FANDOM

Uran Bird, Heaven Bird- 6 ptak w Galactic Battles. Jego moc to potężne tornado i lot na nim. Jest jednym z najsilniejszych ptaków, pojawia się w rozdziale na którym są działka obronne i jest na nie sposobem. 
Uranos

Uranus the Bird XD

Birdooo

Personalia
Moc Tworzenie Potężnego Tornada
Pierwszy Poziom: 9-Freezy Planet
Płeć: Męska
Gatunek: Urański Ptak
Lokalizacja: Uran
Siła Duża
Wielkość: Mała
Autor: DarthMaul

Wygląd

Uranos jest specyficzny. Jest koloru ciemnogranatowego i nawet ciemnoniebieski na nim widnieje niczym jasny kolor. Jest mniejszy od Reda ale kształtem bardzo podobny. Ma niebieski, jaskrawy dziób często ułożony w uśmiech. Ma białe niczym perły zęby, jasnoniebieski brzuch tylko wykańcza jego zimną posturę. Ma jasnoniebieskie świdrujące oczy z granatowymi środeczkami. Wokół oczu krążą błyskawice. Na czubku głowy ma jasnoniebieski piorun.

Zalety i Wady

Zalety

Uran potrafi dobrze niszczyć swoim tornadem. Jest to jak ulepszony Spinball, w dodatku jeszcze spada na świnie i niszczy osłąbione konstrukcje. Jego siła pozwala mu zniszczyć wszystko co napotka do końca Freezy Planet. Od następnego rozdziału nowe rzeczy są dla niego rzeczą które może tylko osłabić.

Wady

Uran nie zniszczy najnowszych materiałów od "Neptun's Attack". Niestety gdy nie naciśniesz nie wytworzy tornada i będzie tylko do dyspozycji mały,herlawy ptak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki