FANDOM

Regulamin

czyli

zbiór zasad panujących na wiki

I. Regulamin

  1. Regulamin jest dokumentem, który zawiera opis zasad działających na Angry Birds Własne Ptaki Wiki.
  2. Obowiązuje wszystkich zarejestrowanych, jak i niezarejestrowanych użytkowników. Rozpoczęcie edytowania jakiegokolwiek artykułu na encyklopedii lub jakakolwiek inna działalność na wikii oznacza jego automatyczną akceptację. Nieprzeczytanie regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania! Każdy jest do tego zobowiązany, aby uniknąć zablokowania lub innych nieprzyjemności.
  3. Jednocześnie obowiązują na wiki globalne zasady użytkowania wytyczne przez Wikia.
  4. Administracja zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu w każdej chwili w celu jego poprawek, a użytkownika obowiązuje zapoznanie się z jego jak najbardziej aktualną wersją; jednocześnie administracja zobowiązuje się do poinformowania o aktualizacji użytkowników.
  5. Dotyczy wszystkich części Angry Birds Własne Ptaki Wiki, czyli artykułów, czatu, tablic użytkowników, blogów, komentarzy, forum itd.

II. Angry Birds Własne Ptaki Wiki

  1. Angry Birds Własne Ptaki Wiki jest miejscem do publikowania swoich fanowskich pomysłów związanych z kanonem Angry Birds.
  2. Pełni rolę miejsca ukazywania propozycji fanów Angry Birds, które składa się na artykuły; cała reszta, tzn. strony użytkownika, forum czy czat, jest jej dodatkiem, toteż nie jest na tej samej lub wyższej od niej pozycji.
  3. Nie jest oficjalną stroną gry, hostingiem zdjęć, serwisem społecznościowym, miejscem na reklamy lub treści prywatne, religijne, seksualne czy intymne.
  4. Każdy może ją edytować, jednak nieprzestrzeganie zasad zawartych w tymże regulaminie może doprowadzić do odebrania mu tych uprawnień i blokady.

III. Użytkownicy i administracja

  1. Przestrzegamy zasady netykiety obowiązującej na łamach całego Internetu, w tym nie przeklinamy, nie spam ujemy, nie grozimy innym użytkownikom i staramy się zachować kulturę.
  2. Zabronione są wulgaryzmy, spam , groźby, trolling, wywyższanie się nad innymi, zastraszanie, obrażanie, wymuszanie rang, oraz publikowanie treści nieetycznych, erotycznych, nielegalnych i niezgodnych z prawem RP.
  3. Strony użytkownika są jego własnością i nikt nie powinien ich edytować bez jego własnej zgody. Dozwolone są tylko poprawki ortograficzne, techniczne lub interpunkcyjne.
  4. Administracja nie może blokować za coś, o czym w regulaminie nie wspomniano, chyba że użytkownik otrzymał wcześniej stosowne upomnienie i ostrzeżenie.
  5. Nadużywanie uprawnień (dawanie blokad niewinnym osobom; niszczenie encyklopedii; działanie na szkodę wiki) rollbacka, moderatora czatu, administratora lub biurokraty jest niedozwolone i może doprowadzić do odebrania tych uprawnień lub całkowitej blokady.
  6. Do obowiązków administracji należy pilnowanie porządku, dbanie o jakość artykułów, pomoc użytkownikom, cofanie wandalizmów oraz karanie użytkowników według regulaminu.

IV. Artykuły oraz edycje

  1. Artykuły na Angry Birds Własne Ptaki Wiki muszą być związane z jej tematyką. Wszelkie informacje na niej zawarte powinny być zmyślone, lub fikcyjne
  2. Kategorycznie zabronione jest bezmyślne usuwanie poprawnej treści artykułów oraz zastępywania cudzych autorskich obrazów.
  3. Każdy artykuł powinien zostać dodany do przynajmniej jednej kategorii i nie można tworzyć nowej kategorii bez pytania administracji.
  4. Nie można edytować profilu jakiegokolwiek użytkownika bez jego pozwolenia. Dozwolone są jedynie wpisywanie się do przyjaciół lub wrogów, oraz edycje administrtorów.
  5. Nie wolno zmieniać nazw cudzych stron bez zgody administratora, albo moderatora.

VI. Czat, forum, blogi i inne

  1. Blogi utworzone przez użytkowników, które są za krótkie, niepotrzebne, pozbawione sensu i bez jakości mogą zostać usunięte bez powiadomienia.
  2. Na chacie zabronione są wulgaryzmy, spam , groźby, trolling, wywyższanie się nad innymi, zastraszanie, obrażanie, wymuszanie rang, prowokacje oraz publikowanie treści nieetycznych, erotycznych, nielegalnych i niezgodnych z prawem RP.
  3. Blogi nie służą do zadawania pytań typu: "Jaki jest wasz ulubiony ptak?". Od tego typu dyskusji jest forum . Na blogach można ogłosić nową fanowską grę/film/serial.
  4. Długość blokady może być różna i zależna m.in. od stażu użytkownika i wagi wykroczenia.
  5. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników wikii.

Regulamin wygenerowano na bezpośredniej podstawie DDZPPF Wiki.
</div>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki