FANDOM

Wąsate Życie - opowieść o życiu jednej ze Świń od narodzin do starości mającej wąsy. W serialu będzie wiele nowych postaci i przygód, można zobaczyć jak to jest mieć wąsy od urodzenia oraz poznać jego przyjaciół, miłości, rodzinę charakter i zainteresowania. To prawdziwa historia Foreman Pig'a.

Seria 1:

Odcinek 1: Wąsaty Bobas

1932 rok Miasto Świn. Na Świat w Świńskim Szpitalu przychodzi Fredward Barnaclehead III. Lekarze informują jego rodziców, że z nieznanych powodów ma wąsy. Jego rodzicom wydaje się to nie możliwe, z czasem jednak zaczynają się do tego przyzwyczajać i wychowywać go. Mały Fredi zbudza uwagę sąsiadów, którzy bardzo go lubią, jednak pod nosem żartują z jego wąsów, ludzie patrzą na niego jak na 8 cud świata. Bardzo lubi oglądać obrazki w książkach i jeździć na śniegu w starym bucie. Scena odcinka kończy się słowami jego mamy mówiącego do niego: "Synku, jutro po raz pierwszy pójdziesz do przedszkola".

Odcinek 2: Niebieskie wąsy

Rok po przyjściu do przedszkola niektórzy koledzy nadal wyśmiewają się z Frediego. Gdy przedszkolaki leżakowały dwaj koledzy Alfred (ojciec Corproal Piga) i Randy podkradli się do niego, gdy spał i przemalowali mu wąsy na niebiesko. Zrozpaczony Fredi próbował zmyć to mydłem ale nic z tego. Przedszkolanka próbowała-nadal nie wychodziło! Poszła po specjalny balsam którym być może da się to zmyć. W tym czasie przyjaciele Freda Sarah i Bradley postanowili mu pomóc. Podsłuchali rozmowę Alfreda i Randye'go, w której dwa rozrabiaki nabijały się z niego i wspominały okrutny żart. Postanowiły wyjawić to pani po całej aferze, gdy Fredi odzyskał rudy kolor wąsów Sarah powiedziała przedszkolance iż wie kto był odpowiedzialny za całą aferę, gdy podeszły do małych spryciarzy i Sarah oskarżyła ich o to. Pani z początku nie chciała w to uwierzyć, ale gdy się odwróciła Bradley pomalował po kryjomu ich uszy na taki sam kolor na jaki przemalowali wąsy Freda. Bradley wstał z dywanu pociągnął do góry uszy Alfreda i Randyego do góry i zapytał pani co to jest, przedszkolanka już nie miała wątpliwości kto za tym stoi. Randy i Alfred z początku zaprzeczali, lecz pani powiedziała do nich, że skoro tak bardzo lubią malować to niech przynajmniej wykorzystają ten talent do pożytecznych celów. Alfred i Randy musieli przemalować stary i wyblakły przedszkolny płot.

Odcinek 3: Zabawa na śniegu

Na 3 miesięce przed swoimi 5 urodzinami Fredi umiał Kolorować ograzki, liczyć do dziesięciu i trochę grać w piłkę. Panie z przedszkola uważały go za bardzo zdolnego, małego prosiaczka. W tym dniu poszedł razem z ojcem na polanę, na której leżał śnieg. Pobiegł ulepić bałwana, ale zanim zdążył się za to zabrać dostał w plecy śnieżką, nie wiedział co się dzieje, aż zobaczył za sobą swojego najlepszego przyjaciela Bradley'a. Dwa prosiaczki zaczęły dla zabawy rzucać w siebie śnieżkami, przyszli też Sarah i Randy, z którym Fred już dawno się pogodził. Jeszcze chwilę rzucali w siebie śnieżkami, po czym przystąpili do lepienia bałwana. Bałwan był średniej wielkości świnią, gdy nagle rozwalił się na kawałki, sprawcą tego zamieszania okazał się Alfred, który "przez przypadek" wjechał w ich "Śnieżną Rzeźbę". Powiedział im, żeby ruszyli się na górkę z której zjeżdża się na sankach, wszyscy chętnie ruszyli po sanki i spotkali się na górce, Fredi był smutny, ponieważ nie znalazł żadnych sanek. Jego przyjaciele powiedzieli , że jeśli on nie będzie mógł jeździć to oni też nie zjadą. Mały Barnaclechead odpowiedział, żeby się nim nie przejmowali. Nagle Fredi wpadł na genialny pomysł, zobaczył starego buta leżącego na śniegu podbiegł do nie go i zabrał go na szczyt górki, koledzy zastanawiali się co on chce zrobić, Fredi przybiegł wsiadł do buta i powiedział, że jest gotów. Zjeżdżali na sankach i na bucie ponad godzinę. Następnie Fred zaprosił wszystkich do siebie na gorącą czekoladę. Warto dodać, że w krótkometrażówce "Ode to Snow" stary Foreman Pig wspomina sceny z tego odcinka.

Odcinek 4: Happy Moustacheday!

16 kwietnia, 1937 rok. Nadszedł czas na już 5 urodziny Frediego! Wyszli z tatą do sklepu, gdzie Fredi kupił czekoladę, ciasteczka, kawę, i ciasto czekoladowe. Następnie pomógł w przystrajaniu domu, kolorowe czapeczki dla gości, piszczałki, jego rodzice zamówili nawet clowna. Po południu przyszli goście: Bradley, Randy, Sarah i Alfred oraz kuzyn Frediego, Tom. Najpierw zjedli przepyszny podwieczorek: ciasteczka, czekoladę, ciasto czekoladowe(Fredi uwielbiał czekoladę), kakao, lub kawę. Potem przyszła kolej na prezenty! Od Sarah dostał pluszowego misia, od Alfreda duży samochód, od Toma Książkę z ilustracjami dla dzieci "Mity i Legendy Piggy Island", od Randye'go sanki!(o których tak marzył w zimę) a od Bradleya grą planszową "Chińczyk". Potem zabawy przypinanie ogona osiołkowi, którym był jubilat, wyścigi i występ clowna. Po tej zabawie Fredi wziął Sanki, które dostał od Randyego i wybiegł z domu na górkę, z której zjeżdżali w zimę, bo chciał je wypróbować. Reszta ruszyła za nim. Nie zdołali go powstrzymać, ponieważ na górce w zimę jest bezpieczne, lecz w inne pory roku leży tam pełno kamieni i szkieł. Skończyło się złamaniem ucha. Mimo to żegnając się z gośćmi Fredi był bardzo szczęśliwy, siedział pod koniec dnia wygodnie w fotelu i oglądał prezenty, popijając kakałem i jedząc ostatni kawałek ciasta czekoladowego.

odcinek 5: Obcięcie wąsów

Pół roku później mama Freda zaprowadziła go do specjalnego fryzjera by obciąć włosy i wąsy! Fredi po obcięciu włosów nie chciał obcinania wąsów, bo to mu przynosiło szczęście: miał coraz więcej przyjaciół, ładnie rysował i co tydzień dostawał czekoladę. Usiadł z nie chęcią na krześle; po chwili fryzjer zauważył brak nożyczek! Zaczął ich szukać we wszystkich zakamarkach, nie udało się. Wyszedł do sklepu, w tym czasie Fredi bawił się klockami w poczekalni. Fryzjer wrócił z przydatnymi narzędziami i gdy chciał się zabrać do roboty zauważył, że maszynka do cięcia włosów nie chce się włączyć, walił w nią i walił i nic! Nagle Fredi wpychając koniec maszynki do gniazdka powiedział, że zapomniał pan ją podłączyć, akurat fryzjer trzymał maszynkę na czole, a gdy nagle usłyszał jej dźwięk przestraszył się i bach! obciął sobie brwi. Zaczął krzyczeć, że tu zwarjuje, gdy nagle zadzwonił telefon. To była żona fryzjera, dzwoniła by powiedzieć żeby się zabierał do domu bo obiad stygnie, a ona nie zamierza czekać! Fryzjer po odłożeniu słuchawki popatrzył na zegarek, i powiedział, że faktycznie musi już iść do domu i zamykać gabinet, poprosił Freda i jego mamę o wyjście, mama Freda była bardzo oburzona, a w domu mu powiedziała, że niech się nie nastawia na wyjście do fryzjera, skoro wszyscy to takie oszołomy. Gdy Bradley przyszedł po Frediego by się pobawić. Fred powiedział mu że jego wąsy na prawdę przynoszą szczęście. Bradley spytał jak to, on odpowiedział iż wszystko zaczęło się gdy wraz z mamą wyszli do fryzjera...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki