Czy kiedykolwiek chciałeś stworzyć własnego Złego Prosiaka? Oto poradnik, który pokaże Ci, drogi userze, jak tego dokonać.

Krok 1 - pomysł

Tu potrzebna jest wyobraźnia. Najpierw zacznij od konceptu, czyli "szkicu" postaci najlepiej w umyśle. Teraz możesz wymyślić imię. Najlepiej, by było kreatywne. Oczywiście możesz zainspirować się czymś innym np. Superbohaterem, postacią realną, czy nawet sobą. UWAGA!!! Nie rób czegoś takiego jak np. powiedzmy:

Świnia pralka. Wygląda jak świnia zmutowana z pralką. Lubi prać. Jej moc to pranie brudnych gaci.

Takie artykuły będą od razu usuwane!!!

Krok 2 - tworzenie artykułu

Artykuł dobrze rozbudowany posiada Infobox, Informacje, ciekawostki, i inne drobnostki. Wzorowy artykuł powinien wyglądać np. Tak, Tak, bądź Tak. Oczywiście nie musisz zaczynać od takich rzeczy. Zacznij od krótkiego opisania postaci tj: Imię i czym jest. Tyle. Następnie umieść na stronie Infobox. Dodaje się go klikając guzik "Szablon" a następnie "Infobox postać". Wyświetli się tabelka, którą należy wypełnić. Po wypełnieniu boxu, przejdź do opisania charakteru, wyglądu zewnętrznego, mocy i ciekawostek, oddzielając informacje nagłówkami.

Krok 3 - rysunek

Aby pokazać innym, jak wyobrażasz sobie swą postać, narysuj ją. Możesz ją narysować np. Paincie, GIMPie... Nie ważne w czym. Ważne że w ogóle. Oto poradnik, który nauczy cię rysować. Jak wstawić obrazek do Infoboxu? W rubryce "Image" napisz:

[[Plik:nazwa pliku.rozszerzenie | szerokość]]

Przykładowy kod wygląda tak:

[[Plik:Moja swinia.png|260px]]

Krok 4 i ostatni - kategorie

Aby otagować swój artykuł, używamy kategorii. Dodajemy je klikając w "Kategorie". Aby stworzyć kategorie wpisz jej nazwę w pasek, który się wyświetli. Najpierw dodaj kategorię "Świnia" potem stwórz kategorię o twojej nazwie użytkownika. Możesz również dodać inne np: "Najsilniejsze" - jeżeli twoja świnia jest jedną z najmocniejszych, "Bossowie" - jeśli jest ostatecznym wrogiem jakiegoś etapu itd.

Tak wykonane artykuły będą cieszyły się dużą popularnością, zainteresowaniem i przychylnoscią ze strony Adminów. Pozdrawiamy!

Goku Black Rose 09:37, lis 11, 2016 (UTC)knij publikuj, i już!