FANDOM

Suprising Island Toons.png

Logo

Opis

Suprising Island Toons to kreskówka o Angry Bird'ach mieszkających na Suprising Island. Każdy jeden sezon ma mieć 10 odcinków. Trzy pierwsze sezony nie będą tematyczne, a w pozostałych sezonach odcinki są kontynuacjami poprzednich odcinków.

Ciekawostki

  • W pierwszym sezonie wszystkie nazwy odcinków są przez kogoś mówione, np. Poznaj >nas< lepiej (mówią to ptaki).
  • Odcinki drugiego sezonu mają tytuły składające się tylko z jednego słowa

Sezony

Sezon 1.

W sezonie 1 występują same ptaki.

Sezon 2.

Ten sezon skupia się na świniach.

Zdjęcia w kolejnych odcinkach

Lista Odcinków

  • Poznaj nas lepiej
  • Mogę się dosiąść?
  • Ja to ty
  • Ja, ja, ja i ja
  • Kiedy się boisz?
  • Moje!
  • Znajdź skarb
  • Ukryj to
  • Zrób to teraz
  • Biegnę, biegniesz, ona się zatrzymuje
  • Świnie
  • Mniam!
  • Karate
  • Auto
  • Kaszel
  • Determinacja

Odcinki

Sezon 1

Odcinek 1. Meet us better

To tak naprawdę nie odcinek tylko trailer. W nim wszystkie ptaki się przedstawiają.

Odcinek 2. Can I sit?

Na początku odcinka Famous Bird siedziała w parku na swoim kocu. Wokół niej siedziało mnóstwo innych ptaków- bogatych ptaków. Mimo to, ona siedziała spokojnie nie zwracając na nikogo uwagi. Nagle zobaczyła siedzącego na ławce ptaka, który bardzo się jej spodobał. Przeszła do niego przez tłum i zaczęła rozmawiać. On jej powiedział że taka sława nie może lubić tak skromnie żyjącego ptaka. Famous się zaśmiała i przytuliła ptaka. Ten się przedstawił jako BomboRed. Ona mu się przedstawiła, chociaż wiedziała że on ją zna. Nagle Famous całuje BomboReda i tu kończy się odcinek.

Odcinek 3. Me is you

BubbleStella spotkała się z The Blucks'em w sprawie dziwnej rzeczy którą znalazła w swoim ogródku. Kiedy oboje dotknęli urządzenia, powstały nowe mieszańce- BluStella i ChuckBbles. Oboje się zdziwili nawzajem swoimi wyglądami. Oboje zaczęli się obwiniać o tą zmianę. Obrazili się na siebie. BluStella zaczęła przy ptakach zachowywać się kobieco żeby zrobić wstyd Blucksowi (a raczej ChuckBblesowi) ponieważ była do niego podobna. Ptaki były zdziwione, a jednocześnie rozbawione. ChuckBbles Na nią się nadął i zaczął sam siebie obrażać. Zaczęli się zbłaźniać, ale nagle zaczęli się zmieniać w BubbleStellę i The Blucksa. Reszta ptaków się z nich śmiała, bo nie wiedziały o ich przemieszaniu. Po przemienieniu mieszańce się pogodziły, a znalezioną maszynę wyrzucili.

Odcinek 4. Me, me, me and me

The Bluck nie chce się wykąpać więc próbuje zmusić BomboReda żeby go nie mył, ale sam jeden nie potrafi nic wskórać. Próbuje znaleźć wsparcie wśród reszty ptaków, ale one też uważają że musi się wykąpać. Bluck szuka więc pomocy wśród świń, ale tylko jedna świnka się z nim zgadza, więc z powodu mniejszości Ptak rezygnuje z pomocy prosiaka. Wpada na pomysł, że zrobi Powstanie Przeciw Kąpieli, korzystając ze swojej mocy potrajania się. Więc się potroił, potem wszystkie trzy się potroiły, potem cała dziewiątka się potroiła, itd. Teraz mogło się udać. Więc cała gromada zebrała się i zaczęła protestować. BomboRed już miał się zgodzić kiedy wpadł na pewien pomysł. Postanowił wykąpać wszystkie Blucksy na raz, żeby i były czyste i żeby prawdziwy The Bluck miał nauczkę-musiał się myć ponad tysiąckrotnie.

Odcinek 5. When are you scared?

BomboRed rzucał frisbee z Blucksem, kiedy zza Blucksa wyskoczyła BubbleStella. BomboRed się wystraszył, a Bluck ziewnął. Potem, gdy pomagał TereTyldzie na jego głowę spadła tarantula. TereTylda zemdlała, a Bluck powiedział zauważonej przez niego BubbleStelli "To nie mogło ci się udać". Następnie widać Blucksa ziewającego przy BubbleStelli ponownie. Potem pojawiały się różne rzeczy, którymi Bubblestella straszyła Blucksa, a on ciągle ziewał. Ostatnim pomysłem BubbleStelli było podłożenie dynamitu, którego dźwięku przestraszy się Bluck. To też nie zadziałało, tylko trochę Blucksa pobrudziło. Nagle przyszedł BomboRed i podniósł szczotkę do mycia i mydło. To TEGO wystraszył się Bluck. Niestety, BubbleStella tego... nie zauważyła! :D:D:D

Odcinek 6. Mine!

Bluck siedział na Happy Island, gdy usłyszał dziwny odgłos. Okazało się, że BubbleStella wtargnęła na wyspę, kiedy była zarezerwowana dla Blucksa. On ją wyganiał, ale ona nadal się bawiła. Gonił ją po wszystkich atrakcjach: na zjeździe do wody ona odskoczyła, a on wpadł do wody, na dodatek łódka którą się tam pływa uderzyła go w głowę. Na diabelskim młynie wspinał się do niej, kiedy ona odskoczyła, siedzenie się zakołysało i Bluck spadł na ziemię. W tunelu zakochanych on płynął, kiedy ona skoczyła na niego, cmoknęła go w policzek i uciekła śmiejąc się. Gonił ją do dokładnie 23:59 i wtedy ją złapał. Nagle wybiła północ, a wtedy wszystkie ptaki przypłynęły na wyspę, ponieważ wtedy skończył się czas rezerwacji Blucksa. Bluck został stratowany przez ptaki i wtedy kończy się odcinek.

Odcinek 7. Find the treasure

BomboRed przechadzał się po przystani, kiedy nagle zobaczył zwój papieru. Kiedy go rozwinął zobaczył rysunek Suprising Island i krzyżyk na niej. Domyślił się, że to mapa SKARBÓW- dlatego zaczął poszukiwania. Potem widać sceny w których BomboRed: wspina się po górach, płynie jeziorem, bije świnki i płynie kajakiem. Gdy znajduje się w miejscu w którym na mapie postawiony jest X nie zauważa żadnego krzyżyka. Szuka pod skałą, pomiędzy drzewami, na drzewach, w norze i na niebie. Na czubku drzewa znajduje X. Wspina się tam, a gdy tam jest wchodzi do dziupli obok której postawiony jest X. Znajduje skrzynię i ją odchyla,(bo już była otwarta) ale w środku znajduje kawałek papieru. Od razu papier wyrzuca i wraca spowrotem do domu ze smutną miną. Nagle spadający papier odwraca się, a na drugiej stronie... Jest wypisany czek dla znalazcy na zawsze o wartości CZTERDZIESTU DZIEWIĘCIU BILIARDÓW PTASICH RUPLI!!!

Odcinek 8. Hide it

Bluck dostaje od BomboReda skrzynkę i każe ukryć ją przed BubbleStellą. Można się spodziewać że BubbleStella to słyszała i była ciekawa co jest w skrzynce. Zaczęła śledzić Blucksa. On podszedł do TereTyldy i kazał jej schować skrzynkę. Ona dała ją Famous Bird, a ona BomboRed'owi. On zdziwił się, że nie Bluck tylko Famous dała mu skrzynkę. Zezłościł się na Blucka gdy nagle skoczyła na niego BubbleStella. Złapała skrzynkę i zaczęła się śmiać. BomboRed powiedział jej, że to jej prezent urodzinowy. Ona zaskoczyła się, bo zapomniała o urodzinach. Otworzyła skrzynkę, a w niej ... nic nie było! BomboRed powiedział, że śledzenie Blucksa miało być niespodzianką, bo wiedział, że Bluck chodzi po ciekawych miejscach, a Bluck wszystko spaprał. BubbleStella się ucieszyła i zaczęła płakać ze wzruszenia. BomboRed każe Blucksa tym, że ma zakaz zabawy na przyjęciu.

Odcinek 9. Do it now

BomboRed prosi Blucksa żeby pomógł mu znaleźć pupila, a potem go złapać. Potem widać scenę, w której Bluck czeka na znak od BomboReda, na który ma skoczyć na zwierzątko. Zamiast się skupić myśli nad wynikiem konkursu sportowego w którym grał. Wtedy BR daje znak. Bluck tego nie zauważa. Potem drugie podejście. Tym razem Bluck się skupia. Gdy BomboRed daje znak Bluck skacze, ale… w przeciwnym kierunku. Trzecie podejście. BomboRed daje znak, a Bluck krzyczy „teraz się uda”! Płoszy tym samym pupila. Potem widać następne podejścia i za każdym razem Bluck’owi nie udaje się. 28 podejście. BomboRed daje znak, a Bluck znowu krzyczy. Wtedy BomboRed postanawia skoczyć na pupila gdy ucieka. Wtedy wykonuje tą czynność. Łapie zwierze, a wtedy zauważa, że to nie jego pupil. Był on cały czas obok Blucksa. Wtedy BomboRed krzyczy, żeby Bluck go przyniósł, a on znów nie słyszy. Wtedy pupil ucieka.

Odcinek 10. I run, You run, She stop

TereTylda siedziała w ogródku, kiedy nagle Bluck zawiadamiał wszystkich o wyścigu. TereTylda postanowiła też się zgłosić. Potem widać jak BomboRed, Bluck i BubbleStella czekają na starcie na rozpoczęcie wyścigu, gdy nagle zasłania ich cień. To TereTylda. Wszyscy są zaskoczeni, kiedy nagle słychać Na Miejsca, Gotowi, START!!! Wszyscy ruszyli. Jednak TereTylda nie mogła się uszyć. Pchała dziób do przodu żeby się przechylić i polecieć. Wtedy jej się udaje. Spada jak torpeda. Przegania Blucka, potem BomboReda i wreszcie leci dziób z dziobem z BubbleStellą. Wtedy ją też przegania. Krzyczy, że wygrała jak żółw z królikiem. Nagle przed metą zatrzymuje się. I wtedy przez metę przebiega Bluck i BomboRed, którzy nagle wyprzedzili BubbleStellę. BomboRed popycha lekko TereTylde i wtedy ona też przechodzi linię mety. Żółw zdobywa trzecie miejsce, a zając ostatnie. TereTylda się ucieszyła i wtedy odcinek się kończy.

Sezon 2

Odcinek 11. Pigs

To trailer sezonu 2. Tu witają się świnie.

Odcinek 12. Yum!

Mum Pig jest w trakcie robienia obiadu. Gdy kończy obiad wygląda jak zupa z odcinka Gordon Bleugh (Angry Birds Toons). Kiedy podaje jedzenie dziecku którym akurat się opiekuje, ono ucieka. Potem widać scenę w której Mum robi "samolocik" z łyżeczki. Dziecko zamyka usta bardzo mocno... i ucieka. Następnie Mum daje mu lizaka do którego środka włożyła obiad. Dziecko wyczuwa zapach zupy w lizaku więc ucieka. Potem strzela w dziecko z armaty którą naładowała zupą. Dziecko robi uniki i oczywiście ucieka. Mum idzie na terytorium ptaków. Kiedy one ją widzą atakują. Zatrzymują się, gdy mówi: Dziecko nie je zupy! Potem prosi ptaki, żeby nastraszyły dziecko, aby zjadł obiad. Ptaki patrzą na siebie nawzajem ze zdziwieniem. Scena przechodzi do domu Mum Pig. Dziecko patrzy na obiadek, a potem na ptaki. Zaczyna zbliżać język do zupy, kiedy nagle wciska ją do dzioba BomboReda. Wtedy on mówi: To smakuje jak zupa TereTyldy!!! Kiedy spogląda na TereTyldę mówi: Bez urazy. BomboRed wypluwa zupę której jeszcze nie połknął i ucieka mówiąc: Odwrót!!! Reszta ptaków też ucieka. Mum Pig się zdziwiła i wtedy kończy się odcinek.

Odcinek 13. Karate

Mała świnka chodziła sobie wokół jeziora, gdy nagle znalazła opaskę na oczy. Postanawia założyć ją na czoło. Wtedy obraz staje się szary. Scena przechodzi do domu Mum Pig. Karate świnia łamie na kawałki bardzo twardą galaretkę jaką Mum zrobiła. Ona się popłakała. Potem gdy Older Pig nie potrafił znaleźć księżyca patrząc przez lunetę, Karate świnka ugięła ją w stronę księżyca kopniakiem. Idzie sobie. W tym momencie luneta się łamie. Potem gdy karateka szedł polanką zobaczył jajka i postanowił je zdobyć sztuką karate. Potem widać jak uderza Blucksa, potem BomboReda i BubbleStellę, kiedy nagle zatrzymuje się przy TereTydzie. Ona nagle wyciąga pas karate, choć można by było się tego spodziewać po Blucksie. Kiedy mała świnka skacze, TereTylda ją uderza wcale się nie ruszając. Wtedy małą świnkę odbija BubbleStella do BomboReda, on do Blucksa, a ten go wyrzuca do domu Mum gdzie siedział też Older Pig. Wtedy obraz staje się czarny i słychać odgłosy walki. Tu kończy się odcinek.

Odcinek 14. Car

Trzy świnki przechodziły po terenie ptaków, gdy spotkali Older Piga. Zobaczyły że majstruje przy jakiejś maszynie. Świnki zachichotały i zaczęły się zakradać. Kiedy zobaczyły koło wiedzieli że to auto. Kiedy Older zaczął chrapać świnki zaczęły śpiewać kołysankę, a Older wtedy zasnął. Prosiaki wskoczyły naraz do pojazdu, a auto je wyrzuciło. Nieco zaskoczone ponowiły próbę, lecz stało się to samo. Zaczęły się kłócić że to przez tuczę pozostałych auto ich nie lubi. Wtedy Older Pig wstał i krzyknął: on idzie!!! Świnie nie wiedziały kto, do puki nie zauważyły BomboReda. Ten krzyknął do Older Piga: mówiłeś że nikt nie przyjdzie!!! Prosiaki nie wiedziały o co chodzi. Older powiedział, że znalazł auto, które BomboRed kazał mu później ulepszyć, bo inaczej by go pobił. Świnki się spytały po co BomboRedowi samochód. On powiedział, że do... unicestwiania świń które wchodzą na teren ptaków. Świnki nie wiedząc, że chodzi o nich powiedziały: Older Pig, bardzo nam cię szkoda. Wtedy samochód zmiótł trzy prosiaki i wystrzelił świnie na ich teren. Wtedy jedna świnka powiedziała:On chyba mówił o nas...

Odcinek 15. Cough

Mum Pig opiekowała się dzieckiem. Wyszła z nim do parku, bo dzień był słoneczny. Kiedy już tam byli opiekunka usiadła na ławce, a wtedy zaczął wiać wiatr. Wtedy po pięciu sekundach od przyjścia Mum z dzieckiem wrócili do domu. Kiedy wiatr przestaje wiać dziecko wychodzi z domu ciągnąc jednocześnie Mum Pig. Kiedy dziecko usiada do piaskownicy zaczyna wiać od nowa. Znowu wracają do domu. Kiedy przestaje wiać, dziecko chce wyjść znowu, ale Mum powiedziała, że się przeziębi i będzie miało kaszel. Dziecko nie słucha i wychodzi na dwór bez Mum. Mum daje mu nauczkę i zamyka drzwi. Czeka chwilę, a kiedy nie widzi na dworze wiatru, otwiera drzwi żeby się upewnić. Wtedy dziecko wskakuje do domu i zamyka drzwi, kiedy Mum jest na dworze. Zaczyna mocno wiać, a odcinek kończy się kiedy Mum od wiatru dostaje kaszlu.

Odcinek 16. Determination

Mum przechadzała się po parku mówiąc o wszystkich i wszystkim że jest głupie. Wtem powiedziała: głupie... czym jesteś dziwna rzeczy? Wtedy pomyślała: poproszę Older Piga, żeby poprosił kogoś kto poprosi kogoś, żeby ten ktoś kogo ktoś poprosił poprosił jakiegoś wynalazcę który pomoże jej pomóc odkryć co to za rzecz(Mum jest zdeterminowana). Potem pokazane są scenki w których Mum mówi to Older Pigowi, ten komuś kto potem mówi komuś, kto potem powiedział jakiemuś wynalazcy, który potem przynosi do Mum urządzenie które nazwał: Sprawdzaczodoczegosłużyznalezionyprzezmumwynalazekator (SDCSZPMW-ator). SDCSZPMW-ator nie potrafił odkryć co to za urządzenie, przez co się przegrzał i zaczął mówić zupełnie przypadkowe rzeczy. Wtedy pojawiła się pewna mała świnka i powiedziała: O, to tutaj jest mój expres do kawy. Mum się zdziwiła i powiedziała: Co to expres? a wynalazca powiedział: Co to kawa? W tle rozbrzmiewa śmiech i odcinek się kończy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki