FANDOM

W tym uniwersum rozgrywa się Angry Birds The Show i Angry Birds The Show: Tajny Projekt

Wydarzenia

Main Universe

Lato 1869 - Według twórcy Piekielne Świnie uwalniają się z Piekła i do niego wracają

Przed 2013 - Bohaterowie się urodzili

1995 - 1998 - Nizz Zaler się rodzi.

Zima 1998 - New Bird City zaczyna być budowane

Wiosna 1999 - New Bird City kończy budowę

01 stycznia 2013 - Wydarzenia z "Pilot" mają miejsce. Królestwo Świń wybucha (znów). Sezon 1 ABTS się zaczyna.

02 stycznia 2013 - Wydarzenia z "Atomicy Czasu" i "Powrót Do Domu" mają miejsce.

03 lutego 2013 - Wydarzenia z "DOŚĆ" mają miejsce. Piggy Island zaczyna się rozbudowywać. Pierwsza wojna kawałowa

04 lutego 2013 - Wydarzenia z "Odkrycie" mają miejsce. Świat dowiaduje się o Megnusie.

05 marca 2013 - Wydarzenia z "Zemsta Z Zachodu" mają miejsce. Sheriff Piglet traci posadę szeryfa.

06 marca 2013 - Wydarzenia z "Tarapaty W New Bird City" mają miejsce Buck Roger i Jouliette stają sie najbardziej poszukiwani.

07 marca 2013 - 4 edycja konkursu surfowania. Wydarzenia z "Serfuj!" mają miejsce.

25 marca 2013 - Piekielne Świnie uwalniają się znowu z Piekła i do niego wracają. Wydarzenia z "Świnie Z Piekła" mają wydarzenie.

08 kwietnia 2013 - Świnia Ciemności jakimś cudem ucieka z czwartego wymiaru. Wydarzenia z "Noc Empertor Piga" mają miejsce.

09 kwietnia 2013 - Druga wojna kawałowa. Wydarzenia z "Zakończ To Buck!" mają miejsce.

10 kwietnia 2013 - Frank zostaje pierwszym prezydentem Piggy Island. Wydarzenia z "Archae" Na Prezydenta" mają miejsce.

11 kwietnia 2013 - Planeta Gensort zostaje odkryta. Wydarzenia z "W Kosmos" mają miejsce.

12 maja 2013 - Wydarzenia z "Koniec" mają miejsce. Nienazwany film o Końcu Świata leci w kinach.

13 maja 2013 - Wydarzenia z "Odwiedziny" mają miejsce.

14 maja 2013 - Wydarzenia z "Smoczy Ptak" mają miejsce. Ostatni Smoczy Ptak zostaje odkryty i nazwany Darwin. Piggy Island zmienia się w Piggy City Island.

15 czerwca 2013 - Świnie Ciemności uciekają z czwartego wymiaru. Pierwsza wojna o Piggy City Island się zaczyna. Wydarzenia z "Inwazja" mają miejsce.

16 czerwca 2013 - Wydarzenia z "Od Środka" mają miejsce. Piggy City Island jest bliski zniszczenia.

17 czerwca 2013 - Wydarzenia z "Prosto z Piekła" mają miejsce. Piekielne Świnie wydostają się z piekła po raz kolejny.

18 lipiec 2013 - Pierwsza Drużyna Świń jest pełna. Wydarzenia z "Tajemnicza Świnia" mają miejsce.

19 lipiec 2013 - Piggy City Island zostaje podbite. Zaczyna się Ptasia Rewolucja. Wydarzenia z "Dzień, który nigdy nie istniał" ma miejsce

20 lipiec 2013 - Frank zostaje (tymczasowo) bohaterem. Nyan Bird zostaje (tymczasowym) bohaterem. Wydarzenia z "Frank Bohater" mają miejsce.

21 sierpień 2013 - Przestępcy nr 1 i 2 zostają TYMCZASOWO złapani. Jouliette zebrała swoją drużynę. Wydarzenia z "Wydani" mają miejsce.

22 sierpień 2013 - Testowa komora Atomica została testowana. Trudy zostaje zatrudnina do PtakoWizji. NAJWIĘKSZE tornado na świecie pojawia się. Wydarzenia z "Podmuch Zniszczenia" mają miejsce

23 sierpień 2013 - Alternatywny świat zostaje odkryty. Wydarzenia z "Alternatywy cz 1/2" mają miejsce.

24 wrzesień 2013 - Atomic Pig zostaje stworzony i zamrożony. Wydarzenia z "Walka Atomów" mają miejsce.

25 wrzesień 2013 - Mega Bird i OverHero się spotykają. Pierwszy Dzień Ptasiego Ojca. Wydarzenia z "Syn i Ojciec" mają miejsce.

26 wrzesień 2013 - Nizz Zaler wyłącza zasilanie. Wydarzenia z odcinka "Zaćmienie" mają miejsce.

27 październik 2013 - ZXYV walczy z Nizzem Zalerem, Frank ratuje ZXYV. Wydarzenia z odcinków "Nowe Zło cz.1/2" mają miejsce.

28 październik 2013 - Drużyna Świnii Ciemności rozpada się. Wydarzenia z odcinka "Powrót do złej spółki" mają miejsce.

29 październik 2013 - Złoty Miecz zostaję znaleziony. Wydarzenia z odcinka "Złoty Miecz" mają miejsce.

30 listopad 2013 - Ptaki i Świnie mają sojusz. Wydarzenia z odcinka "Pokój" mają miejsce.

1 styczeń 2014 - Nizz zostaje zabity, Cyber się rodzi. Wydarzenia z odcinków Cybernetyczna Bitwa cz.1/2 mają miejsce.

2 styczeń 2014 - Nizz Zaler się ulepsza. Sojusz zostaje zerwany. Wydarzenia z "Ulepszenie" mają miejsce.

3 styczeń 2014 - "Archae" uczy się latać. Wydarzenia z odcinka ""Archae" chce latać" mają miejsce.

4 lutego 2014 - "Archae" walczy z Nizzem Zalerem. Wydarzenia z odcinka ""Archae" vs. Cyber Zaler" mają miejsce.

5 lutego 2014 - Ptaki dowiadują się historii Nizza. Wydarzenia z odcinkow "Historia Nizza cz.1/2" mają miejsce.

6 lutego 2014 - Świnia Ciemności i Nizza nawiązują Pakt. Wydarzenia z odcinka "Pakt" mają miejsce.

7 marca 2014 - VXYZ i Nizz walczą. Wydarzenia z odcinka "Dawne Urazy" mają miejsce.

Grudzień 2015 - Atomic LABS zostało zbudowane.

Styczeń 2016 - Wydarzenia z "Angry Birds The Movie" mają miejsce

Luty 2016 - Wydarzenia z 1 odc ABTS TP mają miejsce.

2016-2017 - Sezon 3 ABTS TP. Prawdopodobnie Początek Końca Świata.

2016-2017 - Wydarzenia z Sequelu ABTM mają miejsce.

12 Maja 14013 - 100% koniec świata.

Extended Universe

20?? - Wydarzenia z Angry Birds The Show: Future Terror mają miejsce.

20?? - Wydarzenia z Obecnie Nienazwanej Drugiej Książki ABTS mają miejsce.

World Universe

2016 - Świat zostaję zaatakowany przez zahipnotyzowanego Billa. Odbywa się Akt 1.

2017 - Nowe Zło atakuję naszą krainę. Odbywa się Akt 2.

2018 - Świat zostaje przejęty przez Świnie Ciemności. Odbywa się Akt 3.

WORK IN PROGRESS

Więcej z Fandomu

Losowa wiki