FANDOM

Saturn Bird, Krono Bird- 5 ptaszek w Galactic Battles . Jego moc to Spinball i rzut pierścieniem. Jest bardzo potężnym ptakiem. 
Saturn
Saturn is My!
Personalia
Moc Spinball i Rzut Pierścieniem
Pierwszy Poziom: 2-Freezy Planet
Płeć: Męska
Gatunek: Saturniański Ptak
Lokalizacja: Saturn
Siła Duża
Wielkość: Średnia
Autor: DarthMaul

Wygląd

Krono jest średniego wzrostu. Jest pomarańczowy, ma srebrne piórka na brzuchu i srebrny dziób. Ma farbowane kilka piórek na brzuchu przez co są żółte. Ma wysokie czoło na szyczycie którego znajduje się wirujący znak świadczący o jego mocy. Ma czerwone oczy i krzaczaste piórka. Zawsze przy sobie ma swój pierścień-mgliste i świecące niebieskie koło które ma siłę elektryczną. Saturn ma dynamiczny wygląd i świdrujący wzrok świadzczący o tym że jest zawsze gotowy.

Zalety i Wady

Zalety

Krono bezbłędnie niszczy przy użyciu mocy wszystkie materiały oprócz diamentu. Po użyciu Spinballu może dojść w niedostępne miejsca, jeszcze używając pierścienia może zniszczyć osłabiony diament. Łatwo pokonuje świnie.

Wady

Saturn nie zniszczy diamentu i jest nieskuteczny przy Bossach. Nie może zabić bossa. Jeśli nie użyjesz Spinballa nie użyje on też pierścienia, bez tego jest tylko jak taki lepszy Chuck bez mocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki