FANDOM

Ptasia mafia
[[Plik:

Ptasia Mafia

Ptasia Mafia - Film Pierwszy

|250px]]
Założyciel Ojciec Mary
Lider/-ka Ojciec Mary (dawniej)

Krwawa Mary (dawniej) Nieznany lider (dawniej)

Pierwsze pojawienie Angry Birds: Akcja (seria)
Płeć Chłopaki i Dziewczyny
Gatunek Różne
Status Wyeliminowani
Siła Ogromna
Wielkość Ogromna
 Ptasia mafia - organizacja przestępcza założona przez ojca Krwawej Mary. Bardzo niebezpieczni. 

Historia

Zaczęło się od założenia ich grupy przez ojca Mary, który chciał przejąć świat (jak klasyczny złoczyńca) jednak był wystarczająco inteligentny, aby wiedzieć, że sam tego nie dokona dlatego założył tę organizację. Powoli werbował coraz więcej ptaków, którzy weszli na drogę przestępstwa z różnych powodów. Gość lubił rozrywki w klubach (stąd jego córka). Gdy umarł, rządy przejęła Mary, i zyskała sławę dzięki wprowadzeniu złotej ery w historii organizacji, mimo, że nie dowodziła długo. Grupa wystąpiła pod przywództwem nieznanego lidera i nigdy nie wróciła do dawnej świetności. Ostatecznie Hewijay rozbił ich organizację na dobre.

Najsławniejsi członkowie

Ojciec Mary

Był założycielem całej grupy, jednak nie był najlepszym liderem. Chodził po klubach nocnych, co poskutkowało posiadaniem córki. Zmarł naturalnie w wieku 71 lat.

Krwawa Mary

Ich najsławniejsza liderka. Słynęła z okrucieństwa (skąd jej przydomek) i wprowadziła złotą erę w historii mafii pomimo, że nie władała długo. Zginęła podczas swojej ostatniej akcji spadając razem z Yellow z dziesiątego piętra swojego własnego wieżowca. Zmarła w wieku 22 lat. 

Emoblue

Jeden z najwierniejszych popleczników Mary i jej ojca. Jest chodzącą zagadką, nigdy się nie odywa i nigdy nie wiadomo, co zrobi. Najbardziej tajemniczy członek organizacji. Nie wiadomo co się z nim stało po śmierci jego szefowej.

Yellow

Jedna z najlepiej wyszkolonych członkiń. W jednej akcji uległa wypadkowi i stała się cyber-ninja. Zginęła przez unik Koniatej Birdy gdzie razem ze swoją szefową spadła z 10-tego piętra wieżowca mafii.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki