FANDOM

Total Drama Angry Birds to serial na podstawie Totalnej Porażki i postaciach znajdujących się na tej wiki.

Total Drama Angry Birds.jpg

Logo serialu

2 sezon odbywać się będzie pod nazwą The Most Angry Wins!

Postacie

Ptaki

Świnie

Drużyny

Śpiewajace jaszczury

Znikające kameleony

Bez Drużyn

Prowadzący

Goście spacjalni

Odcinek 8 - Barney

Odcinek 9 - Magik, Matylda, Starlys

Odcienk 12 - Barney, Neatagodan, Raybird, Jouliette i wszyscy co odpadli

Odcinek 16 - Joe

Odcinek 23 - Wszyscy, co odpadli, Benda

Odcinek 24 - Wszyscy, co odpadli, Benda, Gross

Odcinek 25 - Wszyscy, co odpadli, Joe, Gross

Nagroda

Starymi nagrodami za wygraną są:

  • 1.000.000 monet/nasion
  • Byt we wszystkich fanowskich grach, filmach, serialach na tej wiki od daty zakończenia serialu na zawsze.
  • Super nasiona

Nowymi nagrodami są:

  • 1 milion monet/nasion
  • Prywatny jacht
  • Prywatna wyspa marzeń

Zasady

  1. W każdym odcinku ktoś może odpaść z programu
  2. Wyzwania trzeba ukończyć
  3. Są 2 drużyny

Treść

Odcinek 1 - Wita..., a zresztą nieważne.

Ptaki i świnie docierają na wyspę. Meriun przedstawia je po koleji. Nadchodzi pierwsze wyzwanie - bieg z przeszkodami. Na mecie Meriun mówi kto jest w jakiej drużynie. Nadchodzi 2 wyzwanie. Tym razem jest to...zbijak. Jaszczury prawie wygrały, ale Król Świń stchórzył, przez co wygrały kameleony. Na głosowaniu odpada......Terence!

Odcinek 2 - Zimny jak lód.

Kameleony i jaszczury nagle budzą się rano. Zamiast Meriuna pojawia się jego najlepszy przyjaciel Arczi. Każe im ślizgać się przez kilmetr i nie upaść. Udaje to się Corporal Pig. Kameleony dostają ułatwienie w postaci super ufortyfikowanym zamku. Zadanie polega na trafienie wszystkich przeciwników. Wygrywają jaszczury. Kameleony podzczas eliminacji odsyłają ... Leo bird!

Odcinek 3 - Tak to już jest w tym Show!

Kolejny dzień. Meriun podaje kolejne wyzwania. Tym razem trzeba znaleźć rzadki kwiat na wyspie Śmierci. Następnie trzeba znaleźć pod wodą klucz. Później na wyspie drużyny znaleźć mapę skarbów. Potem tylko znaleźć i odkopać skrzynię. Mimo, że to Kameleony otworzyły skrzynię to jaszczury wygrywają. Kameleony przegrały, bo nie znalazły kwiatu. Podzczas eliminacji odpada... Fat Pig!

Odcinek 4- Znikający przyjaciele

Następne wyzwanie. Teraz Meriun każe drużynom przynieść jego ulubiony fotel, który jest na wyspie kości. Podczas wyzwania zaczynają ginąć ptaki i świnie. Kameleony zaczęły szukać przyjaciół, a jaszczury szły dalej. Pomimo tego to przypadkiem Stella znalazła fotel. Zawiozła go na obóz i wróciła poszukać przyjaciół. Jaszczury cały czas szukały, aż został tylko Starlys. Podzczas, gdy kameleony się odnalazły i wróciły do domu, to jaszczury zostały wyrzucone na brzeg przez nosorożca. Podczas ceremonii jaszczury wywalają...Starlys!

Odcinek 5 - Beznadziejni budowniczy

Meriun ma ochotę na kąpiel. Każe drużynom zbudować jacuzzi. Kto zbuduje lepszy, ten wygra. Wygrywają kameleony. Podzczas ceremoni jaszczury wywalają...Króla Świń!

Odcinek 6 - Powrót do grzebania

Meriuna nie ma. Za to Arczi się pojawia. Mówi, że jest spacjalny klucz, gdzieś na wyspie. Ten klucz otwiera skrzynię. w Skrzyni jest brelok, który pozwala być nietykalnym (nie można na niego głosować) na 3 kolejne odcinki. Jeżeli pokażesz to, gdy na ciebie zagłosują i pokażesz brelok. Zostajesz w programie, a odpada wtedy osoba, którą sam wybierze. Kluczy jest 10, skrzyń 5, z czego z brelokiem są 2. Wyzwanie to odnaleźć Meriuna. Zrobiły to bardzo łatwo Kameleony, tak, znowu. Hal znajduje klucz. Podczas ceremonii jaszczury wywalają...Hala! Okazuje się, że Hal miał klucz do skrzyni z brelokiem, jednak wziął go ze sobą w drodze powrotnej.

Odcinek 7 - Załogo ahoj

Meriun budzi wszystkich nagłym gwizdem. Obie drużyny póżniej słuchają Arcziego. Mówi, że mają sklekotać własną łódkę. Kto ją zrobi pierwszy ten dostanie ułatwienie. Jaszczury nareszcie wygrywają, dzięki Voldrunowi. Ułatwieniem jest łódka z super silnikiem. Drugim zadaniem jest nurkowanie i znalezienie kawałka metalu. Zalana świnia przegrywa, przez swój pech. Jaszczury wygrywają. Kameleony wywalają...Zalaną Świnię! Klucze znaleźli: Ptak Calculon i Minion Pig.

Odcinek 8 - Konkurs Talentów

Kolejny dzień. Tym razem jest nowe wyzwanie. To konkurs talentów. Jako gościa specjalnego Meriun zaprosił Barneya. Arczi, Meriun i Barney są jurorami. Kameleony jako taletny wybierają Ptaka Calculona i Stellę. Jaszczury wybierają Voldruna i Belllę. Z jaszczurów Arcziemu i Barneyowi nie spodobał się Voldrun. U kameleonów, talent aktorski Ptaka Calculona wygrał. Niestety jaszczury muszą kogoś wywalić. Tym kimś jest...(dramatyczna pauza)...Voldrun!

Odcinek 9 - A powróci...wspinaczka

Następny dzień rywalizacji. Jaszczury są zdołowane, bo połowa ich drużyny odpadła. Jednak Arczi przyprowadza Hala, Matyldę i Starlysa. Okazuje się, że ta trójka da im wyzwanie. U kameleonów był to Meriun. Obie drużyny dostały jednak zadanie wspięcia się na górę. Pierwsze dotarły Jaszczury, przez co wygrywają. Do jaszczurów powraca Hal. Mimo to kameleony muszą wywalić 2 uczestników. Tymi co odpadną są...Corporal Pig i Stella.

Odcinek 10 - Zmiana miejsc

Kolejny dzień => kolejne wyzwanie. Tym razem jest to zabawa w krzesełka. Po krótkiej rozgrywce pierwszą rundę wygrywają kameleony, dzięki Fry Bird'owi. Po tej rundzie na chwilę uciekaja Hal i Marcus Pig. Jal znalazł skrzynię i brelok. Marcus Pig znalazł odpowiedni klucz, skrzynię i brelok. Po drugiej rundzie wygrywają znowu kameleony. Podczas ceremoni jaszczury pragną wywalić Hala, przez to, że się nie zjawił. Hal pokazuje brelok. Według zasady breloku to druga osoba odchodzi, a nią był...Douglas Pig!

Odcinek 11 - Lubie Budowanie

Bez wstępnego przedłużania. Arczi i Meriun każą drużynom zbudować dom. Kameleony zrobiły to szybko dzięki Ptakowi Calculonowi i Chase Bird'owi. Drugie zadanie to zbudować most. Znowy wygrywają kameleony. Tym razem wypada...Bellla! Jednak Hal zaczyna denerwować Meriuna i Arcziego, więc on też wypada z programu.

Odcinek 12 - Specjalny fanowy odcinek

Dzisiaj zamiast normalnego odcinka pokażemy odcinek specjalny! Dzisiaj ktoś wróci do programu. Odcinek prowadzą: Barney, Raybird, Neatagodan i Jouliette. Ktoś wróci do programu. Są wyzwania, dzięki którym ktoś wróci do programu. Połowa odstępuje tego zasczytu, ale nie Hal. Jeddnak on odchodzi już w pierwszej konkurencji. Wygrywa...Terence. prócz tego jest też wyzwanie drugiej szansy. 2 ptaki i 1 świnia wrócą również. Wszyscy dostali puszki. Nawet prowadzący. Do programu Wracają...Raybird, Jouliette i Król Świń!

Odcinek 13 - teraz nie zostanie nikt.

W kolejnym dniu Terence, Raybird, Jouliette i Król Świń pojawiają się. P.o przydzieleniu drużyn reszta przychodzi. Meriun zapowiada jedyne zadanie dzisiaj - konkurs koków do wody! Drużyny są zachwycone zadaniem. Wygrywają kameleony (po raz kolejny z rzędu) i mogą wywalić kogoś z przeciwnej drużyny. Wybierają.................Douglas Pig!

Odcinek 14 - Osiąganie Gwiazd

Bez zbędnego przedłużania, Nowe wyzwanie - łapanie gwiazd na wyspie. Zaczynają jaszczury. Nie znajdują tylko jednej. Następnie kameleony. Im brakuje dwóch. Uważa się to za remis. Teraz trzeba te gwiazdki dzięki procy wystrzelić. Przy tym zadaniu znów wygrywają jaszczury. Trzecie i ostatnie wyzwanie - bitwa z bronią, którą zrzucono. Brońmi jest: papier toaletowy, kartka papieru, gumka do włosów i kluczyk. Tę rundę wygrywają jednak kameleony. Na ceremoni wypadnięcia z programu wylatuje..........Król Świń!

Odcinek 15 - Nic nie trwa wiecznie.

Meriun stworzył potop wyspy. Ptaki nie wiedząc co robić automatycznie wchodzą na coś wysokiego. Zadanie brzmi:Kto przetrwa powódź najlepiej, to jego drużyna wygrywa. Po kilku godzinach zostają tylko:Raybird, Jouliette i Ptak Calculon. Powódź jednak znika. Meriun każe wylać kogoś z każdej drużyny, ale nie Raybirda, Ptaka Calculona i Jouliette. Odpadają: Drużyna kameleonów - Marcus Pig, ale on pokazuje brelok, więc wypada Fry Bird! Drużyna jaszczurów - Terence!

Odcinek 16 - Totalna porażka i matematyka

Meriun zapowiada konkurs z matmy. Pytania będzie dawać Joe Podczas niego nikt prócz Jouliette i Ptaka Calculona nie odpowiedział dobrze na pytanie. Wygrywają jaszczury (wreszczie!). Z kameleonów odpada Chase Bird.

Odcinek 17 - Koniec z drużynami!

Meriun rozwiązuje drużyny i na 3 miejsce prowadzącego daje Barneya! Wyzwaniem dnia jest przeprawa przez wojskowy tor przeszkód. Raybird dzięki swojej lewitującej głowie wygrywa. Marcus Pig i Raybird są nietykalni, ale wywalają...Bree Bird!

Odcinek 18 - Koniec z kłótniami!

Meriun budzi do wyzwania tylko tych, co są z kimś pokłóceni. Następnie budzi całą resztę. Wyzwaniem będzie składanie roweru i przejazd dookoła wyznaczonej trasy. Na całej wyspie są rozsiane różne elementy. Wygrywa w budowaniu Jouliette, dzięki czemu nie musi się ścigać i ma zapewnioną nietykalność. Mom Pig tworzy super wypasiony rower, którym pierwsza dotarła na metę w 2 minuty. Ostatnim zawodnikiem jest Marcus Pig, ale tu niespodzianka. Nikt nie odpada!

Odcinek 19 - Super Hot-Dogi!

Dziesiejszym wyzwaniem okazuje się być konkurs na zrobienie jak najlpeszych Hot-Dogów. Trzeba też ich zrobić jak najwięcej. Arczi pokazuje jak się to robi. Wygrywa Minion Pig! Przez co wszyscy głosują kogo wywalić. Odpada...Mom Pig!

Odcinek 20 - A odpaść ma...

Mamy poniedziałek. W tym dniu wszyscy zawodnicy są zmęczeni. Nie chcą żadnego wyzwania, ale nic z tego! Kolejne wyzwanie to...El Gladiatore! Na arenie po kilku rundach odpadł Minion Pig, więc wypada z programu, ale to nie wszystko! Drugie miejsce zajął...

Odcinek 21 - Krótki odcinek

...Ray Bird! Ponadto, zawodnicy, którzy odpadli mają możliwość wyboru, kto ma odpaść. Decydują się na...Ray Birda.

Odcinek 22 - Podwójna Seria

Meriun zapowiada kolejne wyzwanie. Jest nim gra w kręgle. Jednak kręgle to kula otoczona jadowitymi wężami, a pachołki to groźne krety. Na początku rzuca Ptak Calculon. Jemu jad węża nic nie robi. Po pierwszym rzucie zostają mu 2 krety. Po drugim rzucie trafia i ma SPARE. Jouliette po dwóch rzutach i 4 ugryzieniach trafia 8 kręgli. Marcus Pig zbił tylko 7 kretów. Adam Bird kompletnie sobie nie radzi i zbija tylko 2 krety. Ptak Calculon ma Nietykalnosć. Na Ceremonii eliminacji odpada...Adam Bird!

Odcinek 23 - Raz, Dwa, Trzy, Giniesz ty!

Meriun mówi, że w dzisiejszym wyzwaniu nikt nie odpadnie! Ale ten kto wygra, będzie mieć ułatwienie w kolejnym wyzwaniu. Jednak na nieszczęście ktoś w tym wyzwaniu stanie się poszkodowany. Wyzwaniem jest znalezienie jaskini i pokonanie w niej czterech odpadłych zawodników. Każdy ma własną jaskinię. Pierwszy znajduje Marcus Pig. Potem znajduje Jouliette. Ptak Calculon nie znalazł, ponieważ wyszerpały mu się baterie. Marcus Pig spotkał Terenca! Po prostu preszedł obok niego, przez co Terence spadł do lochów. Jouliette spotkała Skarbelkę. Ta ucieszona, że to nie Benda od rau ją przepuściła, ale sama spadła do lochów. Ptak Calculon wypadł z zabawy. Zostają Jouliette i Marcus. Meriun zapowiada, dlaczego nie było odpadania w tym odcinku. Dlatego, że to jest dwuodcinkowe wyzwanie!

Odcinek 24 - Prawie i byłby finał!

Na początku odcinka, widzimy Arcziego i Meriuna w lochach. Wraz z nimi są: Ptak Calculon, Skarbelka, Terence, Adam Bird i Zalana Świnia. Meriun mówi, że jest ich tutaj więcej, ale jeszcze 6 osób jest nad nimi, w jaskiniach.

Marcus znajduje Starlysa. Ten w niego strzela, ale Marcus odbija pocisk, przez co Starlys aktywuje przycisk i obaj spadają na niższy poziom jaskini. Tam wielka packa na muchu wyrzuca Starlysa z komnaty, a potem podłoga się rozsuwa i Starlys wpada do lochów. Jouliette spotyka Gross'a. Ten ją przepuszcza, ale sam spada do lochów. Następnie, Marcus znajduje Hala. Marcus mówi "idź sobie", a Hal go posłuchał., przez co spadł do lochów. Jouliett spotyka Stellę. Ta puszcza bańki na siebie i ją. Wiatr popycha Jouliette do wyjścia, a Stella lata dalej. Nagle ze ściany wysuwa się igła i przebija bańkę Stelli. Podłoga się rozsuwa i Stella spada do lochów. Marcus psotyka nagle Bendę! Podchodzi do niej, ale Benda otwiera dziób i go je. Jouliette spotyka Barneya. On mówi, że przegrała, bo tak i Jouliette spada do lochów. Nikt nie wygrał!

Meriun, Arczi i Barney mówią daczego pojawiła się tam Benda. Stało się tak, ponieważ był turniej, kto wystąpi w wyzwaniu. Brakowało zawodnika, i wzięli Bendę. Wygrała ona, ponieważ zjadała kolejnych zawodników. Wygrana był powrót do programu. Skoro nikt nie wygrał, to znaczy, że Benda idze do programu!

Odcinek 25 - A wygrywa...

Meriun budzi czterech finalistów. Mówi im, że jest zmiana w nagrodach. Zamiast bytu we wszystkich fanowskich gracz i super nasion, jest prywatny jacht i wyspa marzeń. Mówi, że wyzwanie to przetrwanie najdłużej jak się da na latającym statku, wśród których są groźne smoki. Wygrywa ten, kto najdłużej zostanie. Na finał przychodzą wszyscy, co byli w tej Total Dramie.

Na początku wszyscy stawiają opór. Na każdego przypadają 2 smoki. Każy ma własmy statek powietrzny i może pszeszkadzać innym. Benda je 2 smoki. Nagle przychodzi burza. Marcus strzela w statek Bendy, przez co sie uszkadza, ale ta skacze na jego statek. Piorun nagle trafia w Bendę i dostaje "Ultimate power", dzieki czemu je wszystko z prędkością karabinu maszynowego, wydając przy tym odgłosy piły mechanicznej. Je cały statek Marcusa, pzrez co odpada. Wszyscy biją brawo Bendzie. Ptak Calculon pokonuje pierwszego smoka, za to Jouliette sobie nie radzi. Benda i Ptak Calculon uciekają na statek Jouliette. Nie wiadomo kto wygra. Po głosowaniu, okazuje się, że wygrywa Benda! Wszyscy zawodnicy ustawiają się na podium. Benda może kogoś upokorzyć z zawodników, którzy wzięli udział w serialu. Wybiera Hala! Okazuje sie, że tylko Benda zdobyła głos. Wygrywa wszystko! W tym samym czasie Ptak Calculon, Hal, Jouliette i Marcus Pig spadają do lochów.

Odcinek i kto odpadł

Kto odpadł w jakim odcinku
odcinek kto odpadł
odcinek 1 Terence
odcinek 2 Leo bird
odcinek 3 Fat Pig
odcinek 4 Starlys
odcinek 5 Król Świń
odcinek 6 Hal

odcinek 7

Zalana Świnia
odcinek 8 Voldrun
odcinek 9 Corporal Pig i Stella
odcniek 10 Douglas Pig
odcniek 11 Bellla i Hal
odcinek 12
odcinek 13 Douglas Pig
odcinek 14 Król Świń
odcniek 15 Fry Bird i Terence
odcinek 16 Chase Bird
odcinek 17 Bree Bird
odcinek 18
odcinek 19 Mom Pig
odcinek 20 Minion Pig
odcinek 21 Ray Bird
odcinek 22 Adam Bird
odcinek 23
odcinek 24
odcinek 25 Marcus Pig, Jouliette , Ptak Calculon, Hal

Wyzwania

Tu są wyzwania jekie były w serialu

odcinek 1

bieg z przeszkodami i zbijak

odcinek 2

Śłizgawka i bitwa fortów

odcinek 3

Szukanie skarbów

odcinek 4

szukanie fotela na wyspie kości

odcinek 5

budowa jacuzzi

odcinek 6

Szukanie Meriuna

odcinek 7

Robienie łódki i znajdowanie kawałka metalu

odcinek 8

Konkurs talentów

odcinek 9

Wspinaczka po górze

odcinek 10

Gra w krzesełka

odcinek 11

Budowanie domu i mostu.

odcinek 12

brak wyzwań

odcinek 13

Konkurs skoków do wody

odcinek 14

Szukanie gwiazd, strzelanie z procy i bitwa w śmieciach

odcinek 15

Przetrwanie sztucznej powodzi

odcinek 16

konkurs matematyczny

odcinek 17

wojskowy tor przeszkód

odcinek 18

Składanie roweru i wyścig

odcinek 19

Robienie Hot-Dogów

odcinek 20

El Gladiatore

odcinek 21

Brak wyzwań

odcinek 22

gra w kręgle

odcinek 23

Szukanie jaskiń

odcinek 24

Bitwa w jaskiniach

odcinek 25

Walka ze smokami na statkach powietrznych

Więcej z Fandomu

Losowa wiki