tam było! I znalazła się w pięknym miejscu jak ze snu! Kiedy spojrzała w wodę, Była piękna! Ale była i bitwa. Przemieniona Sylwia pędziła w stronę pałacu, aby ratować swego przyszłego mistrza. Pojawiła się w środku bitwy. Przez jej ciało przepłynęła dziwna energia. I zdobyła hipper prędkość! Sylwia dzięki temu pokonała Maula i Qui-gon Jinna. Jednak Kenobi nie chciał dziękować jej, że uratowała wroga i chciał się na nim zemścić. Ale jego mistrz Jedi zabiera Maula i Sylwię ze sobą na Courusand. Na początku Yoda nie akceptuje ich, bo Sylwia jest za stara, a Maula, że jest lordem sithów. Sylwia wpada w gniew i rozpacz. Yoda ją pyta, z jakiej jest planety. Ona odpowiada, że z Ziemi. Maul mówi, że widział podobną do przemienionej Sylwii, kiedy był mały. Qui-gon Jin bada krew Sylwii i okazuje się, że ona jest bardzo, bardzo, bardzo wrażliwa na moc, bardziej niż Anakin. Dopiero po tej informacji Yoda pozwala Maulowi szkolić dziewczynkę, aby wprowadzać ją w tajniki jasnej, jak i ciemnej strony mocy. Na Naboo odbywa się parada ceremonii Sylwii. Przy tym ona zmienia swoje imię na Księniczka Padme Amisaia i zostaje królową i senatorem Galaktyki. Dwa lata później królowa odczuwa zakłócenia w mocy. Sara i Maul lecą na Courusand. Zam miała zabić Padme! Za Padme jest Jango, który sam ma ją zabić. Sara widząc to leci w stronę Jango i mocno go popycha. Jednak strzałka leci. Na szczęście Zam robi tornado i strzałka srzeliła w Jango. Ze statku wychodzi rozpaczony Boba. Padme mówi, żeby się nie martwił, bo na Courusand jest klinika bardzo wysokiej opieki medyczno-lekarskiej. Kilka lat póżniej znów odczuwa to zakłócenie i lecą na Darthomirę. W wiosce Sióstr Nocy Maul się przeraził, widząc Ferala duszonego przez Savage. Teleportacją, Maul starał się przywrócić bratu pamięć, jednak Ventress kazała i go zabić. Jednak Maul był sprytny dzięki teleportacji. Wtedy nadleciała Sarka. Złapała zabraka za rękę i odleciała z resztą i z pozwoleniem Talzin na uprawianie czarów. Znowu zakłócenia. Cała grupa leci na Tatooine. Trwa intensywna walka. Amisaia, dzięki magii, spowodowała tak, że Adi Gallia zaczęła kontrolować swoje ,,kucyki'' i z łatwością pokonuje Savage. Grupa znów leci, ale na Golden Island do aktywnego wulkanu,p gdzie znaleźli ledwo żywą Gale i polecieli do świątyni Jedi. Gale odzyskuje przytomność w pokoju Sary. Brakowało tylko jednego członka. W tym samym czasie na Kamino, Savage walczył z Palpatime o życie. Zabrak jakoś zrobił obrót o 360 stopni i odleciał. Była już cała grupa.

Ciekawostki

  • To kolejny odcinek, w którym przedstawiono przyjaźń ptasio-świńską.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki