FANDOM

Nowe Zlo to ptak wystepujacy w Angry Birds The Show.Jego supermoca jest strzelanie 3 ciemnymi piorunami.
Nowe Zlo (Nizz Zaler).png

Nizz Zaler

Ciekawostki

  • Jego prawdziwe imie to Nizz Zaler
  • Stal sie zly przez Świnie Ciemności
  • Jego ksywa wizela sie z imienia Nizz Zaler = Nowe Zlo
  • Ma mechaniczny ogon
  • Tworca zdradzil ze zginie i odrodzi sie jako nowa postac - Cyber Zaler
  • Jest pol ptakiem i pol ciemna energia czyli mutantem.
  • Ma 15 Lat

Historia

Poczatki

Nizz byl spokojnym ptakiem. Pewnego dnia znalazl tajemnicza plame ciemnej mazi. Dotknal jej i wyczul w sobie zlo. Na poczatku umial je kontrolowac. Z wiekiem zaczal napadac na banki i krasc kebaby. Jego mistrzem był sam wielki Bird exe. Jego mistrz zginął przez Cybirdo i Saw eka. Zostali oni wciągnięci do Czwartego Wymiary Świń Ciemności. Nigdy nie zostal skazany. W koncu spotkal Swinie Ciemnosci i zaczeli walczyc. Nizz zniszczyl go, ale okazalo sie ze to nie byla prawdziwa Swinia Ciemnosci. W koncu oszalal. Wzial swoja bluze z kapturem i z nowym imieniem Nowe Zlo, chce zniszczyc ptaki i swinie. W pewnym momencie swojego życia spotkał VYXZ Birda i stali się najlepszymi kumplani. Niestety potem ich przyjaźń została zniszczona przez ZXYV Birda, który wezwał Ptasią Policję i Nizz myślał, że to VYXZ. Nie wiadomo co się z nim dalej działo...

Angry Birds The Show Sezon Inwazja

Najpierw ukradł prąd w Piggy City Island i zwalił to wszystko na Drużyne Świń. Następnie pokonał ZXYV Birda i użył jego mocy Fireblasta, aby stworzyć podobnego do niego robota. Szybko został pokonany przez Franka. Następnie razem z Makarowem chciał zniszczyć zawarcie sojuszu świń i ptaków. Niestety Gaz i Price pokrzyżowali ich plany. Wysłał współpracownika w inne uniwersum. Nastpnie znów ukradł prąd w Piggy City Island i schował się w jego podziemnej bazie. Został znaleziony przez 6 bohaterów i "zabity" przez "Archae". Dokładniej wybuchł i ledwo żywego znalazły myślące cybernetyczne części. One go uratowały. Stracił prawie całą pamięć. Jedyne co pamiętał to co zrobiły mu ptaki. Chce się zemścić.

Angry Birds The Show Sezon Re-Evil

Po odbudowie zaczął sabotować imprezę z okazji pokonania go. Udało mu się. Następnie ulepszył moce i zaczeła mu przywracać pamięć. Później zrobił coś przez co "Archae" musiał go gonić. Jakiś czas później walczył z nim w kosmosie. Niestety bitwa zakończyła się remisem. Po tym incydencie Trzy Ptaki dowiadują się jego historii. Zaczyna sobi wszystko przypominać. Ptaki chcą ją zmienić, ale im się nie udaje. Jakiś czas później zawarł pakt ze Świnią Ciemności, a potem wysłał go do Wymiaru Ciemności.

Cyber Zaler.png

Cyber Zaler!!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki